X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Juhuuu! - første ebay auktion!


Svar
McBrainMcBrainSkrevet 21/02-07 19:47, rettet 21/02-07 20:43 
Har lige vundet en Dreamcast med lidt gejl på ebay.

Den skal sendes fra england og jeg er udemærket klar over at det er en privatperson der sælger, men hvor længe har I erfaring med at der går?

Den købte Dreamcast
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
happyEDhappyEDSkrevet 21/02-07 20:02 
England så kan det gå så hurtig som et par dage.
Det har jeg i hvert fald tit været ude for.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 21/02-07 20:03 
Typisk to fra han sender hvis det er London eller tre dage fra testen af UK, men det kan variere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 21/02-07 20:11, rettet 21/02-07 20:12 
McBrain>
Har lige vundet en Dreamcast med lidt gejl på ebay.

Ah bastard. Den bød jeg også på. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
McBrainMcBrainSkrevet 21/02-07 20:36 
Haha. Det blev lidt hedt til sidst ;)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
dchangdchangSkrevet 21/02-07 21:08 
Ja men stadig billigt. Jeg har kun brug for maskinen (resten har jeg), derfor sprang jeg fra til sidst.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
nerosnerosSkrevet 21/02-07 21:31 
Tillykke med den. Mine erfaringer er omkring alt fra 3 dage til en uges tid ca.
Bashful Neophyte
HolisticHolisticSkrevet 22/02-07 10:40 
Vil oss sige omkring en lille uge, det er altid super rart at købe DC i England, det er super billigt, selv med portoen.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
McBrainMcBrainSkrevet 22/02-07 10:54 
Ja, der er godt nok en stor forskel.

Men den var jo også noget mere solgtr derovre end herhjemme :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
dchangdchangSkrevet 22/02-07 23:28, rettet 22/02-07 23:29 
Lidt off-topic McBrain, men jeg er ikke sur på dig længere. :-)

Så blev det min tur...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
McBrainMcBrainSkrevet 23/02-07 00:24 
Det ser heller ikke skidt ud :) - og endda lidt billigere.

Men jeg fik en taske! - jojo ;)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
QQSkrevet 23/02-07 01:07 
Det er da sindssygt billigt o_O
Havde ellers droppet mine DC planer, fordi jeg mente det ville være for dyrt... men netop den pakke der... nam!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HolisticHolisticSkrevet 23/02-07 12:49 
Ja det er ekstremt billigt i England for de fleste ting, men de ved også hvad de mere værdifulde titler er hver,
et spil som f.eks Moho (pal) til DC løber nemt op i £50-60
hvorimod herhjemme kan man få den smidt i nakken.
90% af min DC samling stammer fra England vil jeg skyde på
selv med porto'en som til tider kan være ret høj er der masser af penge at sparer.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig