X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HD DVD impressioner


Svar
3of193of19Skrevet 22/11-06 03:14, rettet 22/11-06 09:55 
Så fik jeg endelig mit HD DVD drev fra VideogamesPlus.ca. Efter en dags forsinkelse pga et dumt DHL bud kom drevet idag (samtidigt med Zelda til Wii fra DVDBoxoffice).
Ser ud til at VGPlus fusker med tolden, pakken var mærket med en værdi på 20 Canadiske Dollar, så jeg betalte ingen told på det.
Installationen er nem. I æsken er der en installations disc som man smider i Xbox 360'eren... Se hele indlægget
67 emne(r).
« < 1 2

Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/01-07 19:50, rettet 07/01-07 19:53 
Jlowe>
Xbox HD Drevet kan slet ikke afspille DVD film, kun HD DVD - almindelige DVDer skal afspil...

Du har ikke drevet vel? det har jeg :-)
Jo man kan godt afspille sd dvd i drevet...

for lige at få nogle facts på rette plads....

HD DVD formatet er regions frit pga. DVD Forum aldrig kom frem til en aftale med filmdistributørerne.

360 hd drevet er som alle andre regions fri.
smider man en sd dvd i så er den regions låst for det skal dvd drev være.

Smider man 360 drevet i en windows/mac maskine.. fremgår drevet som et alm. dvd drev og man kan afspille sd dvd film.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
3of193of19Skrevet 07/01-07 20:02 
Og for lige at bøje det i neon, så afspiller HD DVD drevet kun SD DVD'er fra den region der passer til din Xbox 360, ikke til HD DVD drevets region (da det som tidligere nævnt er regionsfrit).
BeanoBeanoSkrevet 07/01-07 21:27 
GrillBillerDK>
Du har ikke drevet vel?

Skriver han ikke det længere oppe? ;)
JloweJloweSkrevet 07/01-07 23:14, rettet 07/01-07 23:19 
Jo jeg har sgu drevet :-)
men jeg smed jo en region 1 dvd i da jeg testede, flot når nu xboxen er reg 2..
Regionsfrit for HD DVD, og regionslåst for sd DVD til det område hvor du købte xboxen. Enig!
Sorry...
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
BeanoBeanoSkrevet 16/01-07 12:32 
Nogen der kan anbefale en Europæisk online butik der sælger US HD-DVD udgivelser til fornuftige priser?
NaieraNaieraSkrevet 16/01-07 13:16 
Axel, selvfølgelig ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 16/01-07 13:51 
Tak - dem prøver jeg :)
BeanoBeanoSkrevet 16/01-07 21:07, rettet 16/01-07 21:08 
Bestilte en stak HD-DVD'er fra Axel.com og fik en mail om at de nu ville blive afsendt fra "Nordamerika/Tyskland/Holland (afhængigt af lagerstatus)".

Hvilken af dem kan jeg regne med... nogen erfaringer?
Der er jo temmeligt vigtigt mht. told og afgifter :!
NaieraNaieraSkrevet 16/01-07 21:17 
Der kommer _aldrig_ told eller andre afgifter på noget fra Axel Music.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 16/01-07 22:02 
Heller ikke hvis det sendes fra USA?
NaieraNaieraSkrevet 16/01-07 22:15, rettet 16/01-07 22:15 
Det sendes igennem et EU-land af en art, og altså på den 'rigtige' måde, så der ingen told kommer på herhjemme.

Som sagt: man betaler ALDRIG told på ting fra Axel Music.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 16/01-07 23:03 
Ok :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/03-07 23:24 
DVD Crave sælger drevet billigt nu.... tror sgu jeg bestiller det, trods at I alle påpeger svag lydkvalitet. Jeg har godt nok altid købt DTS dvd'er så vidt jeg havde mulighed for det, men pt er det nok prisen og billedkvaliteten der trækker mest.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
tastasSkrevet 29/10-07 12:24 
Med hensyn til den manglende "ommmpf" lyd som der var omtalt i den lidt ældre tråd her- er det blevet fixet af MS?

Jeg tror så småt jeg vil til at have et drev, men lyden skulle jo helst ikke være ringere end hvad man er vand til på en normal dvd på en god afspiller...
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
3of193of19Skrevet 29/10-07 14:59 
Lydproblemet blev fixet her til foraaret. Problemet var at XBoxen ved Dolby Digital Plus automatisk aktiverede den saakaldte "nightmode" som sorterer de störste bump fra saa man ikke smider naboerne ud af sengen midt om natten naar der er en eksplosion eller lignende. Den kan nu aktivere den fra et menu.
tastasSkrevet 29/10-07 15:04 
Super, tak for svaret ;)

Hehe, det havde min kæreste fået slået til på min receiver forleden.

Jeg var ved at rive håret af mig selv i frustation. Jeg havde nemlig også haft mit udstyr skildt ad, så jeg var sikker på at det var der fejlen lå...Lige indtil jeg (langt om længe) tog et nærmere kig på displayet på receiveren.

Så jeg kan da godt forstå, at folk har syntes det har været træls hvis den automatisk havde det slået til ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
3of193of19Skrevet 29/10-07 15:19 
Maaske formuleret forkert, nightmode var för ALTID slaaet til. Man kunne ikke slaa det fra.
67 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig