X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mediecentralen?


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-06 18:22 
Jeg er ude efter DVD-covers af god kvalitet, og fandt efter lidt søgen på nettet, ud af at producenten Amaray laver nogle i god kvalitet.

Den eneste forhandler jeg kan finde er "Mediecentralen" (se link herunder). Det gjorde mig dog rimeligt nervøs da jeg erfarede at jeg pludselig skulle oplyse brugernavnet til min netbank, selvom jeg bare ville betale med VISA, og afbrød derfor handlen.

Jeg tænkte på om nogen har erfaringer med denne forhandler, eller om nogen kender til andre forhandlere af Amaray?

Mediecentralen
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 16/05-06 18:59, rettet 16/05-06 19:00 
Har tidligere handlet med dem en 3-4 gange uden problemer.

Jeg syntes dog ikke jeg skulle angive noget brugernavn til mit netbank da jeg betalte med mit Visa-Dankort.
Le RoofLe RoofSkrevet 16/05-06 19:29, rettet 16/05-06 19:30 
Echelon VI>
Den eneste forhandler jeg kan finde er "Mediecentralen" (se link herunder). Det gjorde mig dog rimeligt nervøs da jeg erfarede at jeg pludselig skulle oplyse brugernavnet til min netbank, selvom jeg bare ville betale med VISA, og afbrød derfor handlen.

Har indtryk af at det er en normal procedure efterhånden. Har i hvert fald været ude for det samme flere andre steder bla. dvdboxoffice.com
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/05-06 20:58 
OK, jeg har bare aldrig været ude for det før.

Det "Visa Verified" logo, de viser på siden er desuden ikke det rigtige - eller et af ældre dato i hvert fald.

Men jeg tager chancen så.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig