X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stop that train, I wanna get on?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 23/08-06 10:04 
hey drenge, skal lige bruge jeres hjælp

Der er en reggae sang som hedder "stop that train" med "ClintEastwood GeneralSaint" eller noget i den retning, det er vist originalen

Der findes en som hedder det samme med bob marley, det er IKKE den jeg leder efter

nåh, men DEN jeg leder efter er fra engang i 90'erne, en smartere lidt hurtigere udgave. den var vidst på en reggae cd (dobbelt) med blandede reggae sange på. Der var også "I wanna wake up with you" på... Ved ikke om i bliver en skid klogere.

Men hvem har lavet den nyere udgave af "stop that train" I wanna get on, cause my baby she is leaving me now...?
For The Love Of The Game
KLTKLTSkrevet 23/08-06 11:05 
Jeg kan udmærket huske denne sang, dog slet ikke fordi det er en sang jeg synes særligt godt om...
Efter at have søgt lidt på Google, fandt jeg frem til det eventuelt kunne være Derrick Harriot / Keith & Tex der stod bag det...
Har dog aldrig hørt om disse musikere før, men det ser ud til at kunne være dem.

Link
9/11 Was An Inside Job
KalicolaKalicolaSkrevet 23/08-06 12:38 
jeg har fundet ud af at det er stick ´n´ fire som har lavet den jeg leder efter... nu mangler jeg bare et sted på nettet hvor jeg kan købe og downloade den ene sang... anyone?
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 23/08-06 13:12 
jeg fandt ud af at hente den igennem Itunes... tak
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig