X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Junichi Yamada til Deadline Games

Reply
WikzoWikzoSkrevet 22/07-06 07:22 
Ved ikke, om dette er en gammel nyhed, men i dag skriver Politikken, at danske Deadline Games (Total Overdose) har købt japanske Junichi Yamada, der står bag Super Monkey Ball.

I artiklen står der, at Yamada slet ikke var klar over SMB's sucess, da det ikke er nær så populært i Japan som i USA og Europa.

Lige nu arbejder Yamada på en PSP-konvertering af Total Overdose, og han glæder sig til at lave nye spil i fremtiden.

Hans job er pt. at designe banerne i Total Overdose PSP.

Hvad synes I? Jeg synes, at det er vildt fedt, danskerne er begyndt at komme rigtig med i spilbranchen, og efter min mening var Total Overdose et fint - men et lidt trivielt - spil i forhold til hvor lille Danmark er :)
ChronoChronoSkrevet 22/07-06 08:32 
En meget gammel nyhed.

Men hvad sker der - bruger de ham til at designe Total Overdose-baner til en PSP-konvertering!? Jeg håber han forlader dem hurtigst muligt så.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/07-06 08:35, rettet 22/07-06 08:37 
Ja, det er fedt for Deadline Games - dog ærgerligt, at han bare er blevet sat til en konverteringsopgave, der er vel ikke noget der er mere kreativitetshæmmende...

Det er i øvrigt en nyhed fra december sidste år, så Politiken er ikke ligefrem fremme i skoene på dette punkt... (har dog ikke læst deres artikel).

EDIT: Chrono kom først... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 22/07-06 09:24 
Ok, undskylder. Syntes bare, at det var ret spændende at læse :)

Var vistnok nogle rygter med et Total Overdose 2, måske er han med i dét projekt også.

Ellers indeholdte artiklen også en del gode oplysninger om selve stedet, hvor de laver spil, og hvordan det ser ud - ganske interessant.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me