X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ring gratis!


Svar
WikzoWikzoSkrevet 13/06-06 22:21 
Fandt lige et smart program, der lader dig ringe gratis ved at sidde og kigge på lidt reklamer. Prøvede kort at ringe til mig selv, og det virker 100%

Altså du ringer fra din computer til en anden telefon/computer =)

Programmet hedder Sgoope og er dansk lavet.

Læs mere her
JAAJAASkrevet 13/06-06 22:34 
Det ser nu ikke ud til, at det er gratis, når man har brugt de første 8 gratis minutter. Derefter skal man spare tid op på forskellige måder. Virker lidt mere besværligt end bare at kigge på et par reklamer.
WikzoWikzoSkrevet 14/06-06 00:03 
Men alligevel, jeg TROR, at du kan lave en ny bruger/un- og reinstalle det, og så får du de 8 minutter igen.

Hvis du nu liiige er ved en computer, men ingen telefon har, så er det vel en løsning xD

Vil i al fald følge med og se, hvad der sker :)
MarcusMarcusSkrevet 14/06-06 01:09 
er http://www.skype.com/ ikke længere gratis eller? det ser ud som om at det skulle være gratis fra deres forside.
TLTLSkrevet 14/06-06 01:13 
Jeg tror ikke på at der findes nogle steder hvor man kan ringe gratis. Men fastnet-telefoni er ret billigt. F.eks. kan man ringe alt hvad man vil fra og til fastnet (Ikke mobiltelefoner) med Cybercity for 99 kr. om måneden.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
3of193of19Skrevet 14/06-06 01:31 
marcus>
er http://www.skype.com/ ikke længere gratis eller? det ser ud som om at det skulle være gratis fra deres forside.

Skype -> Skype har altid været gratis og det bliver det ved med at være. Skype -> telefon og telefon -> Skype koster, men det er billigt i forhold til hvad man ellers betaler, især for udenlands opkald.
TLTLSkrevet 14/06-06 01:43 
Ja det har altid været gratis at snakke med hinanden over nettet. Ligemeget hvilket program man bruger om det er Skype, MSN messenger, PalTalk, eller hvad de nu hedder de forskellige programmer.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 14/06-06 07:56 
Der findes mange programmer som kan ringe gratis til fastnet i 1 minut. InternetCalls har jeg selv installeret. Fint til korte opkald.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
TLTLSkrevet 14/06-06 16:04 
Jeg tror aldrig jeg har lavet et opkald der varede under et minut... Kan man ikke lige så godt sende en sms så?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WikzoWikzoSkrevet 14/06-06 16:30 
Jeg har da 9 minutter nu efter at have ringet til mig selv i 20 sekunder :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig