X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Software til P:R 7.1


Svar
HankyHankySkrevet 24/02-07 20:12, rettet 27/02-07 22:33 
Da jeg har lidt ønsker (og sikkert også andre!) ang. spil jeg godt kunne tænke mig at se i aktion til træffet, opretter jeg denne tråd til formålet.

Jeg kunne personligt godt tænke mig at se
Final Fantasy XII (PS2)
Okami (PS2)
Elite Beat Agents (DS)
Excite Truck (Wii)
Sonic and The Secret Rings (Wii)

Og da jeg er en af dem, der endnu ikke rigtig har stiftet bekendtskab med Wii, kunne det være rigtig spændende, hvis én ville medbringe deres maskine.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 24/02-07 20:39, rettet 24/02-07 20:40 
Jeg kunne pgså godt tænke mig at se/prøve nogle wii spil, så som zelda, wii sports osv.
RJKRJKSkrevet 24/02-07 20:56 
Jeg kunne godt tænke mig at se/prøve Buzz Sports, Wario Ware Wii og Okami.

De fleste af os har vel kun 1-2 Wiimotes, så dem må folk godt tænke på at tage ekstra med af, tror jeg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 24/02-07 21:02 
jeg skal nok tage buzz sports med så
IqonIqonSkrevet 25/02-07 05:02 
Jeg kan sagtens tage Wario Ware: Smooth Moves og Okami med. Har også en amerikansk version af FFXII jeg kan medbringe samt et par Wiimotes.

Jeg kunne godt tænke mig at se lidt nærmere på:
Elite Beat Agents (DS)
Hotel Dusk: Room 215 (DS)
Crackdown (Xbox 360)

Og sikkert også andre, jeg kommer på på et lidt mere humant tidspunkt på døgnet.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
HNHNSkrevet 25/02-07 10:58 
Ved ikke om nogen af dem der kommer, har købt PS3 men det ku være nice hvis der ku være mulighed for at se den.
Krans.KKrans.KSkrevet 25/02-07 15:50, rettet 25/02-07 15:51 
Jeg skal også nok tage FF XII (PAL) og Buzz! Sports med.

Jeg regner også med at medbringe Guitar Hero 1 + 2 med to guitarer. En evigt vedkommende titel =)

Jeg glæder mig også til at se Okami.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HulleHulleSkrevet 01/03-07 20:03, rettet 01/03-07 20:05 
Ligesom Hanky og T.L.O (í hardware tråden), ser jeg også meget gerne Sonic and the Secret Rings.

Nogen der tager Raving Rabbids med til Wii? Det kunne også være cool at prøve i multiplayer.

Hanky -> Hvis ellers Excite Truck når at komme frem, så tager jeg det med.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
IqonIqonSkrevet 01/03-07 22:00 
Jeg har Excite Truck og medbringer det samt en række andre spil (heriblandt Okami og Wario Ware: Smooth Moves, som tidligere nævnt) samt evt. min Wii.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
HulleHulleSkrevet 02/03-07 11:54 
Iqon -> Det bør nok overveje at tage din Wii med. Indtil videre er der kun en til træffet, den tager jeg dog først med lørdag, da vi først kommer der.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig