RaGe | Skrevet 01/06-03 23:42 | Når jeg vil tjekke indlægget "Gæt en person" får jeg denne meddelelse:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /var/www/funk_wl.php on line 2040
Hvordan kan det være? | "Better to reign in Hell than serve in Heaven."
|
|
|
|
RJK | Skrevet 01/06-03 23:54, rettet 01/06-03 23:54 | Vi kører forskellige tests i tiden og deraf kan serveren godt være lidt overbelastet i mindre perioder.
Hvis man kører med "Alle forumsvar per side" kan det godt give flere problemer - den funktion forsvinder desuden i fremtiden, så man kan ligeså godt fravælge den med det samme :) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
KTC | Skrevet 02/06-03 00:55 | Var det ikke muligt at sætte max antal op til 80 eller 100, for 40 kan godt blive lidt for lidt? | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
Naiera | Skrevet 02/06-03 11:59 | KTC >
Var det ikke muligt at sætte max antal op til 80 eller 100, for 40 kan godt blive lidt for lidt?
Hvordan kan 40 være for lidt? Det har jeg altså klaret mig med siden vi startede... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
KTC | Skrevet 02/06-03 13:19 | Fordi jeg tit åbner en masse vinduer til at læse nye posts, og hvis der kun kan være 40 på hver side, så bliver det hurtigt mange sider... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 18/11-08 22:54 | Jeg stjæler lige tråden til noget lignende:
Når jeg klikker på et link til cd-wow under mine ønskeliste, får jeg bare en fejl, og et google-felt. Det er tilfældet for alle cd-wow links. Oplever andre det samme? | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
scavenger | Skrevet 26/02-22 18:13 | Jeg ved ikke om det kun er mig der får fejl i beskedsystemet.
Der kom fejl flere gange, da jeg ville svare på en besked (bl.a. 193882)
Det så ud som om beskeden blev sendt til sidst, men jeg kan ikke se mine afsendte beskeder, der kommer også fejl, så jeg kan ikke være sikker. | Nemo me impune lacessit
|
|
|
scavenger | Skrevet 26/02-22 18:53 | Jeps, takker. | Nemo me impune lacessit
|
|