X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 KickOff


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/10-06 15:17, rettet 06/10-06 15:52 
Der gemmer sig jo mange pressedyr herinde, så jeg ville lige høre, om der er nogen herinde der skal til PS3 præsentation i Kbh i morgen?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
92 emne(r).
1 2 > »

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/10-06 15:17, rettet 06/10-06 15:52 
Der gemmer sig jo mange pressedyr herinde, så jeg ville lige høre, om der er nogen herinde der skal til PS3 præsentation i Kbh i morgen?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 06/10-06 15:38 
Lidt tidligt at holde kickoff et halvt år før launch ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/10-06 15:53 
Tjoeh ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 06/10-06 16:06 
Det skal jeg :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 06/10-06 16:18 
Nogen bør stille en masse ubehagelige spørgsmål :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/10-06 16:20 
Næeh...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dchangdchangSkrevet 06/10-06 17:14 
Jeg skulle have været afsted, men så kom der lige Århus Took It istedet plus at jeg har hørt et rygte om der kun bliver én maskine at spille på. Held for ikke at stå i den kø. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
seebergseebergSkrevet 06/10-06 17:15 
Jeg skal afsted :)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/10-06 17:17 
Hvis der er én maskine, så vender jeg om i døren.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PapandPapandSkrevet 06/10-06 17:46 
Lad os nu se om der overhovedet er en maskine... For det tvivler jeg nu lidt på...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-06 18:03 
Det var egentlig meningen at jeg skulle ha' været med. Men min chef kom til at lave et FU med tilmeldingen :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 06/10-06 20:16 
Nope.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KLTKLTSkrevet 06/10-06 21:48 
Jeg skal ikke ind og deltage i dette event, men det kunne da helt sikkert være spændende at se 'monsteret' i aktion!
9/11 Was An Inside Job
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/10-06 13:12 
Jeg skyndte mig egentlig at melde fra, da launch blev udskudt, for så vidt jeg forstod på NFI, ville der ikke være nogen maskiner til stede ved eventen, på grund af ovenstående.

Men der er jo stadig Omar Masuk og L.O.C. :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PapandPapandSkrevet 07/10-06 13:36 
Men der er fri bar...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dRxLdRxLSkrevet 07/10-06 13:52 
Hvis der kun er én maskine, kan alle deltagere så stadig nå at sparke den?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dchangdchangSkrevet 07/10-06 13:54 
Nej det er ikke sikkert. Men man skulle vist kunne købe officielt merchandise i samme prisleje som maskinen, fx. en keyhanger til 400 kr eller en cap (i glossy-look) til 750 kr. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KLTKLTSkrevet 07/10-06 15:24 
Hmm ja man må da sige det lyder som et event uden det helt store reele indhold, og et event der i bund og grund nok burde foregå på et lidt senere tidspunkt når PS3 rent faktisk er ved at komme på markedet!
Det ender måske også med, at der bliver holdt endnu et event op til den forventede release i marts 2007.
Det ville da ikke være helt usandsynligt.
9/11 Was An Inside Job
KTCKTCSkrevet 08/10-06 14:56, rettet 08/10-06 15:03 
Ja, som forventet kunne NFI ikke fremvise en PS3, hvilket der også højlydt blev udtrykt kritik for fra de besøgende. I stedet valgte de at fokusere voldsomt meget på PSP, som de forsøgte at tage en selvironisk vinkel på. Problemet er bare, at der ikke er langt fra deres vinkel til virkelighedens verden.
Så var der lidt Singstar og Eyetoy rundt omkring, og nogle PS2-standere med halvkedelige titler.

PS3ens specs blev præsenteret i et lokale, men man kunne ikke høre en skid af hvad manden sagde, og det var mere eller mindre bare pre-order dvdens indhold de fremviste. Skuffende...

Omar var heller ikke ret smart at høre på, og så lagde han ud med at tage pis på de besøgende jyder. Dårlig stil at man ikke kan finde bedre materiale i dagens danmark.

Men maden var da meget god, og så var der gratis øl :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 08/10-06 15:30 
Jamen så fremviste de da præcis lige så mange, som man kunne forvente.

Fremviste de så Riiidge Racerr?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 08/10-06 15:41 
Hvordan kan NFI være ude af stand til at skaffe en maskine, som udkommer om en måned? Det er da helt galt.

(og mig der brokkede over at Microsoft fremviste gamle builds af spillene til Xbox 360-præsentationen i sin tid...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BaggyBaggySkrevet 08/10-06 15:55 
Ja til den x360 præsentation jeg i sin tid var , der stod den da på project gotham racing 3 på plasma, også 3 andre standere med maskiner :)

Skidt ...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KLTKLTSkrevet 08/10-06 17:49 
Lyder ret dårligt må jeg da sige, og angående Omar Marzouk var det jo ikke nogen overraskelse at han ikke kunne fremlægge noget originalt standup materiale...
Det har han jo aldrig gjort...
Kunne forestille mig der var mange der blev slemt skuffede, hvis de kom til dette event med forventning om at se PS3 i aktion.
9/11 Was An Inside Job
dRxLdRxLSkrevet 08/10-06 18:19 
Ahahaha, det er lige før jeg vil lægge en pre-order bare for at have noget at brokke mig over når de ikke kan levere >:-)

note: Det er ikke fordi min xbox360 får ret megen kærlighed for tiden så jeg er vel nærmest agnostisk mht. "konsolkrigen" mellem de 2 store. Om noget er jeg begyndt at have lidt ondt af Sony.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
seebergseebergSkrevet 08/10-06 19:12 
Tilrettelæggelsen af dette arrangement var rent ud sagt til grin. Det mest spændende var Tekken over lan til PSPen. De kunne i det mindste have udstillet en papmachémodel af PS3 i en montre og påstået at den var ægte, ak ja. Men som KTC har sagt, var der visse ting, der gjorde at man kunne se en smule bort fra dette ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BaggyBaggySkrevet 08/10-06 19:29 
dRxL>
Ahahaha, det er lige før jeg vil lægge en pre-order bare for at have noget at brokke mig over når de ikke kan levere >:-)

note: Det er ikke fordi min xbox360 får ret megen kærlighed for tiden så jeg er vel nærmest agnostisk mht. "konsolkrigen" mellem de 2 store. Om noget er jeg begyndt at have lidt ondt af Sony.


Jeg stadig på PS3.. Men kun fordi jeg så inderligt hader MS og for alt i verden ønsker at påvirke at de ikke får monopol på endnu et område.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KTCKTCSkrevet 08/10-06 20:27 
Vi burde lige have rendt sammen, os fra Play:Right, når vi nu alligevel var samme sted. Jeg prøvede faktisk at ringe til DeluxeScan, men han har nok skiftet telefonnummer siden det første københavner-konsoltræf ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-06 20:37, rettet 08/10-06 20:38 
Baggy>
Men kun fordi jeg så inderligt hader MS og for alt i verden ønsker at påvirke at de ikke får monopol på endnu et område.

Pt er det Sony, som er tættest på monopol på spilmarkedet. Men det er måske i orden, når det er Sony?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BaggyBaggySkrevet 08/10-06 21:12, rettet 08/10-06 21:50 
Nu snakker du kun spil... Tænk så lige over hvor MS ellers sidder med guleroden, og i hvilket forhold? Markedsmæssigt.

Monopol med 3 store spilfirmaer og en masse third parties der nemt kan rykke balancen?

Det sidste kan jeg slet ikke tage seriøst.. Ingen sony fanboy her, men skal det være "rigtig" nextgen efterlader det kun MS, Sony .. og min PC.. som igen trist nok er MS.(hvis vi undlader en bærbar mac).


Det ikke for sjov at netop MS har været med i flere af de største IT retsager.. for deres monopol... MR X360 Bede.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/10-06 22:11 
KTC>
Vi burde lige have rendt sammen, os fra Play:Right, når vi nu alligevel var samme sted. Jeg prøvede faktisk at ringe til DeluxeScan, men han har nok skiftet telefonnummer siden det første københavner-konsoltræf ;)

Jeg holdt faktisk udkig efter dig - og ja, mit nummer er blevet skiftet en håndfuld gange siden da :)
Jeg blev dog kun ca. ½ time til jeg opdagede, at der ikke var en PS3. Så kunne det hele jo faktisk være lidt ligemeget...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 08/10-06 23:24 
Baggy>
Det ikke for sjov at netop MS har været med i flere af de største IT retsager.. for deres monopol... MR X360 Bede.

Jeg tror det er de færreste firmaer, der ikke stræber efter en markedsdominans, der nærmer sig/er et monopol, netop fordi det giver penge, og det er firmaets primære formål - at tjene penge...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 09/10-06 02:44, rettet 09/10-06 02:57 
Baggy>
MR X360 Bede.

Well... I modsætning til dig, skal jeg have alle tre platforme. Go figure.

Og igen, er man bange for monopol på spilmarkedet, er Sony da den sidste, man skal støtte i øjeblikket. Sikke et skrækscenarie hvis Microsoft trak sig ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 09/10-06 14:44 
Jeg var der, og jeg var der udelukkende for festens skyld. Det har aldrig været nogen hemmelighed at PS3'eren ikke ville være der. Det udmeldte NFI allerede for længe siden.

Arrangementet blev planlagt før launch-datoen blev rykket, så da man fandt ud af at EU måtte undvære, valgte man at holde festen alligevel. Det var jo aldrig ment som en launchfest alligevel, NFI holder de her efterårs-præsentationer hvert år.

Anyway, så var der absolut intet interesant spilværk, men øllene var gode(dem fik jeg mange af), og L.O.C. var superfedt. Jeg havde det fandme sjovt, og fik i min brandert også testet en hvid PSP's reaktion på en flyvetur ned igennem en bus (ikke min egen heldigvis).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 09/10-06 15:58 
Hende "buskontrolløren" var godt nok heller ikke helt tilfreds med det ;) Men den overlevede vist, gjorde den ikke?
Din bror var godt nok også halv-beruset. Han bagte helt vildt og spurgte efter hendes telefonnummer, lige da hun havde været efter dig :D

Øllene fejlede ikke noget, det var rigtigt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 09/10-06 16:10 
KTC>
Men den overlevede vist, gjorde den ikke?

Jo, og den var heller ikke medtaget at se på. Det var den vi spillede Tekken på efterfølgende.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BaggyBaggySkrevet 09/10-06 18:15, rettet 09/10-06 18:18 
Bede-x>
Baggy>
MR X360 Bede.

Well... I modsætning til dig, skal jeg have alle tre platforme. Go figure.

Og igen, er man bange for monopol på spilmarkedet, er Sony da den sidste, man skal støtte i øjeblikket. Sikke et skrækscenarie hvis Microsoft trak sig ud.



Fantastisk svar.. og igen tænker du kun i en retning.. Go Figure..


Og i modsætning til dig, er spil ikke hele mit liv.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 09/10-06 18:17, rettet 09/10-06 21:50 
Core>
Jeg var der, og jeg var der udelukkende for festens skyld. Det har aldrig været nogen hemmelighed at PS3'eren ikke ville være der. Det udmeldte NFI allerede for længe siden.

Arrangementet blev planlagt før launch-datoen blev rykket, så da man fandt ud af at EU måtte undvære, valgte man at holde festen alligevel. Det var jo aldrig ment som en launchfest alligevel, NFI holder de her efterårs-præsentationer hvert år.

Anyway, så var der absolut intet interesant spilværk, men øllene var gode(dem fik jeg mange af), og L.O.C. var superfedt. Jeg havde det fandme sjovt, og fik i min brandert også testet en hvid PSP's reaktion på en flyvetur ned igennem en bus (ikke min egen heldigvis).

Tabte du den, eller blev den kylet afsted? :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
CoreCoreSkrevet 09/10-06 18:19 
Jeg tabte den...tror jeg.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 09/10-06 21:41 
De kan da også bare lade være med at binde dem fast til bussen med stålwires :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Zzap!Zzap!Skrevet 10/10-06 00:38, rettet 10/10-06 00:42 
Herold>
Baggy>
Det ikke for sjov at netop MS har været med i flere af de største IT retsager.. for deres monopol... MR X360 Bede.

Jeg tror det er de færreste firmaer, der ikke stræber efter en markedsdominans, der nærmer sig/er et monopol, netop fordi det giver penge, og det er firmaets primære formål - at tjene penge...
Som sædvanlig har microsoft forsvarene overhovedet ikke læst på lektien.
Tror du ikke der er en god grund til, at så mange folk inden for branchen er bekymret for og er imod microsoft? Her taler jeg ikke tilfældige små opmærksomheds hungrende geeks, som tror de er interessante fordi de "hader" "M$" (for de findes i hobetal).
Det er bla. er kapaciteter som Alan Kay, Steve Wozniak og Jef Raskin der praktisk talt opfandt computere som vi kender dem i dag, som åbent lufter deres modvilje mod microsoft. Folk der har set historien helt fra begyndelsen.

En verden hvor microsoft sidder på både PC og spillekonsolmarkedet, vil ikke blive sjov for nogen.
Der er ingen tvivl om at de vil forsøge at bruge deres næsten totale dominans med windows til at tvinge sig vej ind i dagligstuen også.
De skal slet ikke have lov til at få fodfæste overhovedet, for hvis først dét sker så... Det vil jeg slet ikke tænke på :S

Udover at de (med Steve Jobs ord), på et meget grundlæggende plan, ikke ejer smag, så har de heller ikke "fortjent" noget af deres succes.
De har aldrig lavet et produkt som af sig selv blev en dundrende succes.
De har aldrig lavet et produkt hvor de var first-mover med en fantastisk ny teknologi. Kort sagt ingen wow faktor.
Alt deres succes har været fordi IBM var så dumme at give dem DOS rettighederne tilbage i 1981.
De piggy-backede på IBM, indtil de var store nok til at bide den hånd der fodrede dem.
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 10/10-06 01:30 
Jo, selvfølgelig er der en god grund, men det har intet med min pointe at gøre. Et firma skal tjene penge. Det gør det som regel nemmest ved at slække på moral og kvalitet, og tromle modstanden ned.

Når alt kommer til alt, er dét der i sidste ende tæller +tal på bundlinien. Sådan er det for ethvert multinationalt firma, og de færreste ville handle meget anderledes, hvis de kunne få den succes Microsoft har haft.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 10/10-06 01:32, rettet 10/10-06 01:38 
Zzap!>
En verden hvor microsoft sidder på både PC og spillekonsolmarkedet, vil ikke blive sjov for nogen.

Det vil skam ikke blive sjovt, hvis nogen får monopol på konsolmarkedet. Det uagtet om det er Microsoft eller nogen anden. Det lærte vi forhåbentlig i Nintendotiden.

Hvis MS forsvinder er et Sony monopol vel ikke usandsynligt(selvom Nintendos små side projekter er svære at udkonkurrere helt). Derfor skal de være der. Problemet bliver at holde dem tilbage, når de først bliver store. Jeg har svært ved at se Microsoft afgive markedsandele til konkurrenterne. Hver bid de æder, tror jeg er opslugt for bestandig.

De skal slet ikke have lov til at få fodfæste overhovedet,

Det har de allerede. Og indtil videre skaber deres tilstedeværelse tiltrængt konkurrence.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/10-06 08:43, rettet 10/10-06 08:46 
Indtil videre tilbyder MS den bedste spiloplevelse på konsol, så derfor har jeg intet imod at støtte dem. De har lavet et udmærket produkt, og indtil videre ser ingen andre ud til at 'cater for my taste' så godt som MS gør/vil gøre.

Windows og PC-verdenen er noget andet, og selvom det er rart med en mere eller mindre fælles MS-standard på PC, så har jeg da lidt rynkede øjenbryn. På den anden side synes jeg heller ikke MS har fortjent al det skidt, der bliver sagt. Browser-krigen f.eks., hvor det da er indlysende, at MS skal have lov til at inkludere Explorer med Windows. Det kan godt være den ikke er lige så fancy eller W3C-korrekt som konkurrenterne, men hvis det er, hvad folk vil have så havde de nok hentet Netscape i bunkevis. I øvrigt pænt af MS overhovedet at inkludere et værktøj til at hente konkurrerende software... :) Men, folk er penge-ludere, så gratis produkter vil man jo altid prøve at klare sig med...

Ovenstående skal selvfølgelig læses lidt 'løst' ;), men sammenligner vi f.eks. med WordPad, så har den faktisk alt, hvad almindelige mennesker skal bruge, når de skriver. Dog har den på ingen måde monopol, blot fordi den følger med Windows. Sagen er en anden med Explorer, fordi den åbenbart opfylder folks krav. At visse nørder så er uenige, det er bare surt - biler kører heller ikke med 98-oktan, fordi det hos bilnørder anses som bedre.

EDIT: Og nej, jeg er slet ikke så MS-fan, som dette giver udtryk for. Prøver bare at se det fra en lidt anden side.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 10/10-06 11:36, rettet 10/10-06 11:37 
DeluxScan>
Sagen er en anden med Explorer, fordi den åbenbart opfylder folks krav.

Jeg er nødt til at sige, at du ikke aner hvad du taler om i denne sag. Det er temmelig sørgeligt at høre på. Faktum er at en kæmpe andel af pc-ejerne slet ikke kan finde ud af at hente anden software, og dermed reelt er låst til de medfølgende Microsoft-produkter, hvilket alle andre igen er nødt til at forholde sig til, hvormed du har en endeløs spiral og et ubrydeligt monopol - kraftigt hjulpet på vej af den måde man laver og integrerer tingene på.

I øvrigt ikke at jeg betvivler, at Sony ville gøre en masse grimme ting, hvis de havde fuldt monopol på konsolmarkedet, men hvis Microsoft droppede ud, ville der så ikke bare komme en anden, og tage deres plads? Mon ikke Microsofts indtræden på markedet fx havde en stor indflydelse på, at Sega droppede det? Det handler vel om, at der er så og så meget plads.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/10-06 12:08 
Men med Explorer har de da i det mindste muligheden out of the box, for at gå på nettet og hente konkurrerende software. At de fleste så enten ikke gider eller ikke kan finde ud af det, det er vel i sidste ende ikke MS's skyld.
Det er vel bare endnu et eksempel på, at det ikke altid er det bedste produkt, der sejrer. Ikke at inkludere en simpel browser med Windows ville da have været åndssvagt set fra MS's side - at det så har alle mulige uheldige udfald det er selvfølgelig ærgerligt, men så kan man jo bare købe en Mac (Men det ved folk jo heller ikke).
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 10/10-06 12:28, rettet 10/10-06 12:31 
Det Rune sagde + en masse ærgrelse over Microsofts måde at lave browsere på (og html modeller til deres udviklingsmiljøer).

Jeg synes du udtrykker en misforstået opfattelse af markedskræfter Deluxe.
I PC sandkassen er Microsoft bøllen der bruger sin fysiske størrelse og snyd (udokumenteret kode) til at dominere alle andre deltagere. Noget de også er blevet dømt for i EU.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/10-06 12:43 
I know, og dybest set er jeg enig (Har selv prøvet at kæmpe med HTML i en yderst usamarbejdsvillig IE) - men jeg vil stadig mene, at hele ansvaret ikke blot kan lægges hos MS, fordi det er mest bekvemt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CoreCoreSkrevet 10/10-06 14:22, rettet 10/10-06 14:29 
Tilbage til festen:

Er der nogen der fangede hvor ham der sang med på "Hvem" kommer fra? Han var fandme cool, og han skreg virkeligt igennem (på den fede måde).

Du må kunne hjælpe her Cronoss.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 10/10-06 14:37, rettet 10/10-06 17:05 
RJK>
hvis Microsoft droppede ud, ville der så ikke bare komme en anden, og tage deres plads?

Jeg tror ikke på det. Microsofts forsøg på at gå op mod Sony er så omkostningsfuldt, at jeg tror potientielle indtrængere vil holde sig væk. Det kræver simpelthen for mange år med underskud at konkurrere med Sony og det uden garanti for succes.

Hvilket firma ville turde at gå op mod Sony, efter at have set mægtige Microsoft tabe og Sony konsolidere sig helt og aldeles på markedet? Efter at have set de enorme investeringer Microsoft har fortaget sig gå til spilde?

Vi ville være henvist til at håbe på sideprojekter i Nintendostil.

Mon ikke Microsofts indtræden på markedet fx havde en stor indflydelse på, at Sega droppede det?

Det tror jeg heller ikke. Sega blev udkonkurreret med Saturn, længe før Microsofts ankomst på markedet. De havde kørt med svage regnskaber i årevis. De havde ikke pengene til at gøre Dreamcast til en succes.

At Microsoft ankom på markedet gjorde det ikke bedre, men de var ved at knække alligevel.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 10/10-06 16:33 
Bede-x>
efter at have set mægtige Microsoft tabe

Det nævnte jeg altså ingenting om. Det var rent hypotetisk; hvis ikke Microsoft var med mere, uden nogen begrundelse. Så ville der være plads til en anden.

For mig at se udfylder Microsoft "bare" den plads der er. Det er umuligt at opbygge et afhængighedsmonopol på konsolmarkedet, som Microsoft har gjort det med Windows etc. - ellers skal man ud i at integrere en masse apparater sammen, som folk bliver afhængige af.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
92 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig