X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aalborg - Silkeborg P:R-træf


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 29/03-06 23:40 
Jeg kører fra aalborg til træffet... regner med at køre fredag og blive til søndag

For en lille skilling eller et nummer på banjo fylder jeg gerne bilen op begge veje!

først til mølle og lad venligst være med at skrive med mindre det er 100% tak :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 30/03-06 11:41, rettet 30/03-06 11:42 
Slet ingen interesserede?... jeg har virkelig brug for en til læse kort og huske mine ting ;)

ka heller ikke finde ud af at fylde bezin på...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Michael_Michael_Skrevet 30/03-06 14:32 
Palsgaard, du sælger ikke dig selv på den måde;)
Jeg vil nok føle mig en anelse utryg ved dine køreevner hvis du ikke ved hvordan man fylder benzin på.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 30/03-06 15:01 
kører også bedre panser en jeg kører civil gokke bil :)

men har jo haft menige til at fylde tanken ;p
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/03-06 15:15 
Jeg ville heller ikke brokke mig, hvis i ankom i en Leo 2 :D
AV Intelligent Terminal
PalsgaardPalsgaardSkrevet 30/03-06 20:00 
De er bare så svære at få i en pakeringsbås :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 03/04-06 15:26 
kan også samle folk op på vej der ned og sætte dem af igen på vej hjem :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 16:28 
Som det kommende træfs yngste har jeg nok ikke meget forstand på at fylde tanken eller bidrage til de køreevner der bliver omtalt.
Men hvis tilbuddet endnu er der vil jeg gerne slå til..
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/04-06 16:57 
Hvis du svinger forbi Kbh og henter mig skal jeg nok lære dig at fylde benz på ;)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/04-06 17:41, rettet 18/04-06 17:42 
void du er med :) hvor er du fra?

og kid... hvis altså du lære mig det så skal du vel også aflevere omkostningsfrit tilbage derovre i sverige? :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 18:12 
Jeg bor i skalborg.. Min oppakning er ikke det vilde. Dog stor nok til lysten til en tog + vandretur ikke er der.

Så det lyder rigtig godt :) Hvad er prisen? Samt hvilket nummer ønsker du at høre?
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/04-06 18:22 
Palsgaard>
hvis altså du lære mig det så skal du vel også aflevere omkostningsfrit tilbage derovre i sverige? :)

Ja da, naturligvis... Men så giver jeg til gengæld en øl på den lokale bodega :P
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/04-06 18:37 
regner med vi bare deler udgifter mellem alle os der nu støder til... ved ikke rigtig hva så noget krudt det koster...

ang musik ønsker: Alt godt fra den seneste Idols-plade udført på banjo og mundharmonika med bind for øjnene ville være lækkert :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 18:40 
Den har jeg ikke hørt. Og jeg ejer hverken banjo eller mundharmonika.. Dog er jeg i besidelse af et orgel og en guitar.. Orgelet kan nok godt slæbes med hvis du har en trailer eller et robust tag på din bil :)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
PalsgaardPalsgaardSkrevet 23/04-06 17:47 
Nå Void er sprunget fra, slet ingen der vil benytte sig at dette tilbud?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
The DaneThe DaneSkrevet 23/04-06 20:43 
Kører selv med eget grej fra Aalborg (egentlig Randers), så ikke nødvendigt herfra.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PalsgaardPalsgaardSkrevet 26/07-06 16:35, rettet 26/07-06 16:57 
Jeg kører sydpå igen hvis folk skal trille med?

tak for rettelse moderatorer :) gider i lige skrive silkeobrg i stedet for århus også :) pft!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig