X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samsung mobiltelefon


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 06/03-06 19:39 
Jeg skal have skiftet min SE K700i ud til fordel for en klap-tlf. Jeg har luret lidt på Samsung's E730 og E760. Derfor vil jeg lige høre om nogle herinde kan anbefale dem eller om jeg helt skal glemme dem?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 06/03-06 20:13, rettet 06/03-06 20:13 
Min kammerat har for en uges tid siden, skiftet netop sin SE K700i ud med en Samsung E760, og han er glad :)

Det eneste han skulle vende sig til, var at skrive på den.
Så anbefalelses-værdig.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/03-06 20:27 
Jeg har også overvejet at skifte min k700 ud. Mine sidste 3 telefoner har været SE, så et andet valg ville føles underligt. Dog har jeg kigget lidt på Samsungs Z300, den ser fed ud. Den er vist nok ret ny på markedet, men er der nogen der kender modellen?

Samsung Z300
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/03-06 20:41 
Hvis man er ligeglad med diverse ekstra features som kamera og andet er X480 en ganske god mobil. Meget lille, og enormt god til SMS-skrivning, som er det eneste jeg bruger min mobil til, foruden at ringe i. Men udfra de modeller I nævner er det nok ikke dette I søger ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 06/03-06 21:26 
Jeg skal bruge en lille klaptlf med radio og mp3. Ellers ikke de store krav. Specielt E760 ser meget tiltalende ud, men jeg kan desværre ikke rigtigt finde den med et tiltalende abonnement.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 10/03-06 14:29, rettet 10/03-06 14:34 
Jeg sidder selv og overvejer Samsung E360. Jokerprice.dk har den bedste pris uden abonnement. Er der nogen der har specielt dårlige erfaringer med den butik, som de vil dele?

Og ud over kameraopløsningen og hukommelsen allokeret til brugeren (40 mod 90 MB, eller der omkring), er der så andre fantastisk gode årsager til at vælge E730 over ovennævnte? Jeg har en iPod Nano, så MP3-afspiller skal telefonen ikke bruges som. Personligt er jeg ikke voldsomt vild med designet, så jeg hælder mest til E360 ;) For mig er det også vigtigt at størrelsen er så tæt på X450 som muligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/03-06 19:35 
Juggernaut>
Jeg skal bruge en lille klaptlf med radio og mp3.

På k700i'eren er radioen faktisk ret god, i hvert fald i forhold til min mp3 afspiller, så hvis dén funktion er vigtig, bør du nok finde et forum hvor folk kommer med feedback på netop dén tlf.
I lige med er k700i'eren ret dårlig når dens hukommelse er fyldt op med mp3'er, hvilket du vel har bemærket ;-) . Jeg tror vist Samsungs 'foner klarer det fint selvom der ligger masser af mp3'er på. Men jeg vil nu nok anbefale dig at finde en mp3 afspiller i stedet for. Det er altså lidt federe end at kun ha 10 forskillige numre. Jeg har muligvis en Zen Micro 6gb i Sølv-farve til salg hvis det har interesse? Den er købt i starten af september, meget fin stand, ingen ridser på front (meget små på bagside, alm slidtage), har altid brugt posen til at ha den i. Jeg har fået fat i en Zen Vision:M, derfor har jeg ik så meget at bruge den anden til mere.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-06 20:36 
Jeg har bestilt en E730. Det var den eneste klap med mp3 og FM-radio. Ellers tak.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 10/03-06 22:24 
Jeg har bestilt en E360. Den har også klap, MP3 og FM-radio ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-06 22:49, rettet 10/03-06 22:50 
..med halvt så meget hukommelse ;)

EDIT: My bad. Så ikke den eneste...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 10/03-06 22:56, rettet 10/03-06 23:00 
Hæhæ, ja, men den skal alligevel ikke bruges til musik. Det eneste jeg ville have, var noget der kom så tæt som muligt på X450, med farveskærm på klappen. Med et skift til en fræk sort farve er vi der nu, med E360 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-06 22:58 
Klart :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/03-06 01:19 
Juggernaut>
Jeg har bestilt en E730.

min ex havde den tlf, den er sgu ret stilet i det sorte bløde plastic :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig