X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS1 G-Con45 + projector el. fladskærm?


Svar
ElgenElgenSkrevet 26/02-07 09:47, rettet 26/02-07 10:08 
Well, som titlen antyder:
Kan det lade sig gøre at bruge G-Con45's med en faldskærm (EDIT: fLAdskærm) og/eller projector.
Jeg tænker her ikke på blot et link til en side med specs, men om nogen herinde rent faktisk har efterprøvet det (har hverken projektor eller fladskærms-TV selv, men een af min kammerater har, og ville høre om det kunne betale sig at slæbe PS1 og G-Con45's med hen til ham) };-)

EDIT: Ok, point taken... };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 26/02-07 09:52 
Elgen>
Kan det lade sig gøre at bruge G-Con45's med en faldskærm

Jeg tror du skal have en anden til at pakke din skærm, når du springer ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 26/02-07 09:58, rettet 26/02-07 10:11 
LOL!!

EDIT: Nej, du kan ikke bruge en G-Con sammen med en fladskærm, desværre :!
QQSkrevet 26/02-07 23:08 
Nogen der kan forklare hvorfor?
Og er det samme gældende for projektorløsningen?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KTCKTCSkrevet 26/02-07 23:18 
Det har noget at gøre med den måde, som en lyspistol traditionelt finder ud af, hvor du peger. Det gør den ved hjælp af CRT-skærmes opdateringsfrekvenser, og da både LCD-skærme og projektorer ikke benytter sig af en strålekanon som CRT, skal lyspistoler konstrueres anderledes.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 26/02-07 23:27 
Det der er jeg udemærket klar over, men G-Con's har jo netop et lille ekstra-stik som man sætter i serie med composite-kablet for at synkronisere.
Det var defor jeg tænkte at det måske virkede.

Så igen: Er der nogen herinde der rent faktisk har PRØVET med G-Cons og fladskærm/projektor?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 27/02-07 00:00 
Ikke nødvendigt - det virker ikke. Slut :)
dRxLdRxLSkrevet 27/02-07 00:39 
Og når du har læst dette vil du forstå hvorfor:

How_light_guns_work
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 27/02-07 03:03 
Tak for det link. Det sparede mig lige for gentage en masse af det de skriver i linket, men jeg er da ked af, at de nævner Wii, for det var ellers mit trumfkort ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 27/02-07 07:03, rettet 27/02-07 07:09 
Ok, en G-Con må være en Cathode-ray-timing-gun så, var bare ikke klar over at det eneste t-stiket blev brugt til, var at læse den horisontale opdatering, men det er jo selvfølgelig klart, når bare man bruger 'indersiden'; sorry, var vist lidt træt der };-)

Troede faktisk at alle ligthguns (Wii undtaget, da jeg ikke betragter den som en 'rigtig' ligthgun };-)) kun brugte seq. targeting, men jeg kan godt se at det ikke er så fedt hvis man gerne vil ha mange samtidige mål og bruger en skærm med lav framerate.... (igen var indersiden slået fra, jeg undskylder, men har heller ikke sovet så meget på det sidste ; to syge børn).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig