X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zepto notebook


Svar
PoulPoulSkrevet 01/04-06 21:22 
Nogle som har erfaring med Zepto's notebooks? Umiddelbart virker det som om at man får en del få pengene rent hardwaremæssigt, men hvordan er de mht. kvalitet og finish?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/04-06 22:20 
Er ganske tilfreds med min egen Zepto :)
Den virker lækker og solid uden at være Legoklods-formet på en Dell-agtig måde... hehe
Og frem for alt, så kører den stabilt og problemfrit.

At jeg så var en klaphat, da jeg sammensatte hardwaren, er en anden sag :/
Men det kan Zepto selvfølgelig ikke gøre for ;)
AV Intelligent Terminal
PoulPoulSkrevet 02/04-06 01:15 
OK...hvad er det for en model du har? Selv har jeg kigget lidt på deres hi-end model 6515.
ChronoChronoSkrevet 02/04-06 08:17 
En fra mit studie har en Zepto. Da den en dag løb tør for strøm under en forelæsning nægtede den efterfølgende at sige andet end sære lyde. Lidt sært at den ikke kunne tåle at løbe tør for strøm synes jeg... ved ikke om det bare var et uheldigt tilfælde eller et generelt problem. Har heller ikke hørt om den kunne repareres.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 02/04-06 10:00, rettet 02/04-06 10:00 
Jeg har en Znote 4200, og den virker ganske udemærket. Der har dog været en episode med den, hvor bundkortet brændte af. Jeg tog derfor fat i Zepto, hvorefter jeg blev bedt om at sende den ind. 5 dage efter havde jeg den igen, og de havde betalt alt der lignede porto og reservedele. Så servicen er ihvertfald i top hos det lille danske firma :)
Jeg har ikke haft bøvl med den siden.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/04-06 10:31 
Poul>
OK...hvad er det for en model du har? Selv har jeg kigget lidt på deres hi-end model 6515.

Den er baseret på en model 1800, tror jeg vist nok, så den er allerede tudsegammel ;)
AV Intelligent Terminal
PoulPoulSkrevet 02/04-06 13:43 
Synes det er lidt af en jungle derude. Har mest kigget på Dell og Zepto, da jeg synes det er rart med mulighed for selv at konfigurere. Det krav jeg har er mulighed for en ordentlig dockingstation, god skærm og et rimeligt grafikkort, således den er sikret ind i næste generation mht. Windows osv. Nogle gode råd? Jeg har også kigget lidt på Acer's 8200 serie, men er lidt i tvivl om hvordan deres docking system fungerer. Nogle som har styr på det? Skal jo gerne være således at når jeg har den siddende i docken så så kan jeg tænde/slukke på docken og ikke noget med at jeg skal åbne bærbaren, da jeg vil bruge den sammen med 19" monitor når jeg er hjemme.
Zzap!Zzap!Skrevet 02/04-06 13:57 
Jeg ved godt at det lyder sippet, men dét at de genbruger PS2 logo typen gør mig lidt loren omkring deres kvalitet.
Jeg mener, hvis de ikke engang kan finde på deres egen type, og ikke lader til at forstå vigtigheden af visuel branding, virker lidt amatøragtigt på mig.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig