X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uoriginale/billige bærbar-batterier?


Svar
ElgenElgenSkrevet 27/07-06 21:05 
Yo,
Batteriet på min kones Packard-Bell Easy Note E2 er ved stå af; kan kuns køres ca. 1 time på en opladning inden den skal ha' mam igen.
Nogen der kender et godt sted (helst på nettet) hvor man billigt kan købe bærbar-batterier; gerne uoriginalt, bare det er billigt. Hvis ikke en online-shop, skal det helst være KBH-området, DER. }:-)
Har browset lidt på edb-priser, men det er alt sammen originalt og i omegnen af 1000 bobs; havde håbet at kunne gøre det en smule billigere };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 28/07-06 20:56 
BUMP
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkenDarkenSkrevet 28/07-06 21:11, rettet 28/07-06 21:12 
tror jeg ikke du skal regne med, der er ikke penge nok i bærbar batterier til at der (efter hvad jeg har set) uorginale batterier + at firmaerne selv de fleste gange betragter dem som væren reserve dele, hvor alle bærbare der ikke er på produktions båndet for tiden koster kassen at få et batteri til.

Og jeg gætter på det er en lidt ældre model af en eller anden slags du har, da batteriet er normalt det første der ryger hvis maskinen holdes i god stand.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ChronoChronoSkrevet 29/07-06 07:36 
De har mange forskellige på www.batterier.dk - måske du kan finde det du skal bruge der?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig