X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 06/02-07 21:14 
Sådan en tråd er der nødt til at være herinde, og der er endnu mere brug for den, efter jeg så denne trailer.

Blades of Glory!

Dyrk lige dialogen i den trailer; Jeg skal SÅ meget ind og se den, ligeså snart den åbner.

"I see you still look like a fifteen year old girl, but not hot."

Hvilke trailere fandt I i dag?

Pour some sugar on me
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
2'175 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 16/07-07 10:36 
D-War ser faktisk mega dårlig ud, men jeg skal nok se den aligevel ;-)!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 19/07-07 11:31 
The Shark is Still Working.

http://www.sharkisstillworking.com/default.asp?c=newtrailer

Jaws er på min Top 5, over bedste film nogensinde. Fik kuldegysninger da jeg så denne trailer.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 19/07-07 11:42 
Ja det er en fuldstændig fantastisk film mand. har set den så mange gange. Glemmer aldrig den første gang jeg så drengen på den gule madras blive spist....Damn jeg fik myrekryb. Den sommer var jeg ikke i vandet ;-)!

Steven Spielbergs fantastiske måde at fortælle et handlingsforløb er uovertruffen i Jaws.

Hvis du ikke har set den første film SS har lavet som hedder Duel skal du gøre det. Det er en tidlig Jaws på landevejen. Katten efter musen!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 19/07-07 13:18 
Duel er genial! Den gav mig mareridt i næsten en weekend, da jeg så den første gang, som ganske lille. DVD udgivelsen er også fremragende; DTS lyd og et godt dokumentar program.

Jaws gav mig også mareridt dengang. Var SÅ bange for den film, da jeg så den første gang, på en slidt Betamax kopi hos vores nabo.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 19/07-07 13:26 
Haha! Måske man skulle finde den Duel Dvd. Jeg har set den i Fona 2000 for en 50kr.
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 19/07-07 13:36 
Jeps, den koster ikke mere end 50,- i dag. Køb den pronto!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 28/07-07 15:34 
Nu kan folk med hang til Final Fantasy og alskens andre japanske rpg'er helt slippe for at trykke 'X' under en masse ligegyldige encounters.

Beowulf: Én lang cutscene
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KLTKLTSkrevet 28/07-07 16:20 
Jeg så også lige Duel den anden dag for første gang i lang tid, og det var også et glædeligt gensyn hos mig.

Det er en ganske god film, og det psykologiske der spilles på formår også at virke efter hensigten for det meste.
9/11 Was An Inside Job
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/08-07 10:36 
Så skal der koges en tynd suppe på den gamle Invasion of the Body Snatchers.

Snatch me... again!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/08-07 16:12 
Darknon>
Ny D-Wars Trailer

Æv, skuffende review fra twitch :-( "Bad acting" trækker meget ned...

D-War review
nerosnerosSkrevet 06/08-07 17:32 
Hyakotake>
Så skal der koges en tynd suppe på den gamle Invasion of the Body Snatchers.

Den ser faktisk ret god ud.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 09/08-07 12:57, rettet 09/08-07 13:07 
He-Man med Dolf.

Talk about a crappy movie!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 09/08-07 13:09 
hahaha... Jeg så he-man utallige gange som da jeg var mindre. I loved it. så så jeg den igen for ca 1 år siden. Oh lord stanly!
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 09/08-07 14:26 
Bare der ville komme et remake af den. Så ville jeg grine min røv i laser...altså ikke "Laser". ;D!
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 25/08-07 08:39 


Hitman
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/08-07 14:14 


"Aliens vs Predator 2 - Requiem" HOLY CRAP, der er gang i den!
nerosnerosSkrevet 25/08-07 16:36 
:-O! Det ser sindsygt godt ud må jeg indrømme selvom jeg var totalt skuffet over den første AvP film. Rart at der ikke er noget pyramide halløj denne gang.

Er det en helt ny AvP film, som ikke har noget med 1'eren at gøre? Det ser da ud til at de ikke hænger sammen ihvertfald!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/08-07 19:56 
Jeg har ikke læst noget om plottet i 2'eren, men jeg tror den har endnu mindre at gøre med sin forgænger end f.eks. Aliens har med Alien at gøre.
SonicSonicSkrevet 26/08-07 21:44 
Ved ikke om denne har været nævnt før, men den ser da helt spændende ud :)

King of Kong - A fistfull of quarters
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 26/08-07 23:23, rettet 27/08-07 14:57 
Hyakotake>
Jeg har ikke læst noget om plottet i 2'eren, men jeg tror den har endnu mindre at gøre med sin forgænger end f.eks. Aliens har med Alien at gøre.

Arh! Aliens har da en hel del med den første Alien film at gøre set ud fra det lys af, at handlingen fortsætter med, at det er den samme planet som i Alien der nu er blevet koloniseret osv. og at Sigourney Weaver er med igen. Starten af filmen er jo næsten slutningen på Alien.

Efter hvad jeg kan se ud fra traileren så har den ingen af de samme skuespillere som var med i den første AvP film.

Faktisk synes jeg den nye AvP trailer er super fed. Den skal ses den film ligegyldigt om den så er dårlig ;D!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 07/09-07 22:23 
Totalt grineren...høhø..host..host!

God humor ;D!

Reno 911 Miami
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-07 20:59 
Reno er alt for fed! Den skal du se.

Mere Marvel sjov -

Denne gang Iron Man
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 11/09-07 22:22, rettet 12/09-07 19:12 
Robert Downey Jr....! Det ligner ham (Iron Man) ihvertfald. Men jeg er nu ikke så meget fan af de Marvel film, men ses skal den ;D!

Edit: Når det er den samme instruktør som har lavet filmen Daredevil med træstammen Ben Affleck så giver jeg det ikke meget chance.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 12/09-07 19:01 
Amerikansk trailer for Dragon Wars.

- Jeg kan ikke helt finde ud af det... Ser det skod ud, eller er det bare mig?

Dragon Wars
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 12/09-07 19:09 
Jeg har det på samme måde. Det er sikkert en af de der film hvor skuespillet er i særklasse...
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 12/09-07 19:16 
Jeg skal helt sikkert ind og se den :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 15/09-07 20:23 
Fuldstændig super fed film! Et mesterværk fra Quentin Tarantino.

Death Proof
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 17/09-07 09:01, rettet 17/09-07 09:01 
Så blev det afgjort... D-wars er sikkert ikke noget at se frem til.

14% på rottentomatoes

Link...
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 19/09-07 12:45 
Black Samurai!

Damn den skal jeg se ;-)!

Link...
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/10-07 10:27 


Dansk remake af Karate Kid 4 :-)
nerosnerosSkrevet 14/10-07 18:31 
Kult Klassiker.

Reanimator
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 25/10-07 15:22, rettet 25/10-07 19:06 
Jeg husker at have set den her film for lang tid siden og drømt, at jeg befandt mig som ung i 70'erne..Snøft ;D!

dazed and confused
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/10-07 16:44 


Gawd DAMN, Rambo 4 bliver blodig!!!
Per SPer SSkrevet 28/10-07 18:51 
Når man tror man har set det meste fra danske filmfolk, ind kommer Fighter. Nice.

Filmtrailer.dk
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 29/10-07 17:57 
Ja så skete det aligevel selvom jeg troede at man havde glemt slutningen på den første film. ØV! Mig som glædede sig til Alien VS Predator 2.

Nu ødelægger man ihvertfald totalt alt for at der skulle komme en Alien 5 :-(

Suk :-(
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 29/10-07 18:55 
Neros Tak for spoileren :-)

Jeg kan ikke se hvordan det skulle ødelægge mulighederne for en alien 5. Explain to me, as you would a child.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 29/10-07 19:56, rettet 29/10-07 20:01 
Jeg mener bare man totalt ødelægger Alien universet med sådan noget crap som at smelte de to racer sammen og det er ligegyldigt om det så kommer fra comics eller hvad man skulle have som undskyldning for dette.

Hvorfor det skulle ødelægge planer for en Alien 5 film er følgene:

1. Før AvP filmen var der planer om en Alien 5 film, men fordi AvP'en kom mistede man lysten til at lave sådan en fantastisk film. Det var endda selveste James Cameron og Ridley Scott som var gået sammen om dette var der rygter om. Suk suk suk :-(

2. Nu er jeg da så helt sikker på vi ikke får en ny Alien film både fordi man vælger at lave en ny AvP2, som jeg håbede lidt måske kunne rede projektet, men efter at have erfaret at man simpelthen vil smelte de to racer sammen efter den fantastiske slutning i den første film er der sgu ikke noget at komme efter. En rigtig Alien fan kan da ikke tage det seriøst længere ;-(

..og ja jeg er meget stor fan af de to første Alien film ;D!

Det her forklare en del:

Alien 5 is still in the "rumoured" phase and what with AvP2 coming out in 2007, we won't see Alien 5 for a good few years if at all. The three main people who will no doubt be involved in Alien 5, Signourney Weaver, Ridley Scott and James Cameron have all said they want to do Alien 5. The problem is that Fox doesn't want to do it and are too busy with the AvP franchise.

Mere her
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 29/10-07 20:06 
AvP var en ganske underholdende actionfilm.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 29/10-07 20:10 
..og med et fantastisk plot og handling. Den ødelagde totalt hvad jeg havde af forventninger til sådan en film synes jeg. Man skal ikke lade fans af genren lave film se hvad der skete med Terminator 3.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/10-07 20:17 
neros>
Jeg mener bare man totalt ødelægger Alien universet med sådan noget crap som at smelte de to racer sammen og det er ligegyldigt om det så kommer fra comics eller hvad man skulle have som undskyldning for dette.

Det er da ikke anderledes end at alien'en udklækkes af et menneske, eller en hund, eller en ko. Hvis den udklækkes af en predator bliver den selvfølgelig predator-agtig... det er der da ikke noget "ødelæggende" i.
WehnerWehnerSkrevet 29/10-07 20:21 
neros>
Man skal ikke lade fans af genren lave film se hvad der skete med Terminator 3.

Hvad skete der da med den?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 29/10-07 20:25 
Wehner>
Hvad skete der da med den?

Den blev elendig.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 29/10-07 20:43 
Wehner>
AvP var en ganske underholdende actionfilm.

Mjarh, den kunne have været lysår bedre. To'eren ser dog ud til at kunne rette op på fejlen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 29/10-07 21:13 
Jeg synes også at toeren ser bedre ud, uden at jeg vil kalde etteren en fejl.

Ang. Terminator 3, så kan jeg ikke rigtig se, hvad man realistisk kunne forvente, der ville være bedre end det, vi fik. Den var ud fra forlægget meget vellykket.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 29/10-07 21:47 
En pred-alien er vel ok. Den har menneskeform når den bliver født i et menneske, og hundeform hvis det er en hund, som vi så i 3'eren. Så hvis det er en predator den bliver førdt i, så gir det vel meget godt mening. desuden sker der jo ikke noget ved at udvide universet lidt, i stedet for at lave det samme hele tiden bare i forskellige omgivelser.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 29/10-07 22:17 
Wehner>
Ang. Terminator 3, så kan jeg ikke rigtig se, hvad man realistisk kunne forvente, der ville være bedre end det, vi fik. Den var ud fra forlægget meget vellykket.

Ja det var en vellykket komedie.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 29/10-07 22:23, rettet 29/10-07 22:37 
Darknon>
En pred-alien er vel ok. Den har menneskeform når den bliver født i et menneske, og hundeform hvis det er en hund, som vi så i 3'eren. Så hvis det er en predator den bliver førdt i, så gir det vel meget godt mening. desuden sker der jo ikke noget ved at udvide universet lidt, i stedet for at lave det samme hele tiden bare i forskellige omgivelser.

Hvis man kender lidt til Alien universet så vil jeg mene der er nok at tage af. Når man laver en trilogi så handler det vel om, at lave en god historie som hænger sammen. Vi er så tilbøjelige til at bruge ordet "fornyelse" i snart alle sammenhæng. Hvorfor skal man altid det når brugen af en gammel opskrift kan gøre underværker ;-)!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/10-07 23:24 
Hvem snakker om trilogier?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/10-07 23:31, rettet 29/10-07 23:38 
Desuden bygger AvP jo netop på tegneserien af samme navn, hvor der netop optræder et sådant væsen som du linker til. Man kan vel ikke afskrive en film fordi den holder sig til forelægget? Med det sagt så synes jeg bestemt ikke om den første AvP - mine forventninger var også skyhøje, da jeg elskede de to spil.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 29/10-07 23:50 
Også min tanke. De var endda med i spil nr. 2 til pc. Mytologien bag fejler i hvert fald ikke noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
2'175 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig