X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Endelig! PS3 launch detaljer


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 14/03-06 20:44 
Klip fra CVG

- - -

PS3 LAUNCH UNVEILING WITHIN 24 HOURS?

Sony's big Japanese summit expected to reveal PS3 launch plans, line-up and details. Plus, new PS product unveiled?

10:09 Sony is expected to unveil its launch plans for the PlayStation 3 tomorrow - including launch date, price and line-up - as the company finally comes clean, ending month... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
160 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 14/03-06 20:44 
Klip fra CVG

- - -

PS3 LAUNCH UNVEILING WITHIN 24 HOURS?

Sony's big Japanese summit expected to reveal PS3 launch plans, line-up and details. Plus, new PS product unveiled?

10:09 Sony is expected to unveil its launch plans for the PlayStation 3 tomorrow - including launch date, price and line-up - as the company finally comes clean, ending months of rumour and speculation over its next-gen machine.
As we reported last week, a big PS3 announcement is potentially in the offing and Sony has just opened up the briefing to the wider media, raising expectations even higher.

The briefing which will be fronted by Sony boss Ken Kutaragi and other assorted bigwigs - has been called in Tokyo for 3.00pm Japanese time on Wed, March 15. The father of the PlayStation is expected to reveal some of the company's plans for its next-gen machine, as well as offering insights into how it will support the PS2 and PSP arms of its business.

"These events typically address platform strategy, loyalty structures, development-related plans and other details that aren't as interesting to us, but the fact that they opened the meeting up raises the possibility that there might be more," said Yuta Sakurai, a senior analyst with Nomura Securities, speaking to financial site Reuters.
To add further fuel to the fire, there's a wildly speculative 'net rumour doing the rounds, suggesting that a new PlayStation product might be unveiled too. Although wholly unsubstantiated, we suppose it could be the new camera-equipped PSP which has been widely dissected on the internet of late.

Whatever Sony decides to reveal tomorrow, it will probably hold back at least some important PS3 info. Next week sees an important keynote speech by Sony's Phil Harrison at the Game Developers Conference, and Sony will probably also try to keep some of its powder dry to make a maximum impact at E3 in May, when Nintendo's Revolution (or whatever its called by then) will vie for attention-grabbing headlines.

But if our calculations are right, 3pm Tokyo time equates to around 6am tomorrow morning in Great Britainland. Tune into CVG tomorrow to find out if all your big PS3 questions have finally been laid to rest.

John Houlihan / CVG

- - -

Det skal blive godt at få lidt flere facts på bordet, der er efter hånden gået langt tid siden E3 2005...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
BeanoBeanoSkrevet 14/03-06 22:25 
Iflg. GameSpot (og andre kilder) så er PS3 launch udsat til november 2006. Hvilke region(er) det så inkluderer, er usikkert.

Link
enfenenfenSkrevet 14/03-06 22:30 
Det er højst sandsynligt US eller Jap, der kommer i november 2006. I Europa ser vi ikke konsollen før en gang i 2007. Det er i hvert fald mit gæt.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 14/03-06 23:00 
Også her :)
dRxLdRxLSkrevet 15/03-06 00:29 


supplement
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/03-06 06:52, rettet 15/03-06 06:55 
Dvs. 360 får 1-1½ år i EU uden PS3 som modstander. Det bør da nok kunne mærkes hos Sony... Selvom de sikkert, som sædvanlig, er ligeglade med EU.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-06 08:22 
Ja, måske kommer den så sent, at der er tale om en hel ny generation? Måske bliver det samtidig med Xbox 361?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/03-06 09:52 
Måske får vi endelig nogle gode 360 spil :-)

Worldwide udgivelse i November (IGN)? Jeg er klar!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 15/03-06 10:38 
Sony har bekræftet udgivelsen i november :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 11:00, rettet 15/03-06 12:10 
Worldwide launch... godt udgangspunkt, tak MS :)

"Contrary to earlier reports, the Sony boss also said that PS3 would require a hard disk. The basic model will be 60GB, upgradeable, support Linux, and - more interestingly - will apparently act as a home server, allowing users to store media on it and access them from elsewhere. This is effectively the opposite of what Xbox 360 does."

Dvs. den inkluderer HDD alligevel... eller hva?

Nyhed hos Eurogamer
dRxLdRxLSkrevet 15/03-06 11:44 
Tænk hvis de tillader at folk selv skriver programmer til den fra dag 1. Det ville være fantastisk.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 11:47 
Jeg vil nu se det før jeg tror det.. men vil være super cool :)
MrCaseMrCaseSkrevet 15/03-06 12:40, rettet 15/03-06 12:41 
Hold da op... så lader de den sgu falde...

Efter at M$ har brugt den undskyldning hele denne her generation at grunden til at de var så meget bagud var at ps2 var der først.
Der kan man bare se.

Det får jo én til at tænke...
Er det i virkeligheden Sony der kommer til at producere den kraftigste (Og mest fleksible) maskine i den næste generation, ligesom xboxen er det i denne (det ville vel være synd at sige at den nye generation er rigtig startet).

Xbox360 mangler stadigvæk at demonstrere hvorfor man skal skifte til 'den nye generation'. En normal xbox med 480p ud kan altså levere nogle ret seriøse resultater i forhold til en xbox360 på 720p, som jo burde være meget meget bedre...

Hvis ps3 får blu-ray afspiller, 1080p support og HDD... jamen så er den da betydelig mere HD (ja, jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde det) end xbox360

Og til Jul er det jo ikke urealistisk at vi har 1080p fjernsyn der kan betales (eller.. for 30K måske, men men)

Hm... er det måske på tide at vende hjem?...

P.S. Og så er fuld 2 generations bagudkompabilitet jo heller ikke helt uvæsentligt. Wip3Out i 1080p! JADA!
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 12:48, rettet 15/03-06 13:19 
PS3 kommer til at understøtte 1080p men efter sigende bliver det kun opscaleret 720p da den render internt denne opløsning, så på den front ikke den store forbedring i spil.
Blu-Ray film vil selvfølgeligt outputte i rigtig 1080p :)

Mht. til HDD... så har Sony kun sagt at HHD er påkrævet men har stadig ikke bekræftet om den er inkluderet eller ej. Vil dog virke sindsygt hvis den ikke er når den er påkrævet :)

HDD or what?
jaesjaesSkrevet 15/03-06 13:15, rettet 15/03-06 13:34 
Rart, at vi ikke skal vente længere end først antaget. Bagudkompabiliteten er jeg personligt meget glad for, men frygter lidt noget emu-pis som MS's løsning.

Og yes, homebrew-shooters!

6 millioner eksemplarer i 2006? Væsentlig flere end MS præsterede, men nu er maskinen så også hovedsagelig forsinket pga. Blu-ray, så de kan muligvis starte produktionen snart alligevel.

EDIT: "PlayStation 3 will not be less than 50.000YEN (around £250 or $425"

Koster 360 Premium ikke $399 vejledende (kan ikke lige finde andet en underlige bundles på nettet)?
SephirothSephirothSkrevet 15/03-06 13:20 
Med 2006 er jeg ret sikker på, at der menes finansåret 2006, som egentlig løber til og med 31. marts 2007. Bare rolig, der skal nok blive mangel på maskiner ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 13:41, rettet 15/03-06 14:05 
Jaes, jeg bliver MEGET skuffet (og overrasket) hvis Sony leverer samme elendige BC-niveau som Xbox 360!

De leverede jo varen på PS2; vel tæt på 99% kompatibel med PSX spillene. 100% bliver det dog næppe ;)
jaesjaesSkrevet 15/03-06 13:46 
Korrekt, men løsningen i PS2 er chip-baseret og ikke en emulation. Vil de fortsætte med chip-løsningen, skal de have plads til hele tre konsolgenerationer i maskinen, og samtidig forsøge at holde en (formentlig) dyr konsol nede i pris. Ikke helt let, så man kan frygte lidt, at de hopper på emu-vognen :)
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 14:00 
Ja, men omvendt ejer både Sony PSX og PS2 GPUerne (modsat MS og Xbox) så de kan integrere dette i PS3 hardwaren uden at skulle betale licens. Dette er jo primært grunden til software emulering på Xbox 360.
Men lad os nu se :)
HankyHankySkrevet 15/03-06 14:03 
Vel ikke kun primært, men hele grunden?
Skiftet fra nVidia til ATI-chip kræver jo selvsagt emulering uanset hvad.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/03-06 14:20 
Uanset hvad, så kommer Sony da til at sætte sig tungt på Revolutions launch... Er den ikke også omkring den tid?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 15/03-06 14:37 
Jeg tror Revolution kommer før. Nintendo lægger sig sandsynligvis imellem. Derudover har de meldt sig ud af det ræs for længe siden. :) Ingen ved hvad de tænker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/03-06 15:00 
Det må man da håbe for Nintendo. Men som du skriver; Ingen ved, hvad de tænker :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 15:20 
Det er rygter om at der er nogen i Nintendo som gør... men jeg tror det kun er vilde rygter :)
TLTLSkrevet 15/03-06 16:40, rettet 15/03-06 16:40 
Jeg vil væde med at de kan udgive skidtet før November. Men de vil jo ikke gå glip af det store julesalg. Flere penge i kassen...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 17:37 
Giver jo ingen mening :)
HeroldHeroldSkrevet 15/03-06 18:16 
Nej, der er jo ikke ligefrem grund til at give Microsoft mere forspring. Og ved en launch til sommer får du hele to salesevents - Launchsalget og julesalget - så det ville være smartere at smide den på gaden, når de kan.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 15/03-06 18:29 
Hele verden i november? Det er lyder jo godt! Fuld bagudkompatibilitet med bedre grafik er et stort plus for min købelyst. Håber der kommer et par fede launchspil også, men når udviklerne først får final-devkits i juni er det jo nok for meget forlangt...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
TLTLSkrevet 15/03-06 18:43 
Hvis de ligger launch lige i starten af november er det da perfekt for salget. Den når lige ind på de flestes ønskelister inden jul og også efter Jul. Det er bedre at launche når der er bedst salgspotentiale...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 19:05 
Grunden til jeg siger at det ikke gav mening, er at de selvfølgeligt ikke holder den tilbage for julesalget... sendes den på gaden tidligere ville de stadig have jule salget og enda sælge flere enheder (hvis de kan lave dem hurtigt nok).
Det hander bare om at markedføre den.
TLTLSkrevet 15/03-06 19:19 
Jeg tror bare at de ville kunne sende den ud før, hvis der ikke var noget der hed julesalg.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 15/03-06 19:45 
Det lyder ikke så smart rent salgsmæssigt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 15/03-06 20:02 
Herold-> Så kan du bare ikke se min logik i det.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 15/03-06 20:10 
Vi kan ikke se noget der ikke er der ;)
TLTLSkrevet 15/03-06 20:16 
Hvis de sætter den på gaden nu, vil den ikke sælge ret meget før til jul...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BaggyBaggySkrevet 15/03-06 20:27 
Selvom julesalget altid er fremragende, så må jeg stille mig godt uenig.. Der skal nok blive solgt en del til den skare der ganske enkelt ikke kan holde ud at vente længere, og som i stedet overvejer en 360'er.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/03-06 20:32 
Selvfølgelig kommer PS3 til at sælge - uanset launch-dato.
Home is where the hardware is..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/03-06 20:59 
I Japan i hvert fald.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 15/03-06 21:30 
Man er temmelig naiv hvis man ikke tror den kommer til at sælge som varmt brød i både Japan, USA og Europa.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 15/03-06 21:51 
TL>
Hvis de sætter den på gaden nu, vil den ikke sælge ret meget før til jul...

Det er noget pjat. Mange af de Xbox 360 der blev solgt var fx. ikke til julegaver. Det skulle da lige være en tidlig julegave til køberen selv. En lancering nogle måneder før jul ville give et godt salg - udover julesalget i sig selv. Alle entusiasterne køber den ved launch, og alle de unger der ønsker sig den, får den til jul. Ved at sætte launchvinduet før julesalget, så får du hype ved udgivelse OG hype ved julesalget endda sikkert i forlængelse af hinanden. Two birds. One stone. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/03-06 22:08 
Naiera>
Man er temmelig naiv hvis man ikke tror den kommer til at sælge som varmt brød i både Japan, USA og Europa.

Sælge, ja. Men spørgsmålet er hvor meget? Japan er sikker, men mere end 360 i EU og US?

Jeg glæder mig lidt til at se, hvad der sker! Jeg skal i hvert fald have en.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 15/03-06 22:08 
Et launchtidspunkt er vel altid et spørgsmål om hvilke kompromiser man vælger at indgå. Selvfølgelig kunne Sony have udgivet en PS3 tidligere, ligesom de kunne have gjort det senere. At man vil nå julesalget har uden tvivl været en faktor i hvilke kompromiser man har villet indgå. At man launcher et år efter Xbox 360 siger vel også en del om, hvor truede (eller ikke...) Sony føler sig af Microsoft. For selvfølgelig er det bedst at launche så tidligt som muligt. Man kunne så have valgt fx at ofre Bluray mod en hurtigere launch, hvis man følte det var nødvendigt.

Med alle de triste ports og multiplatformtitler i denne generation, er det bedste for næstegenerations spil vel at der er så meget forskel på maskinerne som muligt. Jeg tror det er godt nok for mediet som helhed, at PS3 og Revolution ikke kommer foreløbigt. Det giver også Xbox 360 en chance for at gøre sig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 15/03-06 23:14 
DeluxScan>
Japan er sikker, men mere end 360 i EU og US?

Selvfølgelig. Hvad er det der får dig til at tro, at det ikke bliver sådan?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 15/03-06 23:31 
Jeg må også indrømme at jeg er meget spændt på hvordan det går med PS3.

På den ene side er det playstation, hvilket for gennemsnits-konsol brugeren er lig med spillekonsol, på den anden side virker det som noget forfærdeligt rod.

Den vil for meget og kommer til at koste derefter. Men hvis den kommer med linux fra dag-1, som minder om det linux jeg kender, hvor jeg kan køre mine egne programmer, så er det lige før jeg skal have én koste hvad den koste vil.

Uanset hvad, er det super spændende og jeg glæder mig til at se hvad vi ender med omkring launch.

I øvrigt er jeg lidt skuffet over x360'eren, ganske vidst havde jeg besluttet mig for ikke at købe ret mange spil, men som det er nu er jeg ikke en gang fristet :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/03-06 23:56 
Jeg mener bare at det er ren hype. Sony kyler bare crappy hype ud til alle. De har vidst hele tiden at den ikke ville være klar før omkring 2007 eller slutningen af 2006. De har vel bare været desperate for ikke at folk skulle købe en 360 i den lange ventetid.
Jeg tror heller ikke på en worldwide launch. Se på hvad det er sket for MS. PS2 solgte meget mere end 360. En såkaldt "next gen" konsol for smæk, af en en seks år gammel satan der åbenbart har mere bid i sig.
Faktisk tror jeg slet ikke der er noget "next gen". Hype, hype, hype.:)

Med alle de problemer Sony har haft... Ligenu hvor de har tabt endnu en sag i dual shock sagen, og har store problemer med at få bare halv gode spil udgive til PSPen i forhold til DS, så tror jeg at Sony bare snakkede meget stort på sidste års e3. Og det har jo set ud til at virke. Næsten alle store internationale messege boards og aviser virker enige om, at 360 er crap i en æske, og PS3 er en uber supercomputer, som er bedre end alt andet siden hjulet og Coca Cola.
Hvis det er sandt at spil som FF12 og KH2 og det næste level 5 spil først er planlagt i PAL til omkring jul, så har jeg bare svært ved at se hvorfor Sony ville spille unødvendig tid når de stadig har mange store kort på PS2en og når de stadig kan udsælge 360 i alle de 3 store territorier.
360 er en meget større katestrofe end Xbox 1 i Japan. Ikke engang DOA4 har haft samme impact, som DOA3 havde, og det virker lidt af en enorm falliterklæring når man tænker på hvor meget Peter Moore har ævlet om at de nok skulle få kontrol over Japan.
Det er næsten lige før at 360 kan skrives af konkurencen, så skuffende som den har klaret sig. Jeg tror ikke det er nok hemmelighed at dens "ry" som Xbox 1,5 har nået overalt.

I don't know... Det er bare når jeg kigger på PS3 spil som Untold Legends set med in game screens, så ser forskellen ikke særlig stor ud, og jeg kan ikke lade være med at tro grunden til at de kun har vist CGI og ligegyldige facts, videoer og tech som ingen kan bruge til noget, er fordi at de ikke ser teknisk bedre ud. At de så er bedre til at voldtage deres fans med misledende releasedatoer er jo så en anden sag, men det kan være jeg tager fejl.
Killzone 2 er jo "teh hax0rz". killzone 2 -> bill gates... ik?:)


Jeg mener bare... Hvorfor dette skift. Jeg synes stadig der er vildt meget jeg har misset og gerne vil spille på PS2 og Xbox endnu. Og jeg mener bare at ligeså snart Vista og DX10 kommer så vil der kommer et helt nyt shift og konsollerne vil hurtigt komme bagud igen. Jeg kan ikke forstå hvorfor der ligepludslig kommer sådan et shift og fokus på power og enorme harddiske og HDDVD og alt muligt der måske ikke vil være mainstream før om rigtig lang tid.
Selv UMD har været en fiasko og flere store firmaer har allerede opgivet formatet. Og når man tænker på at ikke alle mennesker har fået DVD, og selv dem der har er utilfredse med de dyre priser på på DVD film, vil de så virkelig skifte til HD TV og endnu dyre Blue-Ray film?
Det er ligefør at jeg bare har lyst til at ignorere 360 og ps3 og bare fokusere på den lille funktionele Revolution også få mit grafik fix på PCen, hvor de sikkert meget snart vil forbipassere konsollernes vildeste drømme!?

Jeg synes bare på det sidste at mange af de nyeste spil føles som om at man ikke for "bang for your buck" som man siger. Måske er det lidt sådan det bliver med konsollerne. Har man virkelig brug for Blue-Ray... Er det ikke massiv overkill?
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 00:04 
Fly hvem der kan, det er en af de falske Okotta'er ;-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TLTLSkrevet 16/03-06 00:14 
Herold>

En lancering nogle måneder før jul ville give et godt salg - udover julesalget i sig selv.

Ja de får solgt en masse i november til launch, og inden salget kan nå at falde, kommer julesalget og booster igen... Hvis den blev udgivet lige nu, ville der komme en "stille" periode fra Maj og ind til Jul.

- Hvis SONY pga. julen indgår kompromiser som vi kunne have haft glæde af, er jeg ikke ret henrykt over julesalget findes... -
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/03-06 00:18 
How dare you old mate;=)
Jeg forstår det bare ikke. Hvorfor skal vi hele tiden gå amok over den næste tid?

Jeg er så imponeret over min PS2 ligenu. Hold da op hvor er den fed. Jeg sover med den under i min pude VÆR nat fordi den er så cool, og jeg har lyst til at bruge controlleren som halskæde. Jeg kan stadig ikke forstå hvordan en maskine der startede med crappy spil som SSX og Tekken Tag, har udviklet sig til at give os God of War, MGS3 og Resident Evil 4. Jeg taler helt sikkert, teknik her matey, men...

I don't know. Jeg føler bare, at med et skift, så før udviklerne har lært og forstået PS3ens artiktetur, så er vi allerede bagud og klar til PS4 igen.
Jeg tror ikke at udvikling hos konsollerne kan se som next gen. Hvornår var det sidst at vi virkelig havde et spil som redifineret ALT indenfor spilindustrien? Mario 64?
Og det var et skift til 3D, ik mate?

Er det overhovdet muligt at vi vil ramme sådan en mursten igen før, vi når et eller anden helt vildt som virtual reality eller sådan noget?
Hvorfor sætter vi os ikke ned og spiller på de nuværende gode maskiner som udviklerne stadig... 4-6 år efter deres release, stadig tapper mere kræft ud af.
Det er som om at alle har deres mening om hvad "next gen". Er der overhovdet noget der er next gen? Jeg ville ønske at der var en bibel eller Shigsys underbukser med bremsespor, som jeg kunne hopppe ned i og finde svar.
Fordi jeg forstår det ikke.
Og som en fan af det hele og bare spil generelt. Så synes jeg at det er lidt sørgeligt hvordan den her "krig" har udviklet sig.

Men på den anden side så synes jeg at det går fantastisk med DS vs PSP. Den konkurence og motivation de to ligesom har givet hinanden ser ud til virkelig at have presset alting i den rigtige retning. Og jeg er bare bange for at PS3 og 360 ikke kan gøre det samme.
Er 360 ved at gå samme vej ned som Dreamcast, på grund af dårlig ry? Skal vi virkelig dømme den på de tidelige spil og sammenligne den med en konkurent som vi ikke har set noget ordentlig af endnu?
Jeg er så frustreret og er ved at få en blodprop over det her, fordi der køre den her slags smacktalk konstant. Og det virker som om at charmen er ved at forsvinde. Jeg føler mig som om jeg har spist 2 kilo Ritalin. Gosh!

Er det her Next Gen?
Well crucify the insincere tonight...
TLTLSkrevet 16/03-06 00:27 
Valkyrie -> Jeg syntes du dømmer alting alt for hurtigt. UMD Xbox360 og PSP er alle nye ting, som ikke har nået ud til alle endnu. Der er stadig potentiale i de konsoller og platforme. Du modsiger dig selv. Du siger at PS3 er en uber maskine, men også at det hele er hype? Hvad mener du egentlig?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 00:29, rettet 16/03-06 00:32 
Haha Valkyrie, du overgår dig selv med hensyn til bare at skrive "stream of consciousness". James Joyce ville have kunnet lære meget her ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
160 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig