X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med at komme onside.dk


Svar
PoulPoulSkrevet 21/04-06 11:15, rettet 21/04-06 11:16 
Har lige fået ny bærbar pc fra Dell og fået den opdateret med alt det nødvendige af service packs til XP osv., men har et problem når jeg forsøger at logge på www.onsidedk.com. Den får lige loadet siden, og så fjerner den ligesom den midterste del af siden igen, og så hænger den ellers bare. Hvis man venter i flere minutter, så kommer den til sidst, men stadigvæk er siden enormt langsom. Nogen ide om hvad dette kan skyldes? Udfra hvad jeg kan se i "processlinien" i IE, så er den ved at loade et billede af en art, men er ikke sikker på om det er der den hænger hver gang.
AmbyAmbySkrevet 21/04-06 13:02 
Må vi se et screenshot?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BaggyBaggySkrevet 21/04-06 16:02 
Onside.dk virker lige så godt som din lange udgave ;)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
PoulPoulSkrevet 21/04-06 20:17 
Har ikke umiddelbart noget screenshot, men der er nu heller ikke så meget at se. Forestil dig Onside siden minus midten hvor alle nyhederne står.
TLTLSkrevet 21/04-06 21:54 
Den er da også ret tung den side.. og det billede den prøver at finde er sikkert "banner_pics/banners_new_1297.gif" som er der hvor alt indholdet på siden i midten skal være. Så der er vel ikke så meget andet at gøre end at vente på at den er hentet... Prøv evt. at slette de midlertidige internet-sider/internet cachen.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PoulPoulSkrevet 21/04-06 22:04, rettet 21/04-06 22:05 
Har prøvet at slette cachen, men det hjalp ikke. Det er rigtigt at det er en tung side, men min gamle pc kan indlæse siden med normal hastighed, mens det på den nye tager flere minutter. Det kan jo ikke passe!
PoulPoulSkrevet 22/04-06 13:21 
Installerede lige Firefox og her virker det fint nok. Tror dog der et eller andet basalt galt med IE, da det også er ligesom IE kører sin egen opløsning, for billeder og animationer virkede noget kantede i forhold til Firefox.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig