X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Konsoltræf P:R 6.1


Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 19/03-06 12:18 
Så afholder Play:Right omsider årets første konsoltræf. Det foregår den 28-30. april og igen i Århus. Kort sagt, sidste weekend i April vil blive et sandt mekka for konsolelskere i enhver afskygning.

Yderligere information kan findes i nedstående link, hvorfra tilmelding til arrangementet også skal ske. Når et maksimum af deltagere er nået, lukker vi for tilmelding... Se hele indlægget


Se arrangementet...
212 topic(s).
« < 1 2 3 4 5

Reply
CronossCronossSkrevet 07/05-06 08:01 
Arh, i alle tilfælde var vores semifinale lige, med en lille overvægt til mig - jeg vandt jo trods alt ;)

Men du fik da i det mindste set hvor lotto PES 5 er, da vi spillede 2 mod 2 :p
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 07/05-06 13:58 
I stedet for at tale om sekundære placeringer burde vi så ikke fokusere på vinderen. Nemlig mig! ;)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
TLTLSkrevet 07/05-06 14:35, rettet 07/05-06 14:36 
RJK>

Gruppe D:

HN-TL 6-0 (Hvor jeg brugte england, som jeg aldrig har spillet med før... Hvorfor var der ingen der fortalte mig at Henrik er så syg til PES ? :O)

TL-Søgaard 2-0 (Med to heldige frisparks-mål. Tak Totti)

Kvartfinaler:

Cronoss-TL 2-1 (Fortjent sejr til Cronoss)


Double:
Iqon/Krans.K-TL/Tazor 3-1 (Men vi fightede for det :p)
RJK/Fizban-TL/Tazor 0-0 (Mere fight)
Kristensen/Cronoss-TL/Tazor 0-0 (For the win!. Okay det var måske ret lotto..)


Konklusion: PES 5 må være det hidtil ringeste og mest heldbaserede spil i serien, og PES 6 kan ikke komme hurtigt nok... ;)

Jeg vil nu ikke sige at det er dårligt, men det er bestemt heldigt nogle gange mht. dommeren. Sådan er det jo også i den virkelige verden... Bort set fra Off-sides, som er perfekte i spillet.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
IqonIqonSkrevet 04/06-06 13:33 
RJK>
Vi venter stadig på 2 GB fra MIKA-L/Playkid...

Hvor lang tid skal vi vente endnu (billeder)? Eller ligger de allerede et eller andet sted?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RJKRJKSkrevet 04/06-06 13:34 
Jeg har ikke hørt noget, så én af de to herrer er vel for travlt beskæftiget med andre ting...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 25/06-06 00:23, rettet 25/06-06 00:24 
Bedre sent end aldrig er her de billeder som PS2 playkid og MIKA-L (og andre?) fik taget.


Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 25/06-06 04:32 
Det var ikke mange billeder der kunne ligge på 2 GB?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KeenKeenSkrevet 25/06-06 04:48, rettet 25/06-06 04:53 
Der er jo nogle af dem der er blevet sorteret fra, mikael gik jo pænt meget amok med det kamera! :P

Edit: Billede nr. 5 er jo rent faktisk KTC :)
CoreCoreSkrevet 25/06-06 11:27, rettet 25/06-06 11:58 
HA! Så fik vi billedet (og beviset til fremtidigt brug) af at Konsolkongen rent faktisk spiller et EA-spil med antydningen af et smil på munden :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CronossCronossSkrevet 25/06-06 18:02 
SÅ forsinket var jeg nu ikke :)
Jeg var blot i mit venlige hjørne, og lod folk klare tingene uden det vågende øje fra the champ :p
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/06-06 00:21, rettet 26/06-06 00:26 
Ah, hvad billeder ikke afslører - KTC har ligefrem udlevet sin inspiration til sit ene Silent Hill-billede ;)

Konsoltræf P:R 6.1

Konsoltræf P:R 6.1
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Bede-xBede-xSkrevet 30/06-06 12:19 
RJK>
Bedre sent end aldrig er her de billeder som PS2 playkid og MIKA-L (og andre?) fik taget.

Det er ikke Zeroburst, men Bad Ash på billedet af Aalborg banden.

Det med teksten:
Aalborg-banden inklusive Kamma, Zeroburst og Bede-x bydes velkommen af PS2 playkid.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
212 topic(s).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Username
Password
Remember me