X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Video Spørgsmål


Svar
JAAJAASkrevet 03/06-06 13:41 
Lige først: Jeg er på nuværende tidspunkt IKKE interesseret i velmenende råd om, hvordan jeg får en bedre billedkvalitet med diverse andre løsninger.

Nå, jeg har købt en himstregims til at se fjernsyn og forbinde konsoller til en VGA skærm. Det virker fint nok, men da jeg ville spille et NTSC Xbox spil i går aftes var det til min store overraskelse i sort/hvid. PS2 NTSC spil kører uden problemer i farver. Begge konsoller er sat til TV boksen med composite kabler. Spørgsmålet er så, hvad kan forskellen skyldes? Sender Xbox'en NTSC ud på en anden måde end PS2 gør? Begge er PAL konsoller. Smider Xbox'en automatisk et PAL60 signal ud ved NTSC spil? Jeg tror nemlig ikke, at boksen kan tage PAL 60. Kun PAL, NTSC-J og NTSC-M. Hvis det sidste er tilfældet, er der så en måde, hvorpå jeg kan tvinge Xboxen til at udsende rigtigt NTSC? Den er moddet, hvis det kan hjælpe på sagen.

Håber, nogen kan hjælpe med nogle svar.
JAAJAASkrevet 03/06-06 14:07 
Nå, det løste jeg selv. Enigmah video mode selector konverterede med et snuptag min PAL Xbox til en NTSC Xbox. Fulde farver igen :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig