X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Minters nye spil


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 15/08-06 16:16 
Lidt info om Jeff Minters nye Live Arcade spil:

http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=62779
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
165 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
JmogJmogSkrevet 13/10-14 01:02 
Elgen>
Jeg har købt een for at kunne spille TxK... det er så også det eneste jeg har spillet på den };-P

Nåja, så var nyheden jo lige meget. VR-understøttelse i et spil med fast perspektiv giver absolut ingen mening.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-14 01:18 
For 3D effekten?

Går også ud fra at VR kun er en mulighed.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 05:06 
Perspektivet skifter en smule alt efter hvordan man holder Vita'en. Så det ville være oplagt at overføre til VR :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 13/10-14 05:29 
Det var mere muligheden for at kunne spille det på en CRT der tiltalte mig; håber at det ikke *kun* bliver VR-understøttelse.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 05:34, rettet 13/10-14 05:40 
PS4 kan ikke tilsluttes et alm CRT. Du kan muligvis vha. Noget HDMI til Scart halløj kan måske løse det, men jeg kan ikke engang huske om PS4 kan outputte i lavere end 720p, og selv hvis er alle spil lavet til HD så tekst vil blive noget småt grynet noget i de fleste af dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 13/10-14 11:46 
Øv, så må jeg jo bare sande, at moderne spilkonsoller er løbet fra rigtige tv (og mig).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 14:12 
Jeg kan godt se det er ærgerligt for dig, men personligt synes jeg det er helt fint. Når nu de fleste er rykket videre til HD så giver det ikke så meget mening at skulle have hardware der supporterer gamle TV længere.

Men så slipper du da for alle problemerne med servere der er nede og spil du ikke kan spille. Det skal vi andre døje med :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 13/10-14 14:36 
Det kommer da an på hvilke spil man spiller :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 16:58 
Jaja men jeg synes stadig det sker for tit :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 18/03-15 17:26 
Nå, jamen så sparede jeg da også de penge til en PS4... Har ikke rigtig noget at købe den for nu...
http://www.mcvuk.com/news/read/atari-blocks-jeff-minter-from-releasing-new-versions-of-txk/0146828
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 18/03-15 17:41 
Super trist med de copyright trolls :(

Så meget frem til PS4 versionen men må så nøjes med at anskaffe en PS TV hvis jeg vil spille det på TV'et...
jaesjaesSkrevet 12/01-16 00:01, rettet 12/01-16 00:02 
Et VR-Minter-spil. Underligt hvad der skal til at hype én :)

De udvikler til PS4 først, men jeg ved ikke, om spillet er accepteret af Sony endnu. En af dem taler også positivt om PSVR (EDIT: Kan også spilles uden VR, men oplevelsen bliver ikke helt den samme). Deres kontaktperson hos Sony var om ikke andet glad for fremvisningen:

"He goes in. I'm encouraged to hear a few "wow"s and a muttered "this is amazing". He proceeds to play for quite a while and watching from outside it's obvious he's picked up the basic idea straight away and is playing well.

When he comes out of VR he tells us that after a couple of minutes in he'd hit a point where the hairs on the back of his neck stood up, and "everything just seemed to go silent and I started to feel like a Jedi"

Der er ikke meget om gameplayet:
"The first part of the game mechanic we have in there is a lovely risk/reward balance."
"Even when you crash"
"Who cares about the score ? We'll see it at the end, I am more into the journey now than what will come out of it"

En shooter blandet med racing eller flyspil?

Tråd om spillet på Llamasofts fan-forum.
jaesjaesSkrevet 24/07-18 22:32 
Om ikke så længe kommer Minotaur Arcade Vol. 1 til PS4, pc og VR.

Det er to spil portet - vist med forbedringer - fra iOS.

GoatUp - ny serie, og deres første platformspil. Fik gode anmeldelser til iOS. Tror man skal forvente platformspil Minter style. Dvs. mere arcade og mindre Mario.

Gridrunner - nyt spil i serien, men hvor meget der er nyt ved jeg ikke.

https://www.youtube.com/watch?v=4OHX7gCtzoc
BeanoBeanoSkrevet 25/07-18 08:18 
Fedt, ser frem til at spille det nye Gridrunner. Har spillet det originale meget på C64 :D
Sjovt at Jet Set Willy gæsteoptræder i GoatUp.
BeanoBeanoSkrevet 17/02-23 18:52 
Nyt fra Jeff Minter d. 21. feb: Akka Arrh

https://blog.playstation.com/2023/02/17/jeff-minter-interview-the-legendary-game-designer-on-his-upcoming-ps4-ps5-arcade-title-akka-arrh/
165 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig