X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Phantasy Star Universe regionsfrit, men


Svar
3of193of19Skrevet 28/10-06 00:00 
Jeg har ikke fået spillet endnu, men videogamesplus.ca skriver at det virker på PAL maskiner.
Desværre har Sega en af de sidste dage fjernet linket til Guardian's License downloaden fra XBox Live Marketplaces udenfor Nordamerika, så spørgsmålet er hvor interessant det er for de fleste.
Jeg har stadig min ordre stående hos DVDBoxoffice (når Wii halløjsaet er overstået tror jeg også jeg dropper dem fremover). Ved ikke rigtig om jeg skal cancelle eller ej, så kan jeg i det mindste køre igennem offline story uden at jeg føler det er spild af tid...
WehnerWehnerSkrevet 28/10-06 00:18 
Ok, så lader det til at vi alle kommer til at starte nogenlunde samtidig i det mindste :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 28/10-06 00:27 
Ja, og mine US venner er nok level 40+ når jeg endelig kommer online.
Nåja, som sagt kan jeg så ustresset spille story mode imens.
JAAJAASkrevet 28/10-06 13:04, rettet 28/10-06 13:06 
Du kan stadig få en GL ved at lave en US silver konto, bruge en vens amerikanske adresse og dit eget VISA/Mastercard. Det har flere gjort. Så er der bare risikoen for, at det bliver opdaget og den bliver lukket senere, men man kan da samle noget gear og give det til kammerater inden man skifter til en EU konto næste måned.
3of193of19Skrevet 28/10-06 13:23 
Sikker? Jeg troede ens kortnummer skulle matche regionen?
Ved dog ikke hvor fedt det er. Jeg vil ikke kunne overføre min PM for eksempel. Selvfølgelig ville det være fedt at starte med en ordentlig sjat penge...
JAAJAASkrevet 28/10-06 17:36, rettet 28/10-06 17:38 
Jeg er 100% sikker på, at det virkede i går. Flere har gjort det. Om hullet er lukket siden da (det er det for PS2/PC, som kunne gøre noget lignende, men det er jo et helt andet billing system), skal jeg ikke kunne sige. Prøv!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig