X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tekken - The Movie


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/03-06 01:20 
Oy oy! Så får 'Tekken' forhåbentlig snart sin storskærmsdebut :-)

Check lige navnene. Chiaki! Serkis! Guillory! Det er da ganske fornuftige navne til den type produktion.

Nina Williams wins!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/03-06 09:21 
Jeg forventer ikke et originalt mesterværk, bare en omgang plat prygle-action til en lørdag aften foran kassen (eller for den sags skyld en mandag... eller tirsdag... eller onsdag... el........)
RJKRJKSkrevet 26/03-06 12:24 
Haha, Andy Serkis har fået en fantastisk karriere ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 26/03-06 14:58 
Så kan man jo kun håbe den bliver ligeså fantastisk som Doom the Movie......host..host!
Bashful Neophyte
RonaldoRonaldoSkrevet 26/03-06 16:28 
Suk. B-skuespillere der ikke har en skid forstand på kampsport. Alle kampene vil være fyldt med dårlig cgi.

Jeg håber den fejler i stor grad.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/03-06 19:24 
Hvad mener du? Var du ikke tilfreds med Chiaki's præstation i 'Kill Bill'? Synes du ikke både Gollum og King Kong har nogle fede fights? Og hvad har CGI med kampscenerne at gøre?

Dårligt kampsportstalent kan sagtens skjules med god koreografi og klipning!
RonaldoRonaldoSkrevet 26/03-06 22:08, rettet 26/03-06 22:08 
Du tror vel ikke at det var hende tøsen og Uma Thurman som hoppede rundt på de borde vel?

Det bliver et sørgeligt stykke film som vil være glemt inden den er taget af plakkaten.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/03-06 23:15, rettet 26/03-06 23:17 
Tror? Jeg VED det er hende :-D

EDIT: Eller mener du "om det var dem, som rent faktisk "kunne noget"?" For det er da totalt ligegyldigt om de kan i virkeligheden eller ej, hvis bare det ser ud til at de kan! Movie Magic!

Asian Psycho Sweetheart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/04-06 18:38 
Filmatiseringen af Tekken blev lavet for længe siden :) Men det kan nok diskuteres hvorvidt den film har noget med Tekken at gøre... ;) Den har nu alligevel mere "Tekken" over sig end noget andet, jeg lige mindes er lavet.

Legend Of Tekken
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 18:45 
SkyblazeR>
Filmatiseringen af Tekken blev lavet for længe siden :) Men det kan nok diskuteres hvorvidt den film har noget med Tekken at gøre... ;) Den har nu alligevel mere "Tekken" over sig end noget andet, jeg lige mindes er lavet.



Jeg synes det ser ud til denne film kun deler navn med tekken spillene og intet andet..
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/04-06 19:23, rettet 18/04-06 19:25 
Den er heller ikke baseret på universet fra Tekken-spillene. Det er til gengæld http://www.imdb.com/title/tt0272880/]Tekken: The Motion Picture[/LINK]" target="">Tekken: The Motion Picture (anime).

"Legend Of Tekken" var mig bekendt en work-in-progress-titel, så mange dengang troede filmen var baseret på spillene. Der er også en videospils-agtig slåskamp i begyndelsen, der sagtens kunne være inspireret af 3d-kampspil som Tekken.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/07-07 11:00 
Holy thread resurrection!

Tekken casting call!
TheDukeTheDukeSkrevet 20/07-07 13:38 
Jeg håber de spænder hjelmen og får fat i nogle folk der kan noget, det er så grimt når de hejser en eller anden skuespiller der kan ingenting op i nogle snore og beder dem om at sprælle med arme og ben.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig