X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

He-Man: Defender of Grayskull


Svar
nerosnerosSkrevet 02/09-06 00:19 
Jeg så dette spil idag i en butik, men købte det ikke. Jeg ville lige se om det har fået gode reviews, men det er vist ikke et spil man er så glad for. Da jeg som ung dreng legede meget med He-man universet, og bliver helt nostalgisk af at tænke på det har jeg da overvejet at købe det nu. Men måske er det bare et rigtigt dårligt spil, og måske skulle jeg se tegnefilmene istedet for ;-)! Hvad mener i?
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-06 10:13 
Jeg har ikke selv spillet det, men jeg blev lige nysgerrig, da du nævnte titlen.

Det lyder som om pengene er bedst sparet:
http://www.gamesasylum.com/showarticle.php?articleID=3821

Dårligt gameplay
Dårlig styring
Dårlig grafik

Jeg turde ikke tage chancen efter sådan en anmeldelse.
nerosnerosSkrevet 02/09-06 10:24 
ØV! Ja så skal jeg ikke nyde noget. Bare en skam fordi det kunne virkelig blive til et godt og kitchet spil, som jeg tror kunne have gjort sig anderledes end de fleste action titler derude.

Så vil jeg istedet vente på at Actionforce spillet udkommer haha! Hvis nogen gider at lave det altså...
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-06 17:08 
Udfra den linkede anmeldelse tror jeg at du og anmelderen har haft helt samme håb og forventninger til en omgang kitsch'et action-underholdning... og I er nok også lige skuffede over slutresultatet (blot med den "lille" forskel at du er forskånet for selve oplevelsen) :-)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/09-06 17:13 
Hm, ja.. Jeg var faktisk slet ikke klar over at der var lavet sådan et spil. Det kunne ellers have været rigtig fedt at se alle de gamle kendinge igen, men ud fra anmeldelsen ligner det i høj grad noget bras.

Hvis jeg bare kunne holde lige så meget af dårlige spil, som jeg holder af dårlige film.. :)
GreaseballGreaseballSkrevet 03/09-06 00:55, rettet 03/09-06 00:56 
Har faktisk He-Man spillet som i nævner. Fandt det i London, til en MEGET lav pris. Så jeg ville lige se hvad det var.
Ja, det er detsvære meget skuffende hvad ang... ja alt.
Rent grafisk minder det meget om et Playstion 1 spil og styringen af He-Man er ikke altid lige præscs. Gameplayet er i bund og grund et Hack 'N Slash spil.
Designet er hentet fra den nyeste serie af He-Man.

Den version jeg har prøvet er PS2 versionen. Der findes også en Xbox og en GC version men jeg har ikke set dem nogen steder. Ved ikke om de findes i PAL.

This game DON'T have the power >(
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig