X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IE/Firefox folk der gider teste noget?


Svar
DarkenDarkenSkrevet 25/04-06 01:51 
Ren og skær nysgerrighed.

I følge af silent hill tråden smuttede jeg ind på PA for at læse hvad der var skrevet, og smut så stod min cpu på 50%... det synes jeg var liiiige lovligt vildt så ville lige se hvad det var.
Det er det banner i siden om Lost Magic, når den bliver færdig med starten og når til der hvor der kommer bobler op, så spoler cpuen op til 50%, hvis man stopper banneren (trykke og holde vindues "X" uden at slippe) hopper den ned igen, men starter op hvis man sætter den igang igen.

Jeg er så lidt nysgerrig om det er IE (af den ene eller anden grund) der er skyld i det, eller det også sker for andre browsere, så hvis der er nogen der gider checke så skriv lige om I oplever det samme.

Link til PA, refresh indtil "lost magic" banneren dukker op.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HeroldHeroldSkrevet 25/04-06 01:55 
Jeg har samme problem i IE ihvertfald :)

Der er nogle af de flashbannere rundt omkring, der virkeligt suger juicen ud af juicekartonen. Det er især værst, når der kører mere end ét på samme site.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 25/04-06 07:50, rettet 25/04-06 09:04 
Appropos at suge al juicen ud af juicekartonen:

link til et sjovt billede =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
lkzlkzSkrevet 25/04-06 10:30, rettet 25/04-06 16:55 
Mit CPU forbrug er på ~1% i Firefox på Linux med Lost Magic banneret, så ingen udsving her. Har du den nyeste flashplayer? Det kan være det er et problem på den front.

Edit: Det viser sig at den også peaker ved mig efter jeg lader den køre i en 10 sekunder. Det er nok specifikt for selve reklamen
McLovin
TLTLSkrevet 25/04-06 12:40, rettet 25/04-06 12:50 
Jeg fik den op på ~100%!! Fik den op på 30% bare ved at rykke rundt med task-manageren :p

EDIT: I begge browsere, men i IE var den på 100% heletiden i Firefox svingede den lidt ned heletiden til omkring 95%.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-06 12:58, rettet 25/04-06 12:59 
Min lå også ret tæt på de 100%. (Firefox/Linux) Gad vide om den ville overstige de 100 hvis jeg kørte XP? :)

http://i40.photobucket.com/albums/e236/Konsolkongen/1.jpg

lkz>
Har du den nyeste flashplayer? Det kan være det er et problem på den front.

Har du den? Svjv. så findes v. 8 ikke til Linux endnu :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 25/04-06 13:04 
Konsolkongen>
Min lå også ret tæt på de 100%. (Firefox/Linux) Gad vide om den ville overstige de 100 hvis jeg kørte XP? :)

Så ville jeg gerne have din processor, hvis den kan presses til over 100% :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-06 13:08 
Kan de fleste ikke det? Så længe den bare kan køles nok?

Men jeg er ihværtfald frisk på en bytter :) Desværre er min skod processor onboard(!)...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 25/04-06 13:52 
Jubi (:

http://img91.imageshack.us/img91/585/yupi4rl.jpg
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RuneSPRuneSPSkrevet 25/04-06 14:04 
også 100% her...
HeroldHeroldSkrevet 25/04-06 14:13 
Konsolkongen>
Kan de fleste ikke det? Så længe den bare kan køles nok?

Men jeg er ihværtfald frisk på en bytter :) Desværre er min skod processor onboard(!)...


Tjoeh, men jeg tror ikke den skriver mere end 100 uanset hvad :) Jeg er selvfølgelig ikke så teknisk mindet, så jeg kan tage fejl, men en computer, der on-the-fly overclocker sig selv, når det er nødvendigt - det kunne være sejt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/04-06 14:38 
Jeps, 100% :/

http://i18.photobucket.com/albums/b112/Killer_Bean_2/100procent.jpg
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 26/04-06 00:36 
super folkens, altid rart at vide det ikke kun er mig =D
at min ligger på 50% er nok pga min cpu, lige som når mediaplayer og andet dør så er det også "kun" 50% den ligger på.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig