X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik min 360 ned :p


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 10/02-07 22:19 
Her sider man lige og prøver et LIVEarcade spil, vil tilbage til Dashboardet og "bib" lyder der fra maskinen. Den fryser så jeg slukker for den og tænder igen. BINGO! 3 røde lys tændt i cirklen, en kode der betyder at der er fejl i maskinen :p BAH!

Nå men det jeg lige vil høre jer om er, skal jeg bare ringe til MS support og så bliver den hentet eller hvad?

Den... Se hele indlægget
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 23/08-07 12:01 
Nu må de altså snart til at tage sig sammen ovre i Redmond. Har de ingen kvalitetskontrol overhovedet?

Microsoft retrofitting official wheel following overheating problems

Microsoft is retrofitting its official Xbox 360 Wireless Racing Wheel after reports the peripheral overheats and releases smoke.

The company said a component in the wheel chassis overheats when the AC/DC power adaptor is used to power the wheel.

"There have been no reported incidences of fire, personal injury or property damage resulting from the component failure in the wheel," said the company in a statement.

Microsoft advices that owners of the peripheral in the US should contact the company for a retrofit and stop using the AC/DC adaptor, although it's safe to use the wheel using battery power.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=27970
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 23/08-07 12:03 
Imponerende.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-07 14:47 
Jeg troede det var en feature, så der kan lugte lidt af brændt gummi, når man fræser derudaf i Burnout :-)
BeanoBeanoSkrevet 23/08-07 14:49 
Hæ :)
WehnerWehnerSkrevet 23/08-07 15:12 
Er det på sin plads med en "Så gik mit 360-rat ned?"-tråd?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 24/08-07 10:37 
Hvornår kan man være sikker på at gå ind i en butik og få en 360 med de nye heatsinks?
Bede-xBede-xSkrevet 24/08-07 11:01, rettet 24/08-07 11:06 
Jeg går du fra, at det du mener, er Falcon? De gamle maskiner og Zephyr modellerne er allerede på gaden med ekstra heatsinks, om end det ikke gælder for dem alle.

Falconen er produceret. Spørgsmålet er, om den er kommet på gaden endnu. 1up snakkede, så vidt jeg husker, om det, men de har ikke altid styr på, hvad de snakker om :)

Ifølge Takahashi er de første sendinger af Falcons på vej med skibe fra Kina lige nu. Hvornår de så slippes løs, er lidt vanskeligere at sige. Måske i løbet af efteråret. Microsoft vil gerne have solgt de gamle modeller først.

Under alle omstændigheder skal du have fat i en maskine med HDMI - dvs Halo maskinen, de nye Premiums eller Eliten - for at have en chance for at få en Falcon. Chancen er størst med en Halo/Elite maskine, de de produceres først.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 24/08-07 11:08 
JAA>
Hvornår kan man være sikker på at gå ind i en butik og få en 360 med de nye heatsinks?

Allerede nu. Ifølge Boris Schneider-Johne fra MS Tyskland har de nye maskiner i et stykke tid haft en hardware ændring der skulle forhindre tilfældig "redringing":
Boris>
Bis auf den neuen HDMI-Port unterscheiden sich die Xbox 360 Konsolen nicht wesentlich von den bisherigen Modellen. Sie sind nicht leiser und sie sind nicht „kälter“. Es gibt eigentlich keinen Grund, auf eine solche Xbox 360 umzusteigen, wenn man schon eine zu Hause hat, außer man braucht unbedingt HDMI. Falls jemand auf das Thema „Stabilität und Rote Ringe“ anspielen will: Schon seit einiger Zeit sind die ausgelieferten Konsolen auf dieses Thema hin verbessert worden, da unterscheidet sich die HDMI-Konsole nicht von denen, die seit einigen Wochen ausgeliefert werden. Also auch kein Argument, um im Laden unbedingt nach einer HDMI-Version zu verlangen.

Blogindslaget er fra den 13.8., så man må kunne gå ud fra at alle maskiner der er leveret til butikker fra starten af august er sikre.

Hvis man vil have en 360 der larmer mindre må man nok vente lidt endnu indtil "Falcon" maskinerne med 65nm kommer på gaden.

dreisechzig.net
JAAJAASkrevet 24/08-07 11:20 
Ja, undskyld. Det var Falcon, jeg egentlig mente!
ElgenElgenSkrevet 03/09-07 17:17, rettet 03/09-07 17:19 
Jeg har fået en defekt 360'er forærende med en MFR-date på 2005-10-25; er der så noget med at den bliver gratis repareret hos M$? (se link) -er der nogen der kender noget til det?

Et andet spørgsmål: Føler 360'eren om AV-kablet er plugget i, og giver dig red ring of death hvis det ikke er; ham jeg har fået den af, har nemlig glemt at lægget AV-kablet i æsken?

Link
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 03/09-07 17:24 
1: Ja, de har udvidet til tre års reklamation, så vidt jeg husker.

2: Ja, det gør den, så vent lige på kablet. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 03/09-07 17:29 
ad 1): er det ligegyldigt om man har kvittering eller ej?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
enfenenfenSkrevet 03/09-07 17:34 
Det burde det være, da Microsoft går efter serienummeret.
What is the Matrix?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/09-07 18:40 
... og da 360'eren ikke har været på markedet i 3 år, er ALLE boxe "forsikrede" (mod RRoD).
ElgenElgenSkrevet 03/09-07 19:18, rettet 03/09-07 19:24 
Har prøvet at registrere serienummeret, men får af vide, at det allerede er registreret.
Nogen der ved, om det kan lade sig gøre at 'flytte' registreringen over på en anden konto?

-og hvis ikke, hvad siger M$-support så til at den er registreret på en anden konto, hvis jeg vil sende den til rep?

(der må da være andre der har stået i samme situation med alle de 360'ere man ser på eBay og qxl)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 03/09-07 19:53, rettet 03/09-07 19:53 
Med hensyn til den røde ring, så er den en hel ring ved video-kabel mangel, og ved den frygtede fejl er det kun 3/4 af lamperne, som lyser.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 04/09-07 00:51, rettet 04/09-07 01:00 
Nogen der ved om den udvidede garanti bortfalder ved videresalg/overdragelse af konsollen.
(Har googlet en del, men har ikke kunnet finde den præcis ordlyd nogen steder).
Mao. vil de sende den reppede konsol til en anden adresse end den der er knyttet til den Live-konto, som konsollens serienummer oprindeligt er registreret på?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JAAJAASkrevet 04/09-07 01:04, rettet 04/09-07 01:05 
Jeg ved kun, at flere tyskere har fundet det umuligt at få MS til at tage sig af døde 360'ere med tidligere ejere registreret. Dette er selvfølgelig helt urimeligt, og det lyder egentlig som om det også er ulovligt - i hvert fald i Danmark - men det er altså sket i Tyskland.
ElgenElgenSkrevet 04/09-07 01:08 
ok, tror jeg i første omgang forsøger mig med et anonymt opkald til M$-support.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 04/09-07 09:56 
Total optur!
Har lige talt med XBox-support; supersej service!

Mig på gebrokkent engelsk med dansk accent og han på gebrokkent engelsk med indisk (tror jeg) accent...
(men så fik jeg da lige repeteret det fonetiske alfabet fra min tid i forsvaret mike-oscar-romeo-tango-echo-november osv... };-)

Nå, men fik flyttet konsol-registreringen over i mit navn, og de vil sende mig en pakke-label pr. email indenfor 48 timer.

Jeg skulle blot oplyse visse nøgleoplysninger om min kollega som jeg har fået konsollen af (fulde navn, tlf. nr, samt email; sikkert for at verificere at det ikke er een jeg har neglet eller lign. };-)) og så var den sgu fjong.

Da han venligt spurgte om hvorfor min kollega havde foræret mig den, stak jeg ham en lille hvid løgn om at han havde vundet en ny pimpet 360 i en konkurrence og at han hellere ville ha' den.

Space Giraffe, here I come!!! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ViolatorViolatorSkrevet 09/09-07 10:00 
Så røg min maskine igen.. Mener jeg skal til min 6. eller 7. xbox nu.. Fremragende hardware må man sige...
enfenenfenSkrevet 09/09-07 10:12 
Det er godt nok vildt. Jeg er 7-9-13 'kun' på min tredje. Man føler sig næsten heldig :)
What is the Matrix?
happyEDhappyEDSkrevet 09/09-07 10:39 
Derfor jeg solgte min.
Det holder virkelig bare ikke.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
PlaykidPlaykidSkrevet 09/09-07 10:48 
Det er da også træls, men hvis ikke synes alternativerne er bedre, er det så en god ide at sælge?

Min launch maskine har heldigvis været stabil, men jeg har solgt den og købt en Elite i stedet. Havde dog håbet på støjen havde været formindske en del mere end hvad den er. Men pyt, den noget mindre, er sort og har hdmi (selvom forskellen er minimal :P) ;)
Spiller nu: Halo 3
SonicSonicSkrevet 09/09-07 12:15 
Er stadig på min første, men har så heller ikke rørt den siden Lost Planet ;) Og det er ikke fordi jeg ikke gerne vil, jeg kan bare ikke finde nogen spil til den der tiltaler mig :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JAAJAASkrevet 09/09-07 14:09 
Violator>
Så røg min maskine igen.. Mener jeg skal til min 6. eller 7. xbox nu.. Fremragende hardware må man sige...

SJETTE ELLER SYVENDE?! Og en anden, der er på sin tredje! Det er jo fuldstændig grotesk. Jeg var godt klar over, at det var slemt, men det her er jo fuldstændig vanvittigt.
ViolatorViolatorSkrevet 09/09-07 15:48 
Ja, jeg ved ikke hvad der foregår, men det er bare ikke holdbart. Og når man så får smidt en "brugt" maskine tilbage i nakken, føler man sig for alvor bollet i røven! Undskyld udtrykket :)
KTCKTCSkrevet 09/09-07 15:58 
Ja, men heldigvis har du så ny fuld garanti, når de ombytter en vare :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-07 16:26, rettet 09/09-07 16:27 
JAA>
SJETTE ELLER SYVENDE?! Og en anden, der er på sin tredje! Det er jo fuldstændig grotesk. Jeg var godt klar over, at det var slemt, men det her er jo fuldstændig vanvittigt.

Jeg solgte min den femte da den begyndte at opføre sig mærkeligt (det var nu vist bare strømkablet der ikke sad ordentligt i, da det ikke var en "rigtig" ring-of-dead). Men jeg gad i allenfald ikke tage nogen chancer.
Nu er jeg gået helt over til PS3'en der virker som kram. Der er godt nok ingen gode spil til endnu men så er det godt der er noget der hedder Saturn og Dreamcast :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
ViolatorViolatorSkrevet 09/09-07 17:27 
KTC>
Ja, men heldigvis har du så ny fuld garanti, når de ombytter en vare :)

Det kan godt være, men jeg er pisse træt af maskiner bygget af dele fra andre maskiner som er gået i stykker. Ved godt at disse dele vel og mærke intet fejler, men det holder bare ikke. Jeg vil fandeme have en ny maskine, når den jeg har købt fra ny af, bliver syg og dårlig. Især når man tænker på at jeg skal til 6. eller 7. Xbox360!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/09-07 21:56 
JAA>
SJETTE ELLER SYVENDE?! Og en anden, der er på sin tredje! Det er jo fuldstændig grotesk. Jeg var godt klar over, at det var slemt, men det her er jo fuldstændig vanvittigt.

Det hører dog vist også til sjældenhederne - men det bliver det jo ikke mindre træls af, for den stakkel det rammer!

Jeg har to 360'ere, den ene er stadig den første, mens den anden er nummer to - det var dog ikke "ring of red" der stog den ihjel. Det lader til, at jeg bare har været heldig... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
tastasSkrevet 10/09-07 08:13 
Min var lige kommet tilbage fra Reperation efter at den første gang gik kold. Ny DVD drev + Motherboard smed de i.

Virkede under 30 mins, så den er lige smuttet tilbage til MS. De kvitterer så i det mindste med en spritny så det burde da udsætte problemet et par måneder ...
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 10/09-07 08:35 
Min launch maskine kører stadig - fik (forhåbentligt) overstået ombytningen på selve launchdagen da den første var lettere defekt.

Har ikke haft den vildt meget tændt de sidste 2-3 måneder - jeg tør jo snart ikke så tæt på d. 25 september ;)
ElgenElgenSkrevet 10/09-07 09:15 
Kan godt være, at det bare er mig der er en hat, men hvad er der specielt ved d. 25/9?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 10/09-07 09:21 
Der kommer vist et eller andet spil fra Bungie ;)
ElgenElgenSkrevet 10/09-07 09:22 
Ahhh nu er jeg med; jeg er jo som sagt helt ny i in da 360-business, sorry };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 10/09-07 10:21 
Det er det der spil for børn der ikke er gamle nok til at vente på Metroid Prime 3 i stedet...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 10/09-07 10:37 
Ja, Halo 3 er jo ren "filler" før MP3... common sense ;)

(Håber ikke Wehner har en våbentilladelse)
WehnerWehnerSkrevet 10/09-07 11:48 
Jeg skal nok holde mig fra jeres ynkelige knæskaller, men vil da lige nævne, at Halo 3 udkommer d. 26. i Europa og ikke den 25.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 10/09-07 11:49 
Forbindelser ;)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/09-07 23:32 
Ring of death oplevet i Lørdags, men maskinen virker fint nu efter den har været pakket ind i en meget stor trøje og stået tændt til idag. Nogen der ved om det holder i længden det der med at pakke den ind, eller om problemet kommer igen efter noget tid? Faktisk mærkeligt at jeg skulle opleve det efter jeg flyttede den fra det ene rum til det andet uden den fik så meget som et mini bump eller noget, mærkeligt.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 10/09-07 23:49 
Du kan læse mere om at pakke den ind i denne tråd:

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=25535#326358
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 10/09-07 23:53, rettet 10/09-07 23:54 
Har ikke personlige erfaringer med det (endnu, 7-9-13), men ifm. at jeg lige har fået en defekt RROD-360'er forærende, har jeg surfet en del rundt på diverse nationale og internationale forums, og fundet masser der skriver om håndklæde-tricket (og andet af samme skuffe, altså opvarmning). Men INGEN steder har jeg læst om, at det skulle have en blivende effekt alene.

Det nærmeste jeg har læst om i den retning, var en gut, der varmede sin 360'er godt op med en varmepistol (GPU og CPU), og derefter gav både CPU og GPU epoxy-lim rundt langs kanten.
Men det godt nok ikke noget jeg ville turde prøve hvis den stadig falder indenfor MS' 3års-RROD-Total-Garanti.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 11/09-07 00:09 
Jeg har en del erfaring med håndklædetricket, og det er en midlertidig løsning. Tricket gjorde dog, at jeg kunne spille på min 360 i min ferie, og så få skidtet byttet efterfølgende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 13/09-07 09:42 
Jeg syntes MS skulle give de uheldige 360 ejere nedenstående T-shirt...

Link
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/09-07 15:19 
Mærkeligt, nu fik jeg de tre ringe igen igår aftes, slukkede så og tændte igen og så var der ingenting, kunne være man skulle skynde sig i EB og bytte til en Elite mens den stadig kan starte op ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ViolatorViolatorSkrevet 14/09-07 10:50, rettet 14/09-07 10:51 
Hvis du først har fået de tre ringe en gang, så er maskinen på vej til de evige jagtmarker. Få den byttet eller få en ny :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/09-07 14:13 
Jep, byt, byt, byt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/09-07 19:31, rettet 18/09-07 19:33 
Kan man fixe det selv, tænker mest på det pga. jeg næger godt nok at skulle vente op til tre måneder på at få den tilbage og problemet så skulle opstå igen efter noget tid :-(


Off topic:

Er der iøvrigt nogen chip eller andet der gør det muligt at hente movietrailers på sin US account igen, ligesom man kunne i starten, det var faktisk ret cool :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/09-07 09:14 
Er 360 ikke snart ved at være så billig, at det ikke er umagen og besværet værd at få den byttet, men bare at købe en ny i stedet og smide den anden ud af vinduet?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
1'013 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig