X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kattehjem søges! Omkring Haderslev


Svar
MarcusMarcusSkrevet 23/03-06 20:00 
http://www.anima2.dk/forum/viewtopic.php?pid=6584#p6584

Som nævnt står de til aflivning ellers. :(
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/03-06 20:36 
Den her tråd må min mor for alt i verdenen ikke se! Hun har 6 katte i forvejen, og det skulle nødigt blive til 17 :-o

Nå men, spøg til side. Jeg ville seriøst ønske, at jeg kunne have kat på mit 13 kvm kollegieværelse(katte er de absolut cool´este dyr :), men det ville nok være at betegne som dyreplageri :/
AV Intelligent Terminal
MarcusMarcusSkrevet 23/03-06 20:49 
Ja, de er super cool. Meget sejere end hunde. :)

Det kan jeg godt se, alternativt dør den dog. Men ja, alligevel...pasningen og sådan.

Nå...hvad er telefonnummeret til din mor i øvrigt? ;)
TKTKSkrevet 23/03-06 20:53 
Jeg er også fra haderslev, men heller ikke en kommende ejer af kat. Jeg vil da gerne spørge omrking, hvis jeg tror folk kunne være interesseret;)
MarcusMarcusSkrevet 23/03-06 21:01 
Mange tak! :)
kooikkooikSkrevet 23/03-06 21:16 
dyr skal ikke aflives kun hvis de er så syge de ikke kan noget, så håber da også de finder nogle hjem. Kan dog heller ikke have kat har nemlig hund.

Hunde er da sejere end katte?? En hund kommer når man kalder, katte tja det gør de ikke. Hunde sover om natten og kattene ja det ved man ikke de er jo ude hele tiden. kunne blive ved. hunde er klart det sejeste dyr. Især beagle. Se bare i hund og kat imellem hunde er mere cool
:-)
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 23/03-06 21:19 
Ikke ligesom den blåpandet amazone (Papegøje) min mor har.
MarcusMarcusSkrevet 23/03-06 21:41, rettet 23/03-06 21:41 
Ja netop. Det er egentligt langt ude at de aflives hvis der ikke kan findes et hjem...altså at et dyr nu, ligefrem -skal- bo hos et menneske før det må leve. I forhold til vi også blot er dyr og sådan. Vores verdensdominans.

Ang. hunde og katte>> Skal vi slås? ;) hehe. Jeg kan bestemt godt lide hunde, og mine forældre havde også en boende som var ekstremt sød etc.. Jeg synes dog ikke at der var nogen tvivl om at de katte der flyttede ind i området var mange gange sejere end den. Katte er selvstændige, hyggelige, dovne, adrætte og så kan de spinne. :)
kooikkooikSkrevet 23/03-06 21:46 
kattene kan bare komme, min hund er frygtløs :-)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 23/03-06 22:45 
Marcus>
Meget sejere end hunde. :)

Aha *ruller med øjnene* :)
JmogJmogSkrevet 23/03-06 23:41, rettet 23/03-06 23:41 
kooik>
Hunde er da sejere end katte?? En hund kommer når man kalder, katte tja det gør de ikke.

Jeg er forvirret nu. Jeg troede, du ville argumentere for, at hunde var sejere end katte? ;-)
kooikkooikSkrevet 23/03-06 23:49 
nope må hellere holde mig til tråden ellers får jeg bare en advarsel til samlingen
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig