X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Lidt blandet heavy


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 31/01-07 19:48 
Jeg skal have ryddet ud i samlingen, og dette er hvad der kan undværes. Generelt er skiverne i fin stand, med mindre andet er angivet.

Køber betaler evt porto og det hele befinder sig i Næstved.

CD:
Bathory - Nordland 1 digipack (som ny)
Bolt Thrower - War Master (som ny)
Cradle Of Filth - From the Cradle To Enslave (skiven som ny, men de inderste "takker" er væk/knækket af)
Deicide - Deicide (The Deicide Remasters) (som ny)
Deicide - Scars of The Crucifix incl dvd (som ny)
Deicide - Once Upon The Cross
Illdisposed - 1-800 Vindication (som ny)
Invocator - Through The Flesh To The Soul digipack (som ny, *SIGNERET*)
Megadeth - Countdown To Extinction
Napalm Death - The Complete Radio One Sessions (som ny)
Obituary - The End Complete
Pantera - Far Beyond Driven
Passenger - Passenger digipack (som ny)
Therion - Vovin (som ny)
Therion - Deggial (som ny)

DVD:
Rammstein - Live Aus Berlin (som ny)

Byd!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Krans.KKrans.KSkrevet 31/01-07 20:04 
Nysgerrigt spørgsmål... hvad i alverden kunne dog nogensinde få noget menneske ved sine fulde fem til at begynde at sælge ud af sine Pantera-cd'er? Det vil straks få mig til at betvivle kvalitet og hensigter!

;)

Men ellers, regner du med at skulle sælge det hele samlet eller hvordan? For mange af de cd'er koster jo ikke meget mere end en 50'er oder so som ny, så hvis man også skal betale porto (kr. 15,- velsagtens?) kan prisen ved enkeltkøb vel ikke være så høj, hvis det skal kunne betale sig?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
JuggernautJuggernautSkrevet 31/01-07 20:07 
Nu er der ikke mange af ovenstående skiver der koster 50,- eller mindre. Umiddelbart kun Pantera og Megadeth (hvis de overhovedet gør). Jeg sælger samlet og stykvis. Den der byder højest...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CronossCronossSkrevet 31/01-07 20:41 
Ja, hvis jeg er interesseret, skal det være samlet. Jeg har godt nok enkelte af cd´erne, men det overlever jeg nok.

Hvad havde du ca. forestillet dig?
JuggernautJuggernautSkrevet 31/01-07 21:11 
Sender dig lige en besked..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Krans.KKrans.KSkrevet 31/01-07 21:21 
Juggernaut>
Nu er der ikke mange af ovenstående skiver der koster 50,- eller mindre. Umiddelbart kun Pantera og Megadeth (hvis de overhovedet gør). Jeg sælger samlet og stykvis. Den der byder højest...

Heh, ja okay, måske var det fordi, det bl.a. netop var de af skiverne jeg kunne huske lidt priser på =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
KeenKeenSkrevet 31/01-07 21:44 
Jeg ville også gerne høre en samlet pris...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig