X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SSX Blur til Wii


Svar
Per SPer SSkrevet 06/12-06 14:32 
Ubeskåret pressetekst (inklusiv svulstig ordlyd) fra EA:

THE MOUNTAIN IS YOUR PLAYGROUND WITH SSX BLUR

The soul of SSX remixed, re-energized and fully realized.

REDWOOD CITY, Calif. – December 6, 2006 – Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) announced today that SSX™ Blur developed exclusively for Nintendo Wii™ is the newest version of the critically acclaimed snowboarding franchise. The huge air, blurring speed and insane tricks that SSX is known for return and the fun-factor is amplified by the unique capability of the Nintendo Wii controller. The game is in development by EA Montreal under the EA SPORTS BIG™ brand, and will ship to retailers across North America and Europe in March 2007.

“We wanted to take the soul of the franchise—the air, the speed, the tricks, the fun—and Wii-ify it,” said Alex Hyder, producer on the product. “You’re going to see that reflected in the On-the-Ground & In-the-Air controls, the characters, the user interface, and every other aspect of this game.”

SSX Blur is everything you expect from the franchise, delivered in a totally unexpected way. Revolutionary controls take full advantage of the Wii’s potential by putting you in total command of your skier or rider, on-the-ground & in-the-air, by translating every motion you make into the skills that create mountain legends.

SSX Blur will be available for the Nintendo Wii in March 2007. The game has a 3+ PEGI rating. It is not yet rated by the ESRB.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WikzoWikzoSkrevet 06/12-06 15:46 
Ser faktisk ganske godt ud. Minder meget om On Tour, synes jeg.

Glæder mig til at se, hvordan styringen kommer til at fungere.

Trailer fra spillet
dpldplSkrevet 06/12-06 17:05 
"exclusively for Nintendo Wii™"

Ok det havde jeg ikke lige regnet med. Men lyder godt, altid kunne lide SSX spillene. Tro måske jeg skal have finger i denne version :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 06/12-06 17:14 
Spændende... men jeg vil nu hellere have et nyt SSX til next-gen konsollerne ;)
EchoEchoSkrevet 06/12-06 18:42 
Jeg er også positivt overrasket. Jeg fik PS2 på launch dagen sammen med SSX, og jeg har brugt adskillige timer på det spil. Fantastisk underholdende især hvis man er flere. Jeg er glad for at de har lavet en ny version til Wii, i stedet for en next-gen version, som formentlig bare ville være det samme med bedre grafik og lyd.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 06/12-06 21:04 
Vil undre mig MEGET hvis der ikke også er en next-gen udgave under udvikling :)

Så Blur bliver forhåbentligt en god filler... en skam man ikke kan se hvordan det udnytter wiimoten.
EchoEchoSkrevet 06/12-06 21:25 
Selvfølgelig er der det, men jeg er glad for at de laver et selvstændigt projekt til Wii, da jeg tror, at det ville floppe uhyggeligt meget, hvis de lavede et next gen spil og så prøvede at "ned" konvertere det til Wii.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
EchoEchoSkrevet 05/01-07 08:42 
Så er der nyt om Blur. Denne gang om styringen, hvilket ser meget positivt ud. Det tegner til at blive et af de rigtig gode spil i serien, men bedøm selv i linket nedenunder!

SSX Blur
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 09:07 
Lyder lovende - men troede ikke nunchuck havde andet end accelerator og ikke tilt-detection.
EchoEchoSkrevet 05/01-07 09:49 
Den har den. I zelda bruges den til spin-attack, i Red Steel til granat kast og i MP3 til at åbne døre osv.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal mene om det faktum, at nunchucken også bruges. Det ville være meget lettere og lige til hvis det kun var Wiimoten. Jeg tror også, at det sagtens kunne fungere. Hvad mener I andre?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 09:54 
Echo>
Den har den. I zelda bruges den til spin-attack, i Red Steel til granat kast og i MP3 til at åbne døre osv.

Kun prøvet Zelda af de nævnte titler, men der er det accelerator der bruges og ikke tilt. Og det lyder som om at Red Steel også gør.
WikzoWikzoSkrevet 05/01-07 11:08 
Jeg synes, det ser for kompliceret ud, at man både skal bevæge nunchuk og Wii-mote i et snowboardspil. Virker da mere logisk, hvis man styrer rundt med analogstikket på nunchuk og laver tricks ved at bevæge Wii-moten.
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 11:38 
Også det man næsten gør... man bruger nunchuck til at styre på sneen og wiimoten i luften til tricks.
EchoEchoSkrevet 05/01-07 11:55 
Jeg misforstod dit spørgsmål! Den har så vidt jeg ved ikke tilt, men accelerator hvilket ikke er noget problem i dette spil. Det ser en smule kompliceret ud på papiret, men jeg tror det er meget intuitivt i virkeligheden.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 12:03 
Jeg syntes bare der er temmelig stor forskel på tilt og accelerator. Vil virke meget upræcist hvis man skulle sidde og "slå" nunchuck fra side til side for at styre, frem for at bare at "tilte" den.

Men jeg ved jo heller ikke om den ikke har tilt sensor - deraf mit oprindelige spørgsmål ;)
EchoEchoSkrevet 05/01-07 12:18 
Det kan jeg ikke svare dig på med sikkerhed, men ud fra videoen, ser det ud som om, at man kun behøver at tilte nunchucken.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 05/01-07 13:43 
Ja det har du ret i :)
HeroldHeroldSkrevet 05/01-07 13:59 
Jeg mener at man tilter den i Super Monkey Ball i nogle af minispillene, så den er vist god nok. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 05/01-07 15:07 
Det gruer mig, at jeg nok bliver nødt til at købe denne titel, da jeg elsker SSX serien. Det der gruer mig er, at jeg skal støtte EA økonomisk :S Oh what the hell... kødet er svagt, som de siger ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
EchoEchoSkrevet 16/01-07 18:16 
Så er der dukket en ny film op på nette, som viser hvordan nogle "Uber Moves" udføres. Et interessant tiltag, som dog ser en smule banalt og ligegyldigt ud imo.

Er der andre end mig som synes, at boost søjlen ser en anelse for goofy ud?

Se filmen her!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig