X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ATi driver hjælp


Svar
HulleHulleSkrevet 18/05-06 10:46 
Så fik jeg anskaffet mig en blærbar, en med Ati Radeon Xpress 200M grafikkort i. Men hvilken driver skal jeg installere?
Har været på Ati's hjemmeside, man kan ikke lige finde noget info om hvilken fil der skal benyttes. Hjælp ville være kærkomment. På forhånd tak.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JmogJmogSkrevet 18/05-06 11:21 
Ati bruger det man kalder "unified drivers". Det vil sige, at stort set alle deres grafikkort bruger den samme driver. Radeon-serien gør i hvert fald, så hent du bare catalyst-driverne.
HeroldHeroldSkrevet 18/05-06 11:42 
Af og til er det smart at kigge på producentens hjemmeside (altså producenten af den bærbare) - de har tit nogle drivere der er tilpasset deres kort. De bliver dog meeeget sjældent opdaterede, så kan du bruge ATIs egne, er det klart at foretrække.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 18/05-06 13:33 
Et kig på HPs hjemmeside gav ikke meget pote, så nu har jeg installeret de seneste Catalyst drivere. Det lader til at det har givet et lille ekstra spark i røven under afvikling af SWAT4. Måske det bare er noget jeg vil se, men om ikke andet så virker det.
Tak for hjælpen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig