X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ombytning af spil


Svar
anarchoianarchoiSkrevet 19/06-06 14:12, rettet 19/06-06 14:13 
Hej

Jeg er i den kedelige situation at jeg har bestilt et 360 spil fra en engelsk ebay køber, som endnu ikke er ankommet. Jeg har læst i hans feedback at der er mange kunder der har ventet helt op til 1 måned på deres varer.
Så var det jeg fik en snedig plan :
Hvis jeg nu går ned og køber spillet i en dansk butik, og går hjem og spiller det glædeligt indtil spillet fra UK ankommer - i uåbnet emballage. Så går jeg ned i den danske butik med det engelske spil og den danske kvittering og beder om at få pengene tilbage.
Kan den danske butiks system på nogen måder gennemskue at spillet kommer fra et andet sted? Og skulle der være andet i vejen for det? Andet end min gode samtittighed :)

Ps. Hvorfor kan jeg ikke svare i tråden "danske 360 venner"? Der sker ingenting hvis jeg trykker på "svar" knappen
KTCKTCSkrevet 19/06-06 14:35 
Det er ikke altid de nordiske udgivelser er de samme som de engelske, så måske er stregkoden en anden, og så vil de ret sikkert ikke bytte spillet for dig. Så der er da en vis risiko...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 19/06-06 15:22, rettet 19/06-06 15:23 
Det er nu en snedig plan, men det er jo en risiko du må tage. Mærkeligt det tager så lang tid hvis du har købt spillet i England. Normalt plejer det at tage en uges tid for mig. Sælgeren lyder som en doven hund.
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 20/06-06 10:35 
Har man slet ingen moral mere i Danmark? ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
QQSkrevet 20/06-06 13:42 
Jeg forsøgte det samme med min WoW fra Play.com, desværre var stregkoden en anden end den de brugte i Blockbuster...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HulleHulleSkrevet 21/06-06 11:58 
Been there, done that. Som alle andre nævner er stregkoden en anden end den i DK.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig