X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 Indtryk


Svar
SlothSlothSkrevet 15/02-07 22:58, rettet 16/02-07 00:47 
Så fik jeg endelig min PS3!

Kort opsummering: DEN ER FED!

For lige at få problemerne af vejen først, så er det eneste problem jeg har oplevet med den, at mit Mirai nogle gange mister sync over HDMI ved opløsningsskift.

Det udmønter sig i, at skærmen bliver sort. Jeg skal slukke og tænde for TV'et for at genskabe billedet. Det er et velkendt problem hos nogle... Se hele indlægget
Kiss me, would you kindly?
1'500 emne(r).

Svar
HeroldHeroldSkrevet 20/11-07 13:49 
Haha, jeg kan sgu godt forstå at garantien bortfalder på den maskine. Jesus, mand!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 20/11-07 14:13, rettet 20/11-07 14:13 
Beano>
@Wehner: Dvs. alle Xbox 360 spil kører uden lag og online problemer?

Nej, bare at de kører bedre end på PS3s gratis onlinedel ;p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 20/11-07 14:39 
Hvilket de så heller ikke gør.
enfenenfenSkrevet 20/11-07 17:00, rettet 20/11-07 17:01 
Core>
Beano>
@Wehner: Dvs. alle Xbox 360 spil kører uden lag og online problemer?

Nej, bare at de kører bedre end på PS3s gratis onlinedel ;p

Det holder vist ikke helt :)

COD4 har jeg selv spillet online hos en kammerat, og det har kørt uden problemer. Ja, der har været connection problems i starten, men det er jo også set på 360.

Jeg mener bestemt også, at prisen for Live (man kan selvfølgelig købe det billigere i udlandet) burde sættes kraftigt ned.

Sidebemærkning:

Jeg havde selv 'Xbox Live for free?' stående i mit motto på mit 360 gamertag. Jeg ville så fjerne spørgsmålstegnet, men det kunne jeg ikke få lov til. Mit motto indeholder åbenbart 'inappropriate language' :)

http://share.xboxlife.dk/file/ogi5yjk5njm2ytbjmmy3ntjhnmq1mdrmn2jiywqwyzc.jpg

http://share.xboxlife.dk/file/ytc3yzu4oty4zjeznwnjmweyyzjiytfinzbmmta2owy.jpg
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 20/11-07 18:19 
Prøvede lige 4 forskellige spil på COD4 PS3 i dag og havde ingen problemer whatsoever. Tog ca. 45-60 sekunder at finde matches hver gang og der var ingen lag eller slowdown at spore.
Matchsøgning kunne være hurtigere men svært ved at se katastrofen ;)
CoreCoreSkrevet 21/11-07 08:48 
Smileyen venner - Smileyen ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
enfenenfenSkrevet 21/11-07 09:44, rettet 21/11-07 09:44 
Core>
Smileyen venner - Smileyen ;)

Måske. Jeg giver dig svar tilbage, så der ikke sidder nogen, og bliver forvirret over det, du sidder og skriver. Jeg har for øvrigt også sat en smiley i enden af min sætning :)

Men du skriver også nedenstående:

Det eneste jeg har set til "netværksdelen" ved almindelig brug af PS3'en, uden ligefrem at spille online, er en systembesked oppe i hjørnet, der dukker op med jævne mellemrum. I den står der bare "You have been signed out of the PSN Network - A DNS error occured", imens har 360'eren logget på (og forblevet logget på)

Ja, der er uden tvivl mere styr på selve Friends delen på 360, men det retfærdiggører ikke, at man skal betale penge for at spille over Live sammenlignet med PSN :)

Jeg har da flere gange oplevet, at jeg pludseligt bliver smidt af Live. Både i spil og i dashboard. Det er specielt irriterende i de spil, hvor du - hvis det sker midt i spillet - bliver smidt tilbage til hovedmenuen. Det er ikke sjovt, hvis man har brugt tid på at kæmpe sig til en Platinum medalje i PGR4 :)

At man bliver smidt af en given service pga. DNS opslag, kan sagtens skyldes ens eget netværk. Det betyder ikke nødvendigvis, at fejlen skal findes hos Sony eller Microsoft.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 21/11-07 10:18 
enfen>
Ja, der er uden tvivl mere styr på selve Friends delen på 360, men det retfærdiggører ikke, at man skal betale penge for at spille over Live sammenlignet med PSN :)

Jo det gør :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/11-07 10:22, rettet 21/11-07 10:24 
@enfen: Er helt enig :)

Der skal da heller ikke herske nogen tvivl om herfra at XBL implementeringen er langt længere fremme end PSN mht. in-game friendslist, messaging, cross-game chat, osv. MS har gjort det virkeligt godt her og har tænkt det ind i 360'eren helt fra starten. Det er det som man i realiteten betaler for sammenlignet med PSN hvilket egentligt fint kan forstås at nogen vil.
Men når spillet først kører online har MS ingen fordel mht. stabilitet og lag, nærmest tværtimod da PSN er mere åben overfor dedikerede servers som Resistance og Warhawk fint har bevist kan være en stor fordel.
ComradeComradeSkrevet 21/11-07 11:29 
Udover friendslister og selve netværket foretrækker jeg PSN - Den lille ekstra service fra MS er IMO ikke penge værd - det er en god service - men på det her marked burde der ikke være plads til at man skal betale så meget for en så lille service og marginal fordel i fht. PSN.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 21/11-07 11:34 
En ting der godt kan undere mig lidt - hvordan MS kan retfærdiggøre reklamer i dashboard når man er betalende Xbox Live Gold bruger.
WehnerWehnerSkrevet 21/11-07 11:50 
Det vil jeg tro retfærdiggøres af, at de maksimerer profitten.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/11-07 11:52 
Mente selvfølgeligt "retfærdiggøre overfor kunden" ;)
HeroldHeroldSkrevet 21/11-07 11:53 
Er det ikke nærmere info end reklamer, eller hvad tænker du på?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/11-07 11:56 
Tænker på de banner reklamer for spil og tilbehør som er i dashboarded. Det man kan selvfølgeligt godt spinne som "info" med lidt god vilje :)
HeroldHeroldSkrevet 21/11-07 12:13 
Du skal vist også spinne en del for at kalde det for bannerreklamer. Du er direkte på platformen, så selvfølgelig bliver der feedet informationer om nye produkter, demoer osv.

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg vil ikke kalde det reklamer som sådan. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/11-07 12:17, rettet 21/11-07 12:20 
Tak :)

Men mon ikke "rigtige" reklamer er fremtiden for XBL?

Dvs. gøre servicen helt gratis (fuld feature-set for alle) men financieret med reklamer som man så evt. kan deaktivere for et lille gebyr.
HeroldHeroldSkrevet 21/11-07 12:26 
Det ville ikke gøre mig noget, i hvert fald :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/11-07 12:29 
Heller ikke her :)
ComradeComradeSkrevet 21/11-07 12:42 
Jeg tror da amerikanerne "døjer" med rigtige reklamer på deres Live. Synes da i hvert fald jeg kan huske at have set en reklame eller to for Mountain dew, sprite, burgerking osv, samt at baggrunden på Marketplace altid er sponseret af et andet firma.

Det rør ikke mig det mindste, men det kunne da være dejligt hvis det kunne hjælpe til at Live engang bliver gratis.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/11-07 14:27 
Jeg var meget forbavset over at se reklamer for "Resident Evil: Extinction" på reklameskilte rundt om i Crackdown, da jeg spillede det for nylig :-) Der er åbenbart et online feed direkte ind i spillet fra en server somewhere.
BeanoBeanoSkrevet 21/11-07 14:39, rettet 21/11-07 14:39 
Jeps, da jeg spillede det i sin tid var der reklamer for "300" og en eller anden møj-bil ;)
CoreCoreSkrevet 22/11-07 16:13 
enfen>
At man bliver smidt af en given service pga. DNS opslag, kan sagtens skyldes ens eget netværk. Det betyder ikke nødvendigvis, at fejlen skal findes hos Sony eller Microsoft.

Når PS3'en ryger af, mens 360'eren lystigt kører videre, så er det udfra min opsætning Sonys onlinedel, der ikke fungerer ordentligt.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/11-07 17:00 
Uhoh, det lyder ikke lovende!

"Orange Box for PS3 - downright unplayable, PS3 owners doomed to suffer

Gaming site 1UP has posted up their impressions of a lengthy playtime with the near final version of Orange Box on the PS3 and they report back it suffers from a variety of technical flaws and the framerate is constant issue within the game. All in all, they believe there are way too many things EA needs to fix in a short amount of time, so it looks as if once again, PS3 owners will be left with a very poor version of a multiplatform game."

PS3 Orange Box still sucks despite bug fixing/release delay!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-07 19:11 
Sygt. Hvis man SKAL sige noget pænt om EA så er det at de plejer at have grafikken og frameraten (for det meste) i orden. Det er så bare ikke tilfældet her.

Nu er jeg slet ikke i tvivl mere. Jeg skal ikke ha det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 22/11-07 19:18 
Core>Når PS3'en ryger af, mens 360'eren lystigt kører videre, så er det udfra min opsætning Sonys onlinedel, der ikke fungerer ordentligt.

Men så må det også være Live's skyld, når jeg bliver disconnected, når nu min PC fortsætter med at være på nettet. Ja, det må det jo :)
What is the Matrix?
CoreCoreSkrevet 22/11-07 19:32, rettet 22/11-07 19:33 
Nu er der ret stor forskel på opsætningskravene mellem konsoller og PC, så...nej vent...ved du hvad, du har ret. Selvfølgelig er det da præcis det samme, det er da fordi at Live sutter at du ryger af, og ikke fordi din opsætning fejler noget. Så giver det også bedre mening at en Ex-Halo-fan bliver skuffet over Halo 3. Lad mig gætte, det var onlinedelen der var ustabil ikk' (?).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 22/11-07 20:08, rettet 22/11-07 20:09 
Jeg havde for nogle måneder siden problemer med at min PS3 af og til blev disconnected af nettet i få sekunder mens jeg spillede online hvilket jo er vildt frustrerende. Gav i første omgang min ISP skylden (så er man jo på den sikre side ;)) Men efter at jeg også monitorerede linien konstant fra PC'en, kunne jeg konstatere at den ikke havde problemer overhovedet.
Jeg prøvede så noget meget simpelt : erstattede det medfølgende PS3 LAN kabel med et sprit nyt kvalitets cat. 6 kabel og efter det har det kørt helt perfekt uden udfald.
Så prøv et nyt kabel hvis I har problemer på en bestemt konsol eller PC - kan sagtens være et defekt eller elendigt kabel man har.
enfenenfenSkrevet 22/11-07 21:31, rettet 22/11-07 21:33 
Core>
Nu er der ret stor forskel på opsætningskravene mellem konsoller og PC, så...nej vent...ved du hvad, du har ret. Selvfølgelig er det da præcis det samme, det er da fordi at Live sutter at du ryger af, og ikke fordi din opsætning fejler noget. Så giver det også bedre mening at en Ex-Halo-fan bliver skuffet over Halo 3. Lad mig gætte, det var onlinedelen der var ustabil ikk' (?).

Uh, den ramte plet :)

Nu ved jeg udemærket godt, at der er forskel, men da du bringer PSN op, når du bliver smidt af, ja så kan jeg vel også bringe Live op, når jeg bliver smidt af. It's a cruel World.

Den med ex-Halo fan var forhåbentligt ikke adresseret til mig? Det ville i hvert fald være underligt, nu jeg aldrig har dyrket Halo som visse andre. Nu skal der ikke gå Halo i denne tråd også, men man har lov til at udtrykke sin skuffelse over et spil, uden at man næsten skal lynches på sin hjemmeadresse :)

Der er ingen grund til at blive tøse-fornærmet.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 22/11-07 21:32 
Lord Darkeyes>EA's sportstitler til PS3 er jo heller ikke et studie i god programmering. Jeg spiller Tiger Woods PGA Tour 08 på min PS3 og det spil lider af meget grim grafik og framerate problemer. Godt at underholdningsværdien stadig er utrolig høj i spillet.

FIFA 08 kører stort set identisk på begge konsoller, så noget kan de da finde ud af hos EA :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 22/11-07 21:34, rettet 22/11-07 21:35 
enfen>
Nu skal der ikke gå Halo i denne tråd også, men man har lov til at udtrykke sin skuffelse over et spil, uden at man næsten skal lynches på sin hjemmeadresse :)

Som jeg hørte forleden - Jyllands-Posten overvejede at publicere Master Chief tegninger men turde ikke og valgte istedet Muhammed.
enfenenfenSkrevet 22/11-07 21:37 
Jeg tør næsten ikke tænke på det blodbad, der ville have været, hvis det havde været 'The Chief', de havde udstillet... ;)
What is the Matrix?
CoreCoreSkrevet 22/11-07 22:12, rettet 22/11-07 22:12 
enfen>
Der er ingen grund til at blive tøse-fornærmet.

Der er fandme forskel på at nævne en sammenligning, der har hold i virkeligheden, for at forklare ens eget syn på tingene, og på bare at finde på en sammenligning der både er ubrugelig, irrelevant og direkte tåbelig.

enfen>
du bringer PSN op, når du bliver smidt af, ja så kan jeg vel også bringe Live op, når jeg bliver smidt af.

Jeg bringer PSN og dets DSN-error op, som et ekesempel på hvad jeg ser til det, når jeg IKKE direkte spiller online, kontra hvad jeg har mulighed for at kunne på Live. Hverken PSN eller Lives stabilitet har nogen som helst relevans til hvordan en pc logger på nettet.

enfen>
Den med ex-Halo fan var forhåbentligt ikke adresseret til mig? Det ville i hvert fald være underligt, nu jeg aldrig har dyrket Halo som visse andre.

Hvis jeg udråber et spil til at være et "Must-have", så ser jeg mig selv som fan af pågældende spil.

enfen>
Nu skal der ikke gå Halo i denne tråd også, men man har lov til at udtrykke sin skuffelse over et spil, uden at man næsten skal lynches på sin hjemmeadresse.

Det var et eksempel, grebet ud fra en anden aktuel debat. Men det er anden gang du får det til at lyde som om at jeg har hang til Halo. Enhver der gider at tage sig tid til at læse mine indlæg, burde ikke være i tvivl om mit syn Halo.

enfen>
Uh, den ramte plet

Nej, den var bare dum.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
enfenenfenSkrevet 23/11-07 10:27 
Core>Der er fandme forskel på at nævne en sammenligning, der har hold i virkeligheden, for at forklare ens eget syn på tingene, og på bare at finde på en sammenligning der både er ubrugelig, irrelevant og direkte tåbelig.

Min sammenligning er da lige så (u)brugelig som den, du kommer med. Et DNS opslag foregår igennem dit netværk til din ISP. Derfor behøver det ikke nødvendigvis at være Sony eller Micrsoft, der har problemet.

Normalt vil en opkobling til Live eller PSN kunne klares ved som en ting at have UPNP aktiveret i sin router (hvis man benytter en sådan), men det kan fejle. I stedet vil jeg anbefale - hvis man har problemer - at man selv åbner for de rigtige porte, så man ikke stoler blankt på automatikken. Dermed ikke sagt, at de pågældende kan have problemer. Det er set med både Live og PSN.

Jeg bringer PSN og dets DSN-error op, som et ekesempel på hvad jeg ser til det, når jeg IKKE direkte spiller online, kontra hvad jeg har mulighed for at kunne på Live. Hverken PSN eller Lives stabilitet har nogen som helst relevans til hvordan en pc logger på nettet.

Se svar ovenfor. Gider ikke bruge mere tid på netværksundervisning til Core.

Hvis jeg udråber et spil til at være et "Must-have", så ser jeg mig selv som fan af pågældende spil.

Nu ved jeg ikke, om jeg har sagt, at jeg gerne vil have Halo 3, men det har jeg højst sandsynligt.

Jeg ved stadigvæk ikke, om du henviser til mig, men det er egentligt også lige meget nu.

Det kan godt være, at du ser dig selv som fan, hvis du udråber et spil som must-have, men det gør jeg så absolut ikke. Hvis jeg udråber et nyt spil - Assassin's Creed eksempelvis - som værende must-have, så behøver jeg ikke at være en fan. Dog kan jeg vel godt synes, at spillet virker tiltalende, og derfor gerne vil have spillet, når det udkommer. Ergo et Must-have i mine øjne.

Det var et eksempel, grebet ud fra en anden aktuel debat. Men det er anden gang du får det til at lyde som om at jeg har hang til Halo. Enhver der gider at tage sig tid til at læse mine indlæg, burde ikke være i tvivl om mit syn Halo.

Jeg er da fuldstændig ligeglad med, om du kan lide Halo eller ej. Du skal have lov til at synes, at x er godt eller dårligt. Det eneste jeg gerne ser er, at man gider argumentere hvorfor, man har en given mening.

Den eneste grund til at jeg svarer på dit lettere ubrugelige indlæg er, at du får det til at lyde som om, at Live kører helt uden problemer hos dig, og at det så retfærdiggøre prisen. Når du bliver smidt af PSN, kan fejlen åbenbart aldrig være sket på dit eget netværk. Det kan kun være Sony, der har fejlen. Du prøver så at redde det ved at skrive 'se lige min smiley'. For at give svar på tiltale, vælger jeg så at skrive, at jeg - og en masse andre - har oplevet at blive smidt af Live, når forbindelsen eksempelvis idler ude i dashboardet, eller hvis man sidder i et spil.

Har du mere, du vil mig, så smid mig en PB. Denne her diskussion hører ikke hjemme i tråden mere!
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 23/11-07 10:30 
Beano>
Jeg prøvede så noget meget simpelt : erstattede det medfølgende PS3 LAN kabel med et sprit nyt kvalitets cat. 6 kabel og efter det har det kørt helt perfekt uden udfald.

Kører alle ikke trådløst nu om dage? Medmindre man selvfølgelig bruger sin konsol som mediacenter :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 23/11-07 11:34 
Det vil jeg nu ikke tage som en selvfølge ;)

Jeg har f.eks. trådløs router men bruger det ikke til andet end Wii, PSP og min bærbar firma PC.

Også ret praktisk for mig med wired da min internet opkobling kommer ind via antennestik i stuen og konsollerne også står dér :)
HeroldHeroldSkrevet 23/11-07 11:41 
Jeg bruger trådløst til alt mit grej, lige på nær min stationære pc.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 23/11-07 12:44, rettet 23/11-07 12:48 
enfen>
Et meget langt indlæg, som jeg ikke rigtig kan bruge til noget...

Jeg leverer en drilsk kommentar, hvilket du åbenbart tolker til at Live altid kører perfekt, krydret med mine egne oplevelser af forbindelsesproblemer to konsoller imellem, som begge står i min stue, koblet op til samme forbindelse. Hvis én kører fejlfrit i samme øjeblik som den anden ikke gør, så er (som jeg også skrev) konsol A ud fra min opsætning bedre (mere brugervenlig, mere hensigtsmæssigt forudindstillet) end konsol B er. Jeg har ikke problemer med min forbindelse, og at du tror det, viser bare at du enten ikke har evnerne til at forstå mine indlæg, eller bevidst fejltolker dem. Derimod vil jeg nu nok mene at hvis du mener at forbindelses-opsætninger konsoller og PC imellem er ens, så er det vist ikke mig der har behov for netværksundervisning.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 23/11-07 13:22 
Jeg bliver jævnligt smidt af Live, mens det endnu aldrig er sket på PSN. Jeg bruger så godt nok også første ti gange så meget (og det siger ikke ret meget), men alligevel...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 23/11-07 13:45 
Core>Jeg har ikke problemer med min forbindelse, og at du tror det, viser bare at du enten ikke har evnerne til at forstå mine indlæg, eller bevidst fejltolker dem. Derimod vil jeg nu nok mene at hvis du mener at forbindelses-opsætninger konsoller og PC imellem er ens, så er det vist ikke mig der har behov for netværksundervisning.

Jeg har aldrig skrevet, at du har problemer med din internetforbindelse. Jeg har skrevet, at det også kunne være en mulighed. Derfor skriver jeg også, at UPNP kan deaktiveres, hvis man har problemer. Det løser eksempelvis nogle problemer med COD4, når man forsøger at connecte til multiplayer.

Nej, jeg behøver ingen basal netværksundervisning. Konsoller, pc'er og de fleste andre netværkskompatible ting benytter sig som udgangspunkt af samme protokoller. At der så er flere andre ting, der kan have indflydelse i en given situation, kan vi diskutere i et andet emne :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 23/11-07 13:50 
Er der nogen, der har købt og modtaget en af de nye Dualshock3 controllere?

Jeg har set, at de kan købes på nogle af de asiatiske online butikker.
What is the Matrix?
kimmerkimmerSkrevet 23/11-07 13:54, rettet 23/11-07 13:55 
Har en ceramic white DS3 controller. Den er lidt tungere end sixaxis controlleren og så er det rumble i. Ikke den helt store upgrade til den pris. Købte den mest for farvens skyld.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
enfenenfenSkrevet 23/11-07 13:57, rettet 23/11-07 13:58 
Jeg tænker mere på, hvordan selve rumble-delen fungerer? Er det lige så godt som rumble-delen i en 360 controller? I sidsnævnte fungerer det jo perfekt efter min mening.

Som jeg tidligere har skrevet - måske i denne tråd - så har jeg først planer om at købe en PS3, når der er kommet rumble i deres controllere. Men det skal selvfølgelig også fungere ordentligt :)

Så kom med erfaringerne :)
What is the Matrix?
ComradeComradeSkrevet 23/11-07 14:09 
Hvilke asiatiske sider sender Dualshock 3 til EU? (Play Asia gør ikke)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
enfenenfenSkrevet 23/11-07 14:21, rettet 23/11-07 14:22 
Games-Asia skulle angiveligt sende til DK, men jeg har ikke undersøgt det.

Games-Asia
What is the Matrix?
kimmerkimmerSkrevet 24/11-07 18:30 
Ved ikke rigtig hvad man skal sige til rumble-delen. Synes den fungere fint. Desværre ikke alle PS3 spil der på nuværende tidspunkt understøtter det (specielt de helt gamle titler halter det med).
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
GreaseballGreaseballSkrevet 25/11-07 23:03 
Fik sat min PS3 til igår, og ja... jeg er stadig af den mening at de har da skudt helt ved siden af med den maskine. Hvor 360 og Wii har et meget dejlig dashboard så virker PS3 meget gammeldags. Som om den vil så meget mere end det er nødvendigt.
Billedet under blue-Ray og DVD afspilling er flot, det må jeg give den.
Multi platform spil vil dog altid blive købt til 360. Kun de titler som Rachet and Clank, Jak og Kingdom Hearts der exclusive bliver købt til den.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/12-07 11:48 
Jeg har i dag haft problemer med at logge ind på PSN - andre der har oplevet det samme? Jeg får en error-kode (80028E01).
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 11/12-07 18:29 
Samme problem her.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 11/12-07 19:36 
Det ser ud til at det virker nu - jeg er i hvert fald i gang med at hente seneste update.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
1'500 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig