X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii problem - Wiimote


Svar
AsseAsseSkrevet 08/12-06 11:15 
Jeg har lige et problem her. Jeg har netop sat min nyligt hjembragte Wii til, og står og leget med den ellers lækre hovedmenu, da min wiimote pludselig ikke ser ud til at være stil stede mere. Der er ikke noget der peger på skærmen, jeg kan ikke slukke konsollen med wiimoten, og når jeg trykket på noget på den, blinker de blå lamper på selve wiimoten bare blåt 5 gange eller sådan, uden der sker noget.

Er der nogen der har en ide om hvad der foregår her?
HeroldHeroldSkrevet 08/12-06 11:23 
Det lyder som om dyret skal synces med maskinen. Tryk på syncknappen under dækslet på maskinen. Af med batteridækslet på remoten, og tryk på knappen dér, og den skulle være hjemme. Det hele står i manualen - jeg håber det løser problemet :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/12-06 11:27 
Herold>
Det hele står i manualen

Skulle det nu også være nødvendigt! Fok dem! :D
badedyrbadedyrSkrevet 08/12-06 12:39, rettet 08/12-06 12:40 
Jeg havde samme problem i går, sync virkede ikke for mig, wii-moten stod bare og blinkede men fik intet signal.
Måtte slukke for konsollen, tænde den igen og så trykke på wii-moten - så fik den signal og har haft det siden...
AsseAsseSkrevet 08/12-06 20:53 
Jeg takker for hjælpen. Det virkede ikke at synce den, jeg måtte have strømmen pillet helt fra maskinen og sat til igen - Siden det har min også virket.
BeanoBeanoSkrevet 09/12-06 00:04 
badedyr>
Jeg havde samme problem i går, sync virkede ikke for mig, wii-moten stod bare og blinkede men fik intet signal.
Måtte slukke for konsollen, tænde den igen og så trykke på wii-moten - så fik den signal og har haft det siden...

Har jeg også oplevet i dag - virkede ret underligt.
quadquadSkrevet 09/12-06 01:00 
Oplevede det samme i går og igen i dag. Da jeg valgte Wii Play gik den i sort skærm og Wii-moten slukkede. Wii-moten kunne ikke finde signal igen, men slukke Wii'en kunne jeg sagtens. Ved opstart virkede alt igen.
sinarsinarSkrevet 09/12-06 13:20 
Jeg har et besynderligt problem med min Wiimote. Den fungerer fint med cursor osv. men når jeg så skal spille f.eks Wii Sport Tennis registrerer den ikke mine bevægelser overhovedet.

Har prøvet at gensynce uden held. Er der andre der har prøvet noget lignende?
Spiller nu: Halo 3
sinarsinarSkrevet 09/12-06 14:26 
Ok ;) er der så nogen, der ved om der er nogle butikker i Kbh, der har Wiimotes eller Play tilbage?
Spiller nu: Halo 3
WikzoWikzoSkrevet 10/12-06 16:49 
Da min Wii-mote ikke reagerede, hev jeg bare batterierne ud og ind. Så virkede det :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig