X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FM på PSP


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 31/05-06 14:56 
Jeg har fra tid til anden spillede Championship Manager siden midten af 90’erne, og sidste år fik jeg også en del timer til at gå med at spille FM2005. Det har givet anledning til at jeg vil investere i den nyeste udgave inden længe.

Jeg spillede sidste års FM på min lidt beskeden bærbar (jeg spiller ellers stort set aldrig pc), men jeg er lidt nysgerrig omkring hvordan en PSP vil afvikle spillet i forhold til en Celeron drevet bærbar med 256 mb ram (den klarede opgaven rimelig tilfredsstillende). Hvor omfattende er PSP versionen i forhold pc spillet?

Det lyder måske lidt tamt at købe en PSP for at spille et spil i bund og grund hører til på pc’en, men jeg synes alligevel godt om tanken omkring at kunne tage med FM med i lommen.

Er der nogen der har nogen erfaring i at sidde med spillet i længere tid på en PSP? Er skærmen til at holde til at se på, når så stor en del af spillet er baseret på tekst..?
Lunch is for wimps.
BaggyBaggySkrevet 31/05-06 18:49, rettet 31/05-06 22:47 
Jeg har selv samme plan som dig efter sommer.. dog er det ikke computeren der sætter grænser :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig