X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DVD-problemer


Svar
KamekKamekSkrevet 26/08-06 15:04 
Jeg har fået et mærkeligt problem med min Xbox 360. Den nægter at afspille visse af mine DVD-film (og de er reg. 2) mens andre kører helt uden problemer.

Jeg passer ret godt på mine ting, så ingen af mine DVD'er er ridsede eller fedtede. Nogen der har et bud på hvad der kan være galt?
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 26/08-06 16:13 
Hvordan "nægter"? Det er umuligt at give et bud med mindre du kan fylde bare LIDT mere information på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KamekKamekSkrevet 26/08-06 16:38 
Jeg stopper en film i maskinen og intet sker (bortset fra en lav "hakken") :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 26/08-06 16:48 
Det lyder som om at maskinen af en eller anden grund har set sig sur på DVDerne. Har de virket før?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KamekKamekSkrevet 26/08-06 16:55, rettet 26/08-06 16:56 
Godt spørgsmål - det kan jeg faktisk ikke huske :-) Jeg har det med at skifte lidt mellem mine afspillere ;-)

Det er selvfølgelig muligt at problemet altid har været der.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 26/08-06 18:07 
Hvis ikke de har virket før, så er det jo nok bare X360 som DVD-afspiller der er lidt krukket. Det er der intet overraskende i ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KamekKamekSkrevet 26/08-06 18:10 
Hehe okay ;-)

Nogen der har lyst til at tjekke om de kan afspille Star Wars III i deres 360? :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/08-06 11:42 
SW3 har jeg ingen problemer med på min Xbox360...

Dog er det den eneste film hvor når jeg sætter den til hdtv laver mit tv sync error altså hvor oppe i toppen under den sorte bjælke at billedet bliver trukket til højre...
men det er kun fra mit billige prosonic hdtv at den gør det... andre hdtv'er gør den det ikke.. pænt mystisk.
men det er ikke xboxen den er galt med der..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig