X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Til jer der holder af crap film


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/03-06 22:45, rettet 28/03-06 22:47 
For en lille times tid siden sendte en kammerat følgende link til mig

http://hedonistica.com/yt.php?path=http://youtube.com/v/uxkr4wS7XqY

Jeg kunne forstå på ham, at det var den type film der skulle peges fingre og grines af.. Men jeg behøvede ikke se mere end en 20-25 sekunder, før jeg kunne konstatere, at jeg sad og så på en af de bedste crap-perler nogensinde. Den indeholder blandt andet (og bemærk at vi her kun taler om en enkelt kamp-scene! Tænk bare på hvad der kan ske på 90 minutter)

1) Trøjer der mere eller mindre spontant bliver flået af i vrede
2) Savl
3) Ovenstående i kombination med fine slow-motion effekter
4) Spark der ville få Chuck Norris til at vende sig i graven.. såfremt han var død, altså
5) En flot kniv
6) En flot mullet
7) Og elendige... elendige... one-liners

Da jeg havde set den kiggede jeg på film samlingen, og jeg opdagede, at jeg grundet udlåning af Zombie Holocaust har en tom plads ved siden af Pieces. Jeg tog dette som et tegn. Jeg må skaffe den her film, og se den hver dag. Eller hver gang jeg kommer hjem fra byen, om ikke andet.

Den er åbenbart fra filmen 'Cui hua kuang mo' fra 1994, der går under den kreative amerikanske titel 'Undefeatable'. Til de fristede kan jeg afsløre, at den ikke er svær at finde på ebay ;)
HankyHankySkrevet 28/03-06 22:56 
Haha, hvor er det nice, der hvor han lige giver en omgang i luften, på kødkrogen.

Retarderede skuespillere, retarderet manuskript (om noget manuskript overhovedet?) og retarderet kamera kontrol.

eBay, here I come ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KamekKamekSkrevet 28/03-06 23:03 
Fantastisk klip! :D

Den skal da vist erhverves :)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
HeroldHeroldSkrevet 28/03-06 23:27 
Haha, jeg så godt det link her i forgårs, og ville have smidt det ind i Google Video Links-tråden, men da jeg har hukommelse som en guldfisk...

Anywho, der er et ekstra guldkorn knyttet til denne film. Check instruktøren - han må tage alle priser for at have instrueret film med ordet "ninja" i titlen. Ud af de 100 film har har instrueret, vil jeg skyde på at de godt 75 af dem hedder noget med Ninja.

Derudover står der i hans biografi, at han tidligere har lavet film ved at optage til én film, og så klippe stykkerne sammen med uudgivede kinesiske actionfilm, og derved har kunne lave 4-5 film for én films pris. Klasse :D

Godfrey Hong
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 28/03-06 23:46 
Mon det er Dolph's skjulte indre filminstruktør vi ser her :D?
nerosnerosSkrevet 29/03-06 00:02, rettet 29/03-06 00:04 
Kongeklip! Det var dog det værste crap jeg længe har set. Den ser så dårlig ud, at den næsten bliver god af det. Den skal ejes. Haha!

Jeg samler på B-film, men har godt nok aldrig hørt om den her.
Bashful Neophyte
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/03-06 08:26 
Herold>
han må tage alle priser for at have instrueret film med ordet "ninja" i titlen. Ud af de 100 film har har instrueret, vil jeg skyde på at de godt 75 af dem hedder noget med Ninja.

Ja, jeg er fristet til at erhverve mig 'Ninja Terminator', 'Ninja Destroyer' og 'Ninja Demon's Massacre' alene på grund af titlerne :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig