X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gmail problemer?


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-06 21:19 
Jeg har både i dag og igår ikke kunnet logge ind på min Gmail - når den indlæser siger den pludselig at den ikke kan finde den serverens side. Andre der har problemer?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkenDarkenSkrevet 18/07-06 21:39 
her på det seneste har jeg haft nogle gange hvor den siger server fejl (altså en google fejl side). hvor den så har virket et par minutter senere.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-06 22:08 
Det syntes at være Firefox den er gal med. IE kører den lige igennem. Andre der har samme problem?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dchangdchangSkrevet 18/07-06 22:40 
Ja med IE. På netscape kører min lige igennem. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-06 23:18 
Underligt!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 19/07-06 12:47 
Var der ikke noget med at Gmail (her i starten) kun kunne køre på nogle få typer browsere?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/07-06 16:57 
Her i starten? Den har da været her i flere år og jeg har aldrig tidligere haft problemer i Firefox.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JinkJinkSkrevet 19/07-06 17:29 
Virker fint i Firefox her.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-06 17:58 
Det virker igen - det var tilsyneladende bare midlertidigt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig