X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Disneys Skønheden og Udyret


Svar
UriurUriurSkrevet 25/12-06 00:33 
Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe denne special edition udgave? Jeg synes ikke at den er til at opdrive noget sted på nettet eller i Aalborg. Det eneste sted jeg kan finde den er på qxl, hvor der er en der tror at han kan sælge den til 3495 kr! Det synes jeg er lige i overkanten for en Disney DVD.
MrCaseMrCaseSkrevet 25/12-06 14:12 
He he... jeg prøvede også at skaffe én til julegave, men kom hurtigt på andre tanker.
Det bedste bud var nogle brugte på ebay til omkring 400kr...
Have you considered sucking less?
KamekKamekSkrevet 25/12-06 14:41 
Among>
Er der nogen der kender et sted hvor man kan købe denne special edition udgave? Jeg synes ikke at den er til at opdrive noget sted på nettet eller i Aalborg. Det eneste sted jeg kan finde den er på qxl, hvor der er en der tror at han kan sælge den til 3495 kr! Det synes jeg er lige i overkanten for en Disney DVD.

Jeg går ud fra at du har prøvet Læsehesten? :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
UriurUriurSkrevet 25/12-06 16:42 
Nej det har jeg ikke endnu, men tænker godt nok på lige at prøve det. Synes godt nok det er mærkeligt hvorfor det skal være så svært at købe en så kendt og populær Disney klassiker. Der er jo ingen problemer når vi snakker Aladdin, Løvernes Konge og hvad der ellers er af DVD'er. Skønheden og Udyret er den absolut sværeste at opdrive. I øvrigt har jeg også kigget efter American Beauty som jeg heller ikke rigtig kan finde nogen steder. To oscarvindere som er udgået fra markedet, besynderligt... (Overdrivelse fremmer forståelse, jeg har godt nok fundet American Beauty på nettet!)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig