X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste oplevelser i Oblivion


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/03-06 13:29 
Jeg synes man støder på sjove, mærkelige og interesante ting hele tiden i det spil.
Hvad er I stødt på under jeres eventyr, der skal deles med os andre på P:R?

Personligt har jeg, når jeg ikke slagter monstre og klarer quests, moret mig meget med at lokke ulve op på toppen af bakker, for derefter at dræbe dem, så de triller ned i hovedet på folk, der går på stien nedenunder :)
Ragdoll fysikken er i øvrigt utroligt imponerende.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 29/03-06 01:31 
Jeg er ikke nået så langt endnu, men denne - snatchet fra et andet forum - er fed.

Det kan nok diskuteres, om ikke det er halvskidt spildesign, at det kan ske, men skidt med det :)

Iøvrigt også et tip til gratis hus, Beano ;)

Fyr fra YakYak>
My favourite so far; I broke into this guy's house in the middle of the day, and he came running down the stairs, shouting and so on, and proceeded to stand punching me in the face. So I went outside.

He came out too, still hitting me, and then all these guards come running. So I thought, "oh balls here we go" again (inherent problem of being an assassin / thief!).

But they started to beat this poor guy up, and I wondered what the hell was going on. Then it occurred to me; all they'd seen was this guy hitting me outside of his house. So this poor feller died, with arrows all sticking out of him, for defending his own home.

Of course, I took the house key from his corpse and moved in. :D
RuneSPRuneSPSkrevet 29/03-06 02:17 
hehe ja det er genialt, det er altid den som starter slåskampen som vagterne går efter :D bare ærgerligt at folk for det meste ikke begynder at slå på en bare fordi at man bryder ind men bare siger at det vist er tid til at man går :/
dRxLdRxLSkrevet 29/03-06 03:40 
Det der med at vagter kværner ens modstandere er endnu sjover i World of Warcraft. Her er der nogle neutrale byer med vagter og der er altid et eller andet fjols (typisk rogue) der lige skal prøve om han ikke kan nå at slå én ihjel og så lave vanish (rogue skill der tillader dem at slippe afsted med for meget).

Som druide kaster man derfor en hurtig faerie fire på ham (som forhindrer at han kan forsvinde fra vagterne) og går i bjørneform for at kunne overleve hans uendelige stun-lock længe nok til at en 9-10 bouncers lige kan ordne fjolset. Derefter er der kun tilbage at danse sejersdans på hans lig =)

Undskyld det var off-topic. Men synes det var værd at nævne at det er endnu sjovere når mennesker opfører sig tåbeligt og får straffen =)

Af den lille smule jeg har spillet er kampene i sig selv faktisk ret fængende. Jeg gør det sikkert forkert, og de bliver sikkert trivielle i længden, men jeg tager da mig selv i at sidde og rykke frem og tilbage på stolen for at forsøge at dodge fireballs. Noget jeg plejer at tillæge uerfarne spillere og jeg normalt ikke gør i FPS'er, men her opnår jeg åbenbart tilstrækkelig indlevelse til at min krop begynder at reagere (igen).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/03-06 08:16 
I går tabte jeg mit fine, nye Umbra-sværd, da jeg var ude og lede efter Nirnroot i skoven. Desværre er græsset rigtig højt i det område, så jeg kan simpelthen ikke finde mit sværd igen... Uanset hvor meget jeg render rundt med næsen helt nede i ormehøjde :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig