X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Worst movies 2006


Svar
millenniummillenniumSkrevet 02/02-07 21:32, rettet 02/02-07 21:37 
Sammen med Oscar nomineringerne skal man jo ikke glemme Razzies nomineringerne for årest værste film i 2006. Den top-nominerede Basic Instinct 2 (Eller som de kalder den "Basically, it stinks, too") har jeg dog endnu ikke nedværdiget mig til at få set.

Men har de glemt nogen? Hvad er jeres største film-skuffelse i 2006?

Mine må nok være:
Ultraviolet
(nå ja, den nåede heldigvis aldrig til biografen). Sikke et makværk, sikke dårlige skuespillere, sikke et hullet manus og sikke dårlige effekter. For slet ikke at tale om kostumerne. Sikke et flop.

Running Scared
Bliver en film god af at man siger "fuck" 30 gange i minuttet? Nej, langt fra. Running Scared var en omgang usympatisk billedblær, uden hjerte, hjerne, indhold og sammenhæng. En stinkende skralde-film for de ufaglærte.

Pop quiz: Hvilken instruktør havde selvironi nok til at møde op og modtage en Razzie Award?

Razzies 2006
The medium is the message.
JinkJinkSkrevet 02/02-07 21:38, rettet 02/02-07 21:38 
Snakes on a plane, var min dårligste film i år 2006. Ser dog ikke så mange film. Den var godt nok utrolig ringe :<
NaieraNaieraSkrevet 02/02-07 21:43, rettet 02/02-07 21:45 
***DETTE INDLÆG INDEHOLDER Running Scared SPOILER***



Running Scared har over 13k stemmer på IMDB og en samlet karakter på 7,5. Jeg ved ikke om jeg synes den er så meget værd, men fra det og så til at det skulle være en af sidste års dårligste film, synes jeg der er langt. Dog er det lidt komisk, at Paul Walker igen spiller undercover cop :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/02-07 22:11 
Mine bud på "vindere":

Worst Picture
Basic Instinct 2 er lidt for oplagt. Jeg vil hellere se BloodRayne eller Wicker Man gå af med sejren.

Worst Actor
Har (heldigvis) kun set Nic Cage i Wicker Man, men det var så også en pragtpræstation i suckiness! Men mon ikke en af de skrækkelige komedie-fjolser står på podiet til sidst?

Worst Actress
Igen, oplagt at Sharon Stone skal vinde, men Kristanna Loken udstiller sine manglende skuespilsevner helt uden skrupler.

Worst Supporting Actor
Ben Kingsley er en idiot ved at nedværdige sig til Uwe Boll-substandard.

Worst Supporting Actress
Ingen præferencer... har undgået de fleste af de dårlige film, lader det til.

Worst Screen Couple
Cage og bjørnekostumet! Yeah, baby!

Worst Remake or Rip-Off
Wicker Man! (Poseidon var ikke helt så slem, bare mere i "ligegyldig"-kategorien)

Worst Prequel or Sequel
Draw... mellem samtlige 5! Det parallel-univers, hvor disse 5 ikke eksisterer er 5 skridt tættere på Paradis.

Worst Director
Uwe Boll... og han er så tykpandet, at han sikkert kommer og modtager den forbandede pris.

Worst Screenplay
My brain hurts!

Worst Excuse for Family Entertainment
Sorry, jeg giver op.

Jeg var desuden noget nær _blæst_ væk af "Running Scared". Glæder mig enormt til et gensyn inden længe.
RooneyRooneySkrevet 02/02-07 22:18 
Jeg var ret glad for The Cooler, som Wayne Kramer også instruerede, og jeg nægter at tro, at hans Running Scared ikke er god. Skal se den, ligeså snart DVD'en kan fåes til billige penge.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 03/02-07 00:56, rettet 03/02-07 00:58 
millennium>
Running Scared
Bliver en film god af at man siger "fuck" 30 gange i minuttet? Nej, langt fra. Running Scared var en omgang usympatisk billedblær, uden hjerte, hjerne, indhold og sammenhæng. En stinkende skralde-film for de ufaglærte.

Nu stopper du! ;)

Running Scared var for mig en af årets største overraskelser, og som nævnt før er jeg voldsomt uenig med dig.

Rooney>
Skal se den, ligeså snart DVD'en kan fåes til billige penge.

Blockbuster, tidligere udlejet 79,95
TP, udlejnings-DVD, aldrig udlejet 99,95

Kom så af sted, og glæd dig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 03/02-07 11:06, rettet 03/02-07 11:07 
Jeg gav altså 50,- for den i TP. Det skrev jeg i øvrigt også i 'aktuelle tilbud' :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/02-07 11:24 
Ultraviolet, skulle have været den ultimative action film. Jeg så Equbrilium for lang tid siden, og det er noget af det sejeste jeg har set siden The Matrix. Bale er jo ALT FOR SEJ.
Well crucify the insincere tonight...
CoreCoreSkrevet 03/02-07 11:51 
Naiera>
Jeg gav altså 50,- for den i TP. Det skrev jeg i øvrigt også i 'aktuelle tilbud' :p

Fair nok, min pris var også fra December.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 03/02-07 11:53, rettet 03/02-07 11:53 
Jeg købte min 4. januar. Jeg har aldrig set en af deres leje-DVD'er til 100,-...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TLTLSkrevet 03/02-07 15:55, rettet 03/02-07 16:15 
Valkyrie>
Ultraviolet, skulle have været den ultimative action film. Jeg så Equbrilium for lang tid siden, og det er noget af det sejeste jeg har set siden The Matrix. Bale er jo ALT FOR SEJ.

Equbrilium? Hvad er det for en film?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 03/02-07 16:16 
Det er den de kalder 'Cubic' her i landet. Den var svær at finde i et stykke tid, men de har tilsyneladende trykt nogle flere eksemplarer for nylig.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 04/02-07 09:07 
Svar på pop-quiz: Hvem andre end Paul Verhoven har selvironi nok til at modtage sin razzie-award som han vandt for Show Girls.
The medium is the message.
RooneyRooneySkrevet 04/02-07 11:15 
Faktum: Paul Verhoeven har lavet et par af mine yndlingsfilm :-)

Gid han snart lavede noget lækkert sci-fi igen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 04/02-07 11:18 
Valkyrie>
Ultraviolet, skulle have været den ultimative action film. Jeg så Equbrilium for lang tid siden, og det er noget af det sejeste jeg har set siden The Matrix. Bale er jo ALT FOR SEJ.

Ja Equbrilium aka Cubic er den sejeste film og jeg var også meget positivt overrasket over den film. Et must have...! Hvis man kan lide sci-fi.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/02-07 11:19 
Valkyrie>
Jeg så Equbrilium for lang tid siden, og det er noget af det sejeste jeg har set siden The Matrix. Bale er jo ALT FOR SEJ.

Ja Equbrilium aka Cubic er den sejeste film og jeg var også meget positivt overrasket over den film. Et must have...! Hvis man kan lide sci-fi.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/02-07 11:26, rettet 04/02-07 11:27 
Rooney>
Faktum: Paul Verhoeven har lavet et par af mine yndlingsfilm :-)

Den vogn hopper jeg også lige på :)

Paul Verhoeven bliver ofte, i mine øjne, undervurderet for sit arbejde. Men han er på den anden side temmelig cool over for det :D
AV Intelligent Terminal
JloweJloweSkrevet 04/02-07 12:22 
millennium>
Svar på pop-quiz: Hvem andre end Paul Verhoven har selvironi nok til at modtage sin razzie-award som han vandt for Show Girls.

Halle Berry modtog også sin for Catwoman, med falske tårer og hele baduljen..
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
KTCKTCSkrevet 04/02-07 12:38 
Vi kan sagtens blive enige om, at Cubic er en fed film, men jeg synes nu lige vi skal have originaltitlen stavet rigtigt: Equilibrium.

Desuden synes jeg faktisk ikke at BloodRayne var så dårlig som mange af Bolls tidligere film. Det værste var næsten nogle af effekterne og kameraføringen. Desuden har BloodRayne i forvejen heller ikke verdens mest interessante historie...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 05/02-07 08:46 
Jlowe>
Halle Berry modtog også sin for Catwoman, med falske tårer og hele baduljen..

...ja, og en skarp besked til sin agent om at han for h... gerne måtte læse manuskiptet inden han hyrer Halle til filmoptagelser. De er ikke helt uden selvironi. :)
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 05/02-07 12:44 
Snakes on a plane... Den gir ingen mening, og den er ikke go!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 05/02-07 13:04 
Darknon>
Snakes on a plane... Den gir ingen mening, og den er ikke go!

Nej puha... noget noget af det mest opreklamerede lort jeg længe har set. AVOID!!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig