X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony udlodder en Xbox 360 i konkurrence


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/09-06 22:59, rettet 23/09-06 23:02 
I en konkurrence, som et led i promoveringen af Jessica Simpsons nye album, udlodder Sony BMG en Xbox 360 som hovedpræmie...

Huh?

Sony: Vind en Xbox 360
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 23/09-06 23:05 
Morsomt helt klart :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KLTKLTSkrevet 24/09-06 00:25 
Hmm ja det er da på sin vis meget morsomt, men på den anden side er det Sony BMG, altså deres musik afdeling, der udlover præmien.
Men det ville da helt klart give mere mening, hvis de forskellige afdelinger inden for Sony samarbejdede noget bedre end det her er tilfældet!
9/11 Was An Inside Job
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/09-06 12:00 
Det oplagte valg havde jo været en PSP eller måske en PS2 - mon ikke der er nogen der bliver dunket godt og grundigt i hovedet, når "de høje herre" i firmaet, finder ud af det?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/09-06 13:56 
Næe... det er der ikke. Jessica Simpson er Artist of the Month på Xbox Live selvom hun er i stald hos Sony. Jeg tror ikke I ser "the big picture" her. Alting drejer sig ikke om konsolkrigen. Jeg er sikker på at der er Windows på mange maskiner i Sonys kontorer, osv osv.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/09-06 16:28, rettet 24/09-06 16:31 
Ja, men det er lidt pussigt, at en stor koncern der vælger at udlodde en spillekonsol i en konkurrence, ikke udlodder en fra deres egen koncern. Tror du Microsoft ville udlodde en PlayStation 2 eller 3 i en Windows Server salgs-konkurrence?

Ja, der er mange Windows maskiner hos Sony, for de kan jo ikke bruge Sonys styresystem vel? Sammenligningen holder vist ikke helt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 24/09-06 17:13 
Så så, ikke al den disputeren, sæt jer ned og spil jeres konsoller :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 24/09-06 17:36, rettet 24/09-06 17:38 
PalleJensen>
Tror du Microsoft ville udlodde en PlayStation 2 eller 3 i en Windows Server salgs-konkurrence?

Nej sikkert ikke - men nu er Sony og Microsoft også to meget forskellige koncerner. Sony's "afdelinger" er meget mere opsplittede og er mere selvstændige virksomheder end MS.


PalleJensen>
Ja, der er mange Windows maskiner hos Sony, for de kan jo ikke bruge Sonys styresystem vel? Sammenligningen holder vist ikke helt...

Du har godt hørt om Linux?

Vist kun dig der kan finde en "skandale" her, Palle :)
dRxLdRxLSkrevet 24/09-06 18:17 
Jeg ville ønske det var, men linux er ikke egnet til almindelige dødelige. Jeg tror også Sony har masser af Microstuff stående.

Men det er alt sammen ligemeget. Sagen er kuriøs nok til at jeg trækker på smilebåndet. Lad os komme videre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 24/09-06 18:54 
dRxL>
Jeg ville ønske det var, men linux er ikke egnet til almindelige dødelige. Jeg tror også Sony har masser af Microstuff stående.

Enig - min pointe var også at Palle fik det til at lyde (sårn forstod jeg det ihvertfald) som om at Sony ikke havde noget alternativ til MS's produkter.

Men glem nu ikke at der er anden anvendelse af Linux end til arbejdsstationer, og så vidt jeg ved lever Mac OS endnu :)
dRxLdRxLSkrevet 24/09-06 19:40 
Beano>...og så vidt jeg ved lever Mac OS endnu :)

Ikke i virksomhedsverdenen, og jeg kan egentlig godt forstå det. Maskinerne er væsentligt dyrere og man gør sig afhængig af én udbyder. <- skrevet på en G4 Powerbook.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/09-06 20:13 
Sonys web designer team bruger hvertfal ikke registreret Fotoprogrammer til Apple.

http://att.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=52184

nyheden:
http://www.macrumors.com/pages/2006/07/20060707205121.shtml
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/09-06 20:19 
Beano>
Vist kun dig der kan finde en "skandale" her, Palle :)

Skandale? Jeg synes bare det var en noget besynderlig beslutning at tage i en Sony afdeling - det kan du vel også godt se?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/09-06 20:31 
Jeg synes nu bare det giver Sony en god håndfuld pluspoint. Det nytter ikke noget at MS maler deres konsol hvid. De vil alligevel altid være The Dark Empire i mine øjne ;)

Der er aldrig kommet noget godt ud af indavl. Bare se på det engelske kongehus :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 24/09-06 21:01, rettet 24/09-06 21:02 
PalleJensen>
Skandale? Jeg synes bare det var en noget besynderlig beslutning at tage i en Sony afdeling - det kan du vel også godt se?

Ikke spor besynderlig (ikke alt for disse firmaer drejer sig om "konsolkrige"), men jeg kan da godt se ironien i det og trække lidt på smilebåndet af det. Mere er det ikke i det.
WehnerWehnerSkrevet 24/09-06 21:28 
Jeg vil godt kalde det en lille smule besynderligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 24/09-06 22:03 
Hvis Sony bare ligner alle mulige andre store firmaer her i verden, så sidder der garanteret en masse folk i Sony Music der overhovedet ikke har nogen indsigt eller interesse i hvad der sker i PlayStation-afdelngen. Eller også kender én af dem i PR-afdelingen hos Sony én i PR-afdelingen hos Microsoft.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Zzap!Zzap!Skrevet 25/09-06 00:11 
Der er vist ingen tvivl om at det er temmelig tragikomisk. Hele Sony koncernens fremtid afhænger jo af hvordan PS3 klarer sig.
De burde end ikke så meget som tænke på, at fortælle deres forbrugere at der findes konkurrerende konsoller.

På Cokes corbs stabsmøder hedder det stadig "plagiatet" når der bliver talt om Pepsis produkter.
Born to kill space
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/09-06 09:37, rettet 25/09-06 09:37 
Beano>
Ikke spor besynderlig (ikke alt for disse firmaer drejer sig om "konsolkrige"), men jeg kan da godt se ironien i det og trække lidt på smilebåndet af det. Mere er det ikke i det.

Lige præcis. Husk på, at det var dig der introducerede ord som "skandale". :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 25/09-06 13:21, rettet 25/09-06 14:54 
Ja, og?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig