X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grafikkort på bærbar


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 13/04-06 10:49 
Kan man nøjes med et X700 grafikkort i sin bærbare hvis man vil spille f.eks. Battlefield 2 i en fornuftig opløsning? Eller skal man ofre lidt mere og gå efter X1600?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalsgaardPalsgaardSkrevet 13/04-06 11:55 
spiller Battlefield 2 uden problemer med X700 256mb på min bærbar
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/04-06 12:07 
I en god opløsning? Jeg var sikker på at jeg skulle have fat i et X1600 bare for at få en fornuftig framerate, men det er åbenbart ikke tilfældet..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalsgaardPalsgaardSkrevet 13/04-06 13:24 
jeg synes ikke det er noget problem i hvert fald! og har kun 512 ram i :) opløsningen ku være bedre ja... men det er trods alt en blærbar
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/04-06 14:22 
Jeg går med en eller anden svag forhåbning om at komme til at spille Oblivion på mit fremtidige køb. Bare i 1024*768..... I det tilfælde tror jeg desværre ikke at X700 er nok?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalsgaardPalsgaardSkrevet 13/04-06 17:55 
Jeg har ikke prøvet og ku slet ikke tænke mig at prøve det på den... jeg er langt fra ekspert men kan på ingen måde tro at mit X700 vil lege sammen med oblivion!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
TLTLSkrevet 14/04-06 00:47 
Det er nok en god idé at gå efter den med et x1600, hvis du vil køre Oblivion ordenligt :-)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
JuggernautJuggernautSkrevet 14/04-06 17:57 
:) Hvordan helt præcist er ordentligt? Snakker vi 1024*768 flydende med alle settings slået til eller?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
TLTLSkrevet 15/04-06 01:28 
Nu er jeg ikke 100% sikker, for jeg har ikke en bærbar at teste det på. Men jo det skulle godt kunne køre flydende på 1024x768 med alt slået til. Spillet finder selv frem til den mest hensynsfulde instilling når man trykker på "deafult", så det er klogest at gå efter. Men ligemeget hvad du sætter det til holder det ikke en stabil framerate, med mindre du har det nyeste af det nyeste hardware.

I sidste ende kommer det nok an på om du vil bruge de ekstra penge på det. Og om den skal bruges til andre spil som kræver meget og til fremtidige spil. Hvis du vil bruge den til spil i fremtiden, så gå efter x1600. Hvis du er tilfreds med de nuværende spil så tag x700, for de vil også kunne køre fint på et x700.

Sig endelig til hvis jeg skal komme med mere uddybende info.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
jaesjaesSkrevet 26/09-07 20:06, rettet 26/09-07 20:06 
Lidt off-topic, men der er vist rigeligt med tråde om bærbare ;)

Jeg prøvede i går at tilslutte en CRT-skærm til min bærbare, og undrer mig lidt over, at billedet bliver mere uskarpt, end da jeg brugte skærmen med en stationær pc. Hvad kan det skyldes? Opløsningen er den samme...

Der er tale om et GeForce 7600 Go med DVI-I-stik og en 19" CRT-skærm med VGA-stik (Dell-et-eller-andet). Kan det være signaltab på grund af, at jeg har sat en VGA -> DVI-I-adapter på?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig