X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forvrængede stemmer i RE4


Svar
QQSkrevet 04/04-06 22:49 
Har for nylig fået fat i dette fremragende spil og er nu en 8 timer inde i det... Indtil videre har det for mig været et utrolig perfekt spiloplevelse, både teknisk som gameplaymæssigt. Der er kun éen ting der irreterer mig:

Når jeg jages af en flok villagers sker det indimellem at nogen af deres råb forvrænges på en meget besynderlig måde, det lyder næsten som om de råber igennem en meget diskant megafon. I starten syns jeg det var lidt mærkeligt, men det generede mig ikke, da det næsten lød som om det var meningen, og det er jeg stadig i tvivl om om det er.
Det skete kun når en flok villagers var i hælene på mig, oftest når de var lidt væk. Meget mærkeligt, men acceptabelt.
Men så skete det at en enkelt af Ashleys replikker pludselig lyder på samme forvrængede måde da hun står ved siden af mig, og nu er jeg rigtig meget i tvivl om det er meningen. For det lyder helt korrekt i højtalerne, det er kun enkelte replikker der lyder sådan, resten af lydsporet kører perfekt sideløbende. Hvad er der galt? Oplever i det samme?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 04/04-06 22:59 
Jeg erindrer ikke noget lignende.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalsgaardPalsgaardSkrevet 04/04-06 23:53 
Har heller aldrig bemærket noget lignende de ca. 4 gange jeg har været igennem GC versionen :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
EchoEchoSkrevet 05/04-06 07:45 
der kan jo være fejl, eller ridser i en del af lydsporet. Jeg ved ikke hvad du skal gøre for at tjekke det efter, men ellers så prøv at gå ned og bytte det. Lyden er ellers fremragende, så det er da surt at få den ødelagt på den måde.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/04-06 11:43 
Jeg har spillet mange ridsede spil, og jeg har aldrig oplevet at det går udover lydkvaliteten - kun læsehastigheden.

Det lyder mere sandsynligt at det er dine højtalere der er noget i vejen med. Har du forsøgt om det samme gør sig gældende i andre spil/ når du ser film etc.? Har dit fjernsyn en eller anden "smart" lydfunktion, der skal forbedre lyden?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RitesRitesSkrevet 05/04-06 13:47 
Lyden fungerede også fint for mig, begge gange jeg gennemførte det.
» a winner is you «
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/04-06 14:32 
Alle sværhedsgrader gennemført fra min side, og ingen dårlig lyd oplevet.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
QQSkrevet 05/04-06 16:00 
Echo>
der kan jo være fejl, eller ridser i en del af lydsporet. Jeg ved ikke hvad du skal gøre for at tjekke det efter, men ellers så prøv at gå ned og bytte det. Lyden er ellers fremragende, så det er da surt at få den ødelagt på den måde.

Jeg har købt det af Enfen, hører ham lige ad om han har oplevet lignende... Det kan ikke være mit lydanlæg, for generelt går lyden perfekt igennem, det er kun enkelte stemmer der forvrænges... lyder mest af alt som en softwarefejl... Discen ser ikke ud til at være ridset...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/04-06 23:22 
Jeg hørte lidt forvrængning, da jeg gik amok med "bazookaen" under tredje gennemspilning, men det var måske derfor? :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig