X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dæk + Fælge 2999,-


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 09/05-06 21:03 
I har nok set den reklame fra T.Hansen med de alufælge og dæk til 2999,-. Jeg overvejer selv dette, da bilen skal have nye sommerdæk. Jeg er bare lidt bekymret over kvaliteten af dækkene. Er her nogle der har lidt forstand på dæk herinde?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 09/05-06 21:40 
Fælgende er så vidt jeg ved udemærket til pengene. Men selve dækket skal du holde dig langt fra. De er af mærket Magaroni - staveplade.dk -. En rigtig dårlig gummiblanding. De - dækkene - bliver meget hurtigt slidte. Så hellere købe nogle kvali-dæk.

Jeg selv har absolut ingen forstand på dette. Men har også selv tænkt på at købe dette sæt tidligere. Derfor spurgte jeg en af mine venner der arbejder hos T-Hansen og det er ham denne beskrivelse kommer fra.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
HNHNSkrevet 09/05-06 23:05 
Juggernaut>
I har nok set den reklame fra T.Hansen med de alufælge og dæk til 2999,-. Jeg overvejer selv dette, da bilen skal have nye sommerdæk. Jeg er bare lidt bekymret over kvaliteten af dækkene. Er her nogle der har lidt forstand på dæk herinde?

Til prisen er det hele ok, har selv et sæt.
Men det jo ikke super,det kan man ikke forvente det til den pris.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/05-06 23:32 
Yrk, T. Hansen-crap!
Stay away!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 10/05-06 08:14 
Enig.

Medmindre du skal købe et par plysterninger til bakspejlet, så hold dig fra T.Hansen.
» a winner is you «
TKTKSkrevet 10/05-06 14:22, rettet 10/05-06 14:23 
Sjovt at folk stadig er så negative overfor ALT hos T.Hansen? Selvfølgelig er der ting der ikke er særligt gode til prisen, men det er der jo også alle andre steder. Mange af de ting de sælger, kan jo købes i (alle) andre lignende butikker, hvor folk så åbenbart mener varen er bedre! pfft!

Det er et fint tilbud til den pris (Om du så køber det hos T.Hansen eller en af de andre butikker der kører med det tilbud:))
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/05-06 16:09, rettet 10/05-06 16:09 
Det er også mere deres image. Jeg mener, en butik der sælger clip-on skivebremser til tromlebremser, så de 'ligner' førstnævnte fortjener ikke meget respekt i min bog.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
fumfumSkrevet 10/05-06 17:01 
Jøsses, kan man virkelig sælge sådan noget (Clip-on skivebremser.)?
Men faktisk kunne jeg da finde på at købe sådan en pakke, som den ultimative hadegave.
Tak for tippet :-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ComradeComradeSkrevet 10/05-06 18:19 
Stort set alt hvad T Hansen sælger er noget bras de selv importerer, så det kan ikke købes i andre butikker.

Selvfølgelig er der nogle standard varer som en god flaske WD40 ;-)

Et værre sted som i mange tilfælde har særdeles inkompentente medarbejdere som ikke aner en fløjtende fis om hvad de sælger.

Men deres markedsføring er god, det må man give dem.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HNHNSkrevet 10/05-06 18:38 
Comrade>
Stort set alt hvad T Hansen sælger er noget bras de selv importerer, så det kan ikke købes i andre butikker.

Selvfølgelig er der nogle standard varer som en god flaske WD40 ;-)

Et værre sted som i mange tilfælde har særdeles inkompentente medarbejdere som ikke aner en fløjtende fis om hvad de sælger.

Men deres markedsføring er god, det må man give dem.

Ja ja rolig nu 2999 er sku billig for dæk og fælge
men pris og kvalitet hører som regel sammen..
Men jeg syntes nu stadig de er ok...
SyrefoxSyrefoxSkrevet 11/05-06 22:22 
Rites>
Enig.

Medmindre du skal købe et par plysterninger til bakspejlet, så hold dig fra T.Hansen.

De laver nu nogle meget sjove reklamer..
JimPPJimPPSkrevet 12/05-06 11:53 
Spar ikke på dæk - det kan ikke betale sig :) fælgene er nu fine nok... T. Hansen eller ej.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
JuggernautJuggernautSkrevet 12/05-06 12:07 
Jeg vil nok hellere bruge en tusse ekstra og få dæk og fælge hos hjulcentret. For de penge får man et sæt Bridgestone (som man kan stave til:)) og et ligeså anonymt udseende fælge som i T.Hansen's tilbud.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig