X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arrrrgh min DS er i stykker


Svar
KillgoreKillgoreSkrevet 04/07-06 19:30 
Skal lige af med nogle aggressioner!

Min DS lite overlevede i otte dage.
Så fik ungerne væltet den ned fra sofabordet i lørdags :-( og touch screen'en mistede touch registreringen.
Jeg ringede til Bergsala og sagde at jeg gerne vil have den til reperation, og betale da det jo ikke er en garanti sag.

De sagde at jeg skulle tale med butikken. Butikken, Game på Fisketorvet i Kbh, som så idag sagde at det kan de ikke hjælpe med... så nu skal jeg have fat i Bergsala i morgen endnu engang. Jeg gruer for hvor lang tid der gå før jeg få den fixet. AAAAARGHH!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/07-06 20:36 
Det er derfor man altid skal huske at pakke sin maskine tilbage i tasken når man er færdig med at bruge den :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 04/07-06 21:42 
Kan det overhovedet betale sig at få en DS repareret?

Vel billigere at købe en ny.
3of193of19Skrevet 04/07-06 21:48 
Hvor højt er det sofabord? Nintendos maskiner plejer da ellers at kunne tage nogle knubs...
KillgoreKillgoreSkrevet 05/07-06 13:58 
Echelon VI:
Var desværre ikke engang hjemme.

Beano:
Jeg håber at det kan betale sig da jeg synes at 2400 for en ds er i overkanten.

3of19:
Ca 40 cm. Det ser ud som om at det folie der er på skærmen er blevet slået skævt så det buler.
BeanoBeanoSkrevet 05/07-06 15:12 
Killgore>
Beano:
Jeg håber at det kan betale sig da jeg synes at 2400 for en ds er i overkanten.

Øh?... en ny DS Lite koster da ikke 2400,-...
dRxLdRxLSkrevet 05/07-06 15:26 
Du er for ærlig. Du skulle bare have sendt den ind til reperation uden at nævne at du mente at du selv var skyld i det. Det kan vel også diskuteres om ikke et stykke børnelegetøj ikke burde kunne klare et fald på 40cm.

I så fald er det jo en produktionsfejl som er dækket af garantien.

Prøv da at aflevere den til garantireperation hvor du har købt den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 05/07-06 15:57, rettet 05/07-06 15:57 
Beano>
Killgore>
Beano:
Jeg håber at det kan betale sig da jeg synes at 2400 for en ds er i overkanten.

Øh?... en ny DS Lite koster da ikke 2400,-...


Tror han mener, at hvis han køber en ny DS har han jo betalt 2x1200=2400 for at have "én" DS.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 05/07-06 15:58 
Jeg tror ærlig talt bare du har været uheldig. Jeg kan huske til sidste Jpopcon, at Sumez tabte min gamle DS på gulvet, imens han stod op, og der kunne man hverken se eller mærke noget på den. Men om det bare var mig der var heldig, skal jeg ikke kunne sige :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/07-06 16:37 
Højde fra bord til gulv har vel ikke så meget at sige, som den belægning gulvet har. Et klinkegulv giver næsten altid store skader.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 05/07-06 21:06 
tas>
Tror han mener, at hvis han køber en ny DS har han jo betalt 2x1200=2400 for at have "én" DS.

Hmmm... giver jo ikke rigtigt mening ;)

Om man får den gamle fixet eller giver det tilsvarende for en ny, så kommer man jo stadig af med pengene.
TKTKSkrevet 05/07-06 22:38, rettet 05/07-06 22:39 
Det giver jo netop mening, hvis han satser på at det koster under 1200kr. for at få repareret den, tror desværre det koster meget, hvis det er skærmen, men også surt at købe en ny/en til efter bare 8 dage :(

Men vil også sige, at du er "alt for ærlig", hvis man kan være det. Prøv da lige og find på en undskyldning:)
dRxLdRxLSkrevet 05/07-06 22:50 
Ingen undskyldning, jo mindre du prøver at forklare jo bedre, bare sig at den er holdt op med at virke (hvilket jo teknisk set er helt korrekt) og vis dem bonnen.

Jo mere du prøver at forklare, jo mere skyldig kommer du til at virke (jeg mener stadig at du ikke er "skyldig", det skal sådan en dims altså kunne holde til).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SoraSoraSkrevet 06/07-06 00:07 
det samme skete her jeg tabte min ds i flyet ned på gulvet og jeg kunne ikke bruge min touch screen men jeg fik en ny der jeg sage hvad der skete....;D
BeanoBeanoSkrevet 06/07-06 08:38, rettet 06/07-06 08:40 
Best-selleR>
Det giver jo netop mening, hvis han satser på at det koster under 1200kr.

Hvilket jo var min pointe.

Jeg ville også holdt tæt med at jeg havde tabt den og prøve at få den byttet under garantien, hvis der altså ikke er synlige skader på maskinen.
KillgoreKillgoreSkrevet 06/07-06 21:25 
Desværre er der en meget synlig skade, selvom touchscreen'en kan vise billedet så "bølger" det øverste plastik lag og det er tydeligt at der er sket noget med den.

Ja, jeg burde måske have været mindre ærlig... det kan diskuteres. Men nu må vi se hvordan det kommer til at forløbe. Den bliver afleveret hos Bergsala i næste uge, uden om forhandleren.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig