X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tetris DS WiFi


Svar
KTCKTCSkrevet 04/05-06 22:36, rettet 04/05-06 22:37 
Ja, så fik jeg også nallerne i Tetris DS, og jeg var heldig at finde en nem modstander i min første kamp, så nu er jeg frisk på mere...

Skriv jeres Friend Code i denne tråd og lad os få gang i noget multiplayer :)

Min kode: 284747 647644
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 05/05-06 08:19 
Min kode: 367951 339102

Jeg er nok online fra omkring kl 21 i dag - tror jeg.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 05/05-06 23:54 
tillader mig lige at tilføje jer..

Her er min:
211500 489851
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HNHNSkrevet 06/05-06 10:55 
Her er min kode:
046101 342972
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/05-06 11:47 
Her er min kode:
607221 822602
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 06/05-06 13:49 
Vi må lige aftale et eller andet tidspunkt. Det er kedeligt at bruge 20 minutter på at vente på friends uden at de kommer :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
fumfumSkrevet 06/05-06 14:05 
( Kan ikke modstå...kan ikke.. )

Sådan er det når man ikke har nogen venner.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dRxLdRxLSkrevet 06/05-06 14:32, rettet 06/05-06 14:33 
KTC>
Ja, så fik jeg også nallerne i Tetris DS, og jeg var heldig at finde en nem modstander i min første kamp, så nu er jeg frisk på mere...

Tillad mig at smide en lille advarsel. Det er ikke uden grund at KTC går under navnet "puzzle-monster". Jeg kan kun på det kraftigste advare mod at spille noget der indebærer faldende blokke i andet end coop mode med ham ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 06/05-06 15:50 
Pjat, jeg ved jeg kan slå ham :)

Nåede igår endelig 200 linjer i Standard Marathon-mode. Det var pænt svært synes jeg - kan i andre det? Har dog stadig ikke slået cpu'en på level 5... det virker umuligt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 06/05-06 15:52 
Hvordan er spillet egentligt? Er det Tetris 2.0, eller hvad? Jeg skal jo have et eller andet med hjem fra LA til min DS'er.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 06/05-06 15:58 
Jeg er vild med det. Puzzle-mode er ret elendigt, men de andre nye game modes er super fede. Desværre er det kun den der hedder Push der kan spilles online (sammen med Standard-mode selvfølgelig).

De nye spilmekanikker er nok lidt smag og behag. Især det at tetrominoerne kan roteres uendeligt (også når de er landet) vil sikkert gøre mange purister gnavne, men jeg synes det fungerer godt. Muligheden for at reservere en tetromino hvis man vil bruge den senere, eller hvis den bare ikke kan bruges i situationen synes jeg er genial.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 06/05-06 16:03, rettet 06/05-06 16:03 
Tillad mig at prøve at fremtolke det egentlige indhold af Herolds post:

Herold>
Hvordan er spillet egentligt? Er det Tetris 2.0, eller hvad?

Ovenstående er det for spørgeren uvedkommende oplæg der skal legitimere nedenståene og give det en anstrøg af henkastet bemærkning

Jeg skal jo have et eller andet med hjem fra LA til min DS'er.

Denne sætning er hvad posten handler om. Oversat til legeplads sprog, som vi alle inderst inde forstår, betyder det:

Æv bæv jeg skal til E3 og det skal I andre ikke! :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/05-06 16:11 
:p

Selv synes jeg, at der manglede lidt mere gods i de nye spilmodes, men er man helt skudt i Tetris er det vel kun i orden.
HeroldHeroldSkrevet 06/05-06 16:13 
dRxL>
Æv bæv jeg skal til E3 og det skal I andre ikke! :-p

Det kunne jeg aldrig finde på! Det ville jo være fuldstændigt meningsløst, og ødelægge alle planer om den tråd jeg opretter om lidt, der hedder "HAHA, JEG SKAL BARE TIL E3, OG DET SKAL I IKKE!!!1".

Bortset fra det, er det jo ikke fordi jeg skal sidde i solen derovre :( Jeg burde købe mig en skridttæller.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Zzap!Zzap!Skrevet 06/05-06 16:46, rettet 06/05-06 16:46 
dRxL>
Denne sætning er hvad posten handler om. Oversat til legeplads sprog, som vi alle inderst inde forstår, betyder det:

Æv bæv jeg skal til E3 og det skal I andre ikke! :-p
Yderst koncis analyse, men "den slags" social adfærd, er vel noget alle mennesker gør hver eneste dag, nogle er bare bedre til at pakke det ind end andre.
Born to kill space
KTCKTCSkrevet 06/05-06 17:22 
Nu skal I ikke ødelægge min tråd! :)

Nå, men umiddelbart kunne jeg godt være klar på noget WiFi i aften engang. Nogen, der er klar?

PS: Er det kun mig der synes at Nintendos WiFi netværk er latterligt begrænset? Man kan ikke sende beskeder eller håne sine modstandere på nogen måde. Ikke engang en tidsbestemt invite kan man smide...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
happyEDhappyEDSkrevet 06/05-06 17:38 
jeg elsker mit tetris
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dRxLdRxLSkrevet 06/05-06 17:45, rettet 06/05-06 17:46 
Zap: Ja, se bare min tagline.

En gang bliver jeg så stort og veludviklet et menneske at jeg kommer udover den slags :-p


KTC: Du må da indrømme at jeg gør hvad jeg kan :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 06/05-06 18:57 
KTC>
PS: Er det kun mig der synes at Nintendos WiFi netværk er latterligt begrænset? Man kan ikke sende beskeder eller håne sine modstandere på nogen måde. Ikke engang en tidsbestemt invite kan man smide...

Det er jo for at beskytte de små børn fra farlige typer som dig :p

Det er også forskelligt fra spil til spil jo. I Metroid er der voice-chat, og i Animal Crossing er der tekst-chat. Stadig kun for friends, men det er da mere end i Tetris. Ikke at jeg har lyst til at høre på folks tilsvininger alligevel...

Men jeg trykker invite friends kl 2020 i dag så. Venter højst 5 minutter før jeg lader det gå ud over en tilfældig japaner i stedet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 06/05-06 20:18 
Okay, jeg sidder klar og venter på dit spil nu :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 06/05-06 21:41 
Nu fik Chrono og jeg spillet lidt, men er der andre der er klar her til aften?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 07/05-06 08:08 
Jeg sagde jo nok at jeg kunne slå dig, men havde dog regnet med at det vil ske mere end én ud af 26 gange...

Advarsel: dRxL havde ret - "puzzle-monster" beskriver fint KTC's Tetris-evner :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 07/05-06 12:52 
Hehe, jeg får ellers slag nok af visse japanere, når jeg spiller mod tilfældige...

I de fleste puzzle spil vil man altid tabe på et eller andet tidspunkt, da man kun er menneske og selvfølgelig laver den fatale fejl engang imellem. Især Tetris er ubarmhjertig på dette punkt, da der ikke findes en eller anden powerblok, som redder ens røv.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 13/05-06 20:15 
Er der virkelig ikke andre, der brænder efter at spille noget multi? Jeg skal næsten bare have et tidspunkt, så er jeg klar :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 13/05-06 20:30, rettet 14/05-06 08:36 
Søster Salsa er online på min profil lige nu. Hvis du laver et spil nu, så skal jeg få hende til at søge efter det. Bare lige sig til.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 13/05-06 21:46 
Okay, så først beskeden nu... Er det for sent?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 13/05-06 22:09 
Jeps. Vi kan sige kl 2030 søndag? Du laver spillet?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 13/05-06 22:11 
Hvis jeg er hjemme er jeg klar, ja :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 14/05-06 20:17, rettet 14/05-06 20:59 
Argh, vi skal se Prison Break færdig, men hvis du er klar klokken 21:00, så er jeg :)

EDIT: Jeg hoster nu, så join mig endelig
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 14/05-06 21:12 
Jeg hoster stadig, så hvis der er nogen som helst her på Play:Right med Tetris DS, så join mig lige. Det er ved at være kedeligt at vente... Bliver ved i et kvarters tid endnu.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 15/05-06 07:38 
Tak for kampen KTC. Selvom jeg fik smæk, så fik jeg ikke så mange smæk som Chrono.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
KTCKTCSkrevet 15/05-06 09:07 
Selv tak, jeg vidste faktisk ikke at det var dig, men jeg tænkte faktisk at Chrono havde øvet sig ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 15/05-06 09:15 
Pinligt... :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 03/07-06 19:00 
Skulle vi snart komme igang igen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/07-06 19:44 
Hvordan er spillet egentligt? Er det Tetris 2.0, eller hvad? Jeg skal jo have et eller andet med hjem fra S.F. til min DS'er.
ChronoChronoSkrevet 03/07-06 19:54 
Det er det også. Tetris 1.0 er stadig med, men det er nok de nye gamemodes jeg har brugt mest tid på.

KTC, online er jeg jo ingen trussel, så det har jeg opgivet lidt - spiller nu kun de lidt langsommere off-line gamemodes ved lejlighed :)

Jeg lader Salsa om at holde min online-ranking på et respektabelt niveau :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 03/07-06 20:34 
Der er mange af de senere tilføjelser med i Tetris DS, såsom harddrop, bufferblock, next block, last second spins og head-to-head multiplayer. Derudover er der også op til 4 spillers kampe, hvor der er items i stil med Tetrinet, hvis du kender det.

Du kan eventuelt læse min anmeldelse i linket.

Tetris DS anmeldelse...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig