X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Steel skuffer


Svar
HankyHankySkrevet 18/11-06 14:34 
.. I hvert fald hvis man spørger GameSpot.
Tjek deres anmeldelse af Red Steel til Wii.

Jeg havde ellers set frem til spillet, og det er vist også første gang i et stykke tid, Ubisoft skuffer så fælt.

5.5 - hurra.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-06 14:37 
Det så godt nok også håbløst ud i deres "on the spot" show.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 18/11-06 14:39 
Hanky>
det er vist også første gang i et stykke tid, Ubisoft skuffer så fælt.

Spørgsmålet er så, om det er Ubi Soft eller Wii, der reelt set skuffer...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 18/11-06 14:50, rettet 18/11-06 15:01 
Det må være Ubisoft, hvis der skal vælges. Ret mange af launch-spillene har modtaget gode anmeldelser:
http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_wii/1031

Eller måske er det bare GameSpot, der skuffer? :)

Andre er i hvert fald mere positive overfor spillet:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932528.asp

EDIT: Nu med spørgsmålstegn.
EchoEchoSkrevet 18/11-06 16:33 
Gamespot er helt klart kritiske overfor Wii. De har givet nogle meget hårde anmeldelser. Zelda fik 8.8, Excite Trucks fik 6.8 og nu Red steel som får 5.5. Jeg tror stadig på spillets potentiale. Jeg har forudbestilt det, så der er ikke sååå meget at gøre xD
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
kingsizekingsizeSkrevet 18/11-06 16:39, rettet 18/11-06 16:39 
8.8 er vel ikke ligefrem en dårlig score?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
JinkJinkSkrevet 18/11-06 16:49, rettet 18/11-06 16:51 
Hårde betyder ikke dårlig, men bare at de er meget kritiske.
BeanoBeanoSkrevet 18/11-06 17:38 
Echo>
Jeg har forudbestilt det, så der er ikke sååå meget at gøre xD

Så kan man lære at holde sig fra at forudbestille spil - sorry ;)
SonicSonicSkrevet 18/11-06 18:53 
Gamespot har tidligere givet spil dårlige karakter, som jeg selv syntes var hamrende gode.

Hvor om alt er, jeg tror man skal danne sin egen mening, og ikke lade andre fortælle en hvad man kan lide eller ej.

Jeg skal ihvertfald selv have både Red Steel og Excite Truck.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
happyEDhappyEDSkrevet 18/11-06 20:47 
Red steel fik også 5 i EDGE
Så Gamespot er ikke de eneste.
Det ser sku heller ikke for godt ud.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 18/11-06 21:51, rettet 18/11-06 21:51 
Jeg fik prøvet Red Steel på D3 i dag, og fy for dén for en stinker!
Nu er jeg ikke helt sikker på hvilken version af demoen det var, men kontrollen var helt forfærdelig, faktisk værre end jeg havde frygtet, og grafikken og hele produktionen var under middel.
Jeg vil sige at 5 lyder som en meget fornuftig karakter. Det er netop middelmådigt og livet er alt for kort til middelmådighed.
Born to kill space
3of193of19Skrevet 18/11-06 23:18 
Der er Wii demoer på D3?!
Aaarg! I annoncen i avisen stod der kun noget om PS3 (gaaab!) og Xbox 360 Game with Fame med Casper Christensen og Nik&Jay (gaaaaaaaaaaaaaaaaaaab!) så det gad jeg ikke bytte mine vagter for.
I morgen har jeg først fri klokken halv 4, så er der kun to timer.
dRxLdRxLSkrevet 18/11-06 23:27 
Du skulle nok lige have fulgt lidt mere med her på forumet :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 18/11-06 23:36 
Nåja, never mind. Hvis jeg er heldig har jeg min Wii næste uge og så er det ret ligemeget om jeg fik prøvet Zelda et par dage før :)
ChronoChronoSkrevet 19/11-06 09:32 


CVG synes Red Steel er fantastisk...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
EchoEchoSkrevet 20/11-06 08:17 
kingsize>
8.8 er vel ikke ligefrem en dårlig score?

For et Zelda spil er det ikke tilfredsstillende - IMO.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 20/11-06 14:55 
Prøvede også Red Steel kort på D3 ... styringen var, kort sagt, noget lort! Hele tiden stod der, at man var for tæt på sensor baren, og ofte var det svært at ramme, fordi sigtekornet drejede rundt. Sværd-kampene var endda dårligere og endnu mere upræcise, synes jeg.
EchoEchoSkrevet 21/11-06 06:53, rettet 21/11-06 14:29 
Nu skal du tænke på, at der var tale om builden fra E3 i maj - altså spillede du en meget gammel udgave af spillet, som formentlig ikke ligner den, vi vil se til launch.

Ikke desto mindre er IGN heller ikke glade for RS. Jeg havde virkelig håbet på, at Ubisoft fik rettet op på styringen og fik lavet et vellykket launch spil. Til at starte med var jeg skeptisk, men af en eller anden grund blev jeg vild med RS, og nu ender det med af skuffe alligevel :-(

IGN review af Red Steel
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 21/11-06 17:34 
Jeg er faktisk ikke helt sikker. Lignende ikke en demo, eller noget jeg havde set før :$
EchoEchoSkrevet 21/11-06 18:10 
Okay, så vidt jeg ved, var både Excite Trucks og Twilight Princess de samme builds som ved årets E3, så hvorfor skulle Red Steel være en ny? Jeg var ikke selv til stedet ved D3, så jeg taler uden bilag - du kan godt have ret.

Lige meget hvad ændrer det ikke ved det faktum, at Red Steel ser ud til, at være et utrolig ringe spil. Jeg har være nede i min EBgames idag og afbestilt spillet. I stedet har jeg smidt min 50,- over på Twilight Princess.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 21/11-06 19:41 
Altså fx var Zelda TP-demoen den nye fra Leipzig/Tokyo Game Show ... for banen + Link var spejlvendt.

Derimod var Wii Sports og Wii Play fuld version, mens Metroid Prime 3 indeholdte tre baner, og WarioWare og Excite Truck også var demoer. Jeg så udmiddelbart ikke, at man kunne vælge bane i Red Steel, men jeg tror, du har ret.

Dog har jeg hørt lidt godt om Red Steel på bl.a. GoNintendo, så overvejer stadig at købe det ... om end pga. den interessante historie/idé til spillet.
EchoEchoSkrevet 21/11-06 20:08 
Okay, skal vi ikke konkluderer, at vi ikke er 100% sikre på om det er en ny eller gammel build ;)

Jeg har også overvejet det meget, men historien skulle være fortalt på en meget sluppe og uprofessionel måde, så jeg vil heller se Kill Bill en gang til i stedet. Efter min mening har Kill Bill og Red Steel virkelig meget til fælles.

Off topic -> Ej, hvor jeg glæder mig til MP3! Det bliver nok det første spil, der viser Wiimotens fulde potentiale i fps.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 21/11-06 21:33 
For at gå lidt mere off topic i det: Metroid Prime 3 formår alt det, Red Steel ikke gør ... mht. styringen. Det er enormt nemt at navigere rundt med sigtekornet i MP3, og det er stort set ligesom på GameCube.

Derimod i Red Steel er det vildt svært at dreje rundt og ramme præcist, og der var nogle gange problemer med at lade våbene.
Desuden virkede fjenderne snotdumme. Eksempel: Jeg så en dreng, der stod foran to fjender. De skød på livet løs, men han blev ikke ramt.
Hvis man hopper rundt som en forvirret kylling, kan fjenderne heller ikke ramme én :P
BeanoBeanoSkrevet 21/11-06 22:20 
Var det "den nye" expert styring i MP3 du prøvede?

Beskrives af mange som langt mere "mus-agtigt" frem for Red Steels's kluntede cursor-styring.
WikzoWikzoSkrevet 22/11-06 17:17 
Nej, har intet med det at gøre. Prøvede alle tre styringsmodes i MP3, og jeg følte ikke den helt store forskel.

Spillede på medium. Ellers fløj sigtekornet alt for hurtigt rundt; ift. hvor god/dårlig jeg er til at spille Metroid Prime (styringen minder MEGET om det til GameCube, bare hvor du drejer din arm rundt i stedet for knapper osv.).
EchoEchoSkrevet 22/11-06 18:28 
Jeg synes både, at det er godt og skidt, at man har log-on funktionen i MP3. Det ødelægger ligesom formålet med wiimoten, men er en integreret del af MP serien.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 22/11-06 21:25 
Det er helt klart godt ... i praksis!

Ellers ville det være alt for svært at ramme fjenderne - især hvis de bevæger sig hurtigt. Fungerer ganske godt, synes jeg, at man havde frihed til at dreje rundt, mens man lockede på fjenden for at ramme.

Dog er det lidt mystisk, at man hopper på B (knappen på undersiden) og skyder på A. Burde være omvendt!

(her taler jeg selvfølgelig om Metroid Prime 3)
EchoEchoSkrevet 23/11-06 07:08 
Jeg mener, at Retro forklarede dette ved, at sige, at man ville blive træt i fingrene, hvis man skulle hamre på b-triggeren hele tiden. Der er som bekendt mange fjender i MP3 og man kan skyde ufattelig hurtigt. Det sagde de i et interview tidligere på året.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WikzoWikzoSkrevet 23/11-06 14:24 
Ok, har ikke fulgt så meget med. Kan godt følge det, men i de små 10 minutter jeg spillede, ville det havde været bedre omvendt. I længere tid vil jeg nok foretrække den nuværende styring, tror jeg.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-06 02:32 
Har set at nogen af jer har fået spillet ind ad døren - kan man få nogle indtryk? Er spillet virkelig SÅ dårligt?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WikzoWikzoSkrevet 10/12-06 16:48 
Ja, jeg har købt det og er blevet positivt overrasket. Grafikken og andre tekniske ting halter lidt hist og her, men den ovenstående stemning og all-around feeling er rigtig god :)

Styringen har sine styrker og svagheder.
SonicSonicSkrevet 10/12-06 17:25 
Kan kun være enig. Grafisk er spillet ikke imponerende, og styringen kræver en anelse tilvænning. Men er man inde i spillet, syntes jeg det er svært at slippe :) Kan også godt lide, at man kan smadre alt muligt i omgivelserne :)
Jeg ville ihvertfald godt give det en bedre karakter end f.eks. gamespot gør, for spilleoplevelsen alene :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Zzap!Zzap!Skrevet 10/12-06 18:12 
Gå ind i kortet i Twilight Princess, og bevæg det rundt ved at holde A nede. Det er sådan fps. styring burde fungere på Wii.

Efter min mening bare omvendt, så man skal holde knappen nede, for at slippe "sit greb" i skærmen/kameraet.
På den måde behøver man ikke hele tiden bruge kræfter på at holde knappen nede, og hvis sensitivity er sat tilstrækkeligt højt, kan man lave op til 45 graders sving uden at skulle røre A.

Kort-styringen i TP beviser een gang for alle at det kan lade sig gøre at lave styringen på den måde. Den eneste ulempe er at man skal ofre A knappen på det, men med Z, C, B og D-pad, + - og 1, 2 til sekundære funktioner, skulle det ikke være noget problem overhovedet.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 10/12-06 18:38 
Så skal Nintendo bare tage sig sammen og øge frekvensen de poll'er WiiMoten i, så er alle glade :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/12-06 01:20 
Jeg er åbenbart den eneste der syntes det er kanon sjovt...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 05/05-09 13:56, rettet 05/05-09 13:57 
Teaser fra Red Steel 2. Grafikken ser umiddelbart ret god ud, og spillet understøtter MotionPlus.

Jeg synes generelt det virker som om, der kommer en del spil, som understøtter MotionPlus. Forhåbentlig bliver Wii-kontrollen nu endelig så god, som der blev lagt op til inden launch. Et action-adventure eller RPG med realistiske kampe (sværd, kampsport og distancevåben) vil ikke være helt af vejen :)

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3174060
WikzoWikzoSkrevet 05/05-09 21:41 
Jeg er rigtig glad for den nye visuelle stil, Ubisoft har valgt at bruge. Det bliver rigtig spændende at se, hvordan det udarter sig, for konceptet bag er jo rigtig godt, men teknologien var bare ikke god nok til at håndtere 1:1-motion, hvilket det nye stykke tilbehør til Remoten eftersigende skulle tillade.

Jeg har læst, at udviklerne fokuserer mere på sværdkampene i denne omgang, og at der ikke er multiplayer med i Red Steel 2, hvilket helt sikkert er et plus. Multiplayer stank nemlig temmelig groft i det første spil :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig