X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii preorder hos BR


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 08/11-06 18:37 
Jeg gik ind i den lokale BR idag, og spurgte om jeg kunne blive skrevet op til en Wii. Dette så ekspedienten ikke som noget problem. Dog skulle hun lige forhøre sig hos chefen først. De syntes det var lidt underligt, at man ligefrem ville skrives op til en maskine. Så nu har jeg forhåbentlig sikret mig en Wii den 8.dec. Og hermed et lille råd til dem , der står som nummer million. Prøv BR :) Og nej, jeg arbejder der ikke!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 08/11-06 20:39 
Hvis man kunne gå ind i en butik og købe 2 stk. Xbox 360 på launchdagen uden pre-order, kan man også med Wii ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 08/11-06 22:38 
Så klart :) Det er nu mere en opfordring til folk, som måske er lidt i vildrede over ikke at kunne få en maskine på launch-dagen, fordi de står langt nede i køen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HolisticHolisticSkrevet 09/11-06 07:35 
Som jeg sagde i den anden tråd også... Fona er oss et godt bud, her i Holstebro er der 2 der er skrevet op.. mig og min kammerat, og dette mønster tegner sig garanteret i alle landets Fona, BR og Toys R' Us.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
QQSkrevet 09/11-06 08:41 
At Fona overhovedet sælger Nintendo igen forekommer mig som en stor overraskelse... Det gør de ikke her i Haderslev...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
millenniummillenniumSkrevet 09/11-06 10:30, rettet 09/11-06 10:33 
Nej Fona plejer ikke at være så interesseret i alt hvad der har et Nintendo-label på sig. Men det kan være at de har fået øje på markedspotentialet... langt om længe. Og så er Wii'ens controller nok en fed show-genstand i forretningen.

Jeg har bare aldrig helt forstået pionær-markedets evige lyst til at være blandt de første der har maskinen derhjemme, og samtidig kommer til at betale en kodyl pris for det, når den afventende forbruger kan slappe af og få det samme for 1/2 pris. - Bare lidt senere end alle andre. Hvis den ikke sælger så godt, så vil prisen jo dykke ret hurtigt. (Derfor burde man jo egentlig pacificere pionærene, så den hurtigere bliver billig ;-)
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig