X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Itagaki interview!


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/09-06 18:23 
http://www.gametrailers.com/player.php?id=13647&type=wmv&pl=game

Wow. Han taler om fremtiden med Xbox og Ninja Gaiden Sigma. Han sammenligner Xbox med SEGAs tidligere hardware. Han mener vist at de lever "op" til det de lover?

Han siger også noget om at de pressede Ninja Gaiden på Xbox så hårdt, at de havde problemer med at emulere spillet på PS3. Dog skal det vist også siges, at de vist kun har været igang med Sigma i et par måneder, så det kan være derfor!
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 01/10-06 12:45 
Valkyrie>
Han siger også noget om at de pressede Ninja Gaiden på Xbox så hårdt, at de havde problemer med at emulere spillet på PS3. Dog skal det vist også siges, at de vist kun har været igang med Sigma i et par måneder, så det kan være derfor!

Det han sagde var at de havde svært ved at emulere spillet på x360. Sigma er en helt ny engine.

Han er i øvrigt ret mærkelig og ganske selvoptagen udfra hvad jeg kunne se i det interview.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/10-06 13:33 
Jeg elsker hans look. Den der cig han har, og det der tom cruise-mission-impossible-2 look, hehe:)


Han er ret ekstrem. Hvem husker ikke da han sagde til famitsu, at han kunne lave Pikmin 2 bedre end Miyamoto? Eller da han gjorde nar af devil may cry 3 produceren.

Han er lidt af en original;o
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/10-06 14:51 
Han er totalt yakuza! :-D

Det er da noget underligt sludder han fyrer af omkring vold i Ninja Gaiden og Gears of War. Men det skal måske bare tilskrives japaner-logik, som som bekendt ikke fungerer ligesom normalt tænkende vesterlændinge.
happyEDhappyEDSkrevet 01/10-06 14:58 
Han er da en spade!!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/11-06 23:58 
Itagaki er åbenbart også noget af en gris :)

DOA producer slapped with sex suit
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig