X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SD-kort driller


Svar
seebergseebergSkrevet 30/12-06 09:08 
Jeg har investeret i et 2GB Kingston SD-kort til min Wii. Problemet er, at jeg ikke kan overføre filer til mediet på min PC. Computeren mener ganske enkelt at kortet er skrivebeskyttet. Jeg har tjekket at tappen på kortet er klikket op. Det mærkelige er, at min Wii ikke har nogen problemer med at gemme på kortet :S

Hilfe..
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 30/12-06 10:35 
Har du prøvet at formatere kortet?
seebergseebergSkrevet 30/12-06 14:03 
Det kan jeg ikke. For beskeden at kortet er skrivebeskyttet :/
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/12-06 14:25 
Behold SD-kortet og køb en ny PC :P

Det kunne jo lyde som om det er din kortlæser den er gal med. Snakker vi om en indbygget? Prøv eventuelt at geninstallere læserens drivere.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
seebergseebergSkrevet 30/12-06 14:54 
Vi snakker en 5-i-1 indbygget læser. Den tager imod memory stick og cf uden problemer. Skrammel.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/12-06 15:08 
Hmm og den kører bare plug'n'play? Prøvet forslaget med driveren?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
seebergseebergSkrevet 30/12-06 15:18 
Jep, har prøvet at afinstallere og hele pivtøjet. Det sjove er, at jeg godt kan gå ind på kortet og se mine saves fra Wii'en jeg kan bare ikke overføre filer til kortet.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ElgenElgenSkrevet 30/12-06 16:00, rettet 30/12-06 16:08 
Har samme 'problem'; skrivelåsen virker omvendt i PC-kortlæseren og i Wii'en. (Meget skummelt, men det er altså PC'en der kun kan skrive når kortet er i 'lock'-mode).
Så når PC'en kan skrive kan Wii'en ikke og omvendt.
For at gøre en lang historie (SD-) kort (tihi), så vend dig til altid at 'slå låsen over' når du skifter fra Wii til PC eller tilbage };-)

EDIT: -og ja, jeg bruger også 2GB Kingston og indbygget 5-i-een-læser };-)

EDITEDIT: skriv lige i tråden igen hvis det også virker for dig.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
seebergseebergSkrevet 30/12-06 16:08 
Får stadig samme besked.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig