X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vi elsker Katamari


Svar Sortering
jaesjaesSkrevet 23/12-06 21:34 
Chrono>
Jeg tror ingen gider oversætte Spin - teksten er på i alt 347.323 karaterer :)

Ved det, det var gas :)
53 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/02-06 15:07 
Har de samme problemer på min linux PC med firefox. Det er som om halvdelen af spillet mangler...øv :/
AV Intelligent Terminal
la0sla0sSkrevet 23/02-06 15:01, rettet 23/02-06 15:02 
Enten fatter jeg intet af det, eller også er der problemer med Safari. Jeg kan trykke på start og så kører den af sig og intet sker. Nu har jeg prøvet på Camino (mozilla baseret browser) og jeg må sige at det fungerer meget underligt. Eller også fatter jeg bare ikke konceptet. :)

EDIT: er det meningen at der i venstre side skal kunne ses nogle pile som man skal benytte? I så fald er de hverken til stede i Safari eller Camino.
Hvad sker der?
Play:RightPlay:RightSkrevet 23/02-06 14:38 
Det originale Katamari Damacy kom aldrig til Europa, men heldigvis har vi nu fået efterfølgeren, We Love Katamari. I den anledning holder vi en lille konkurrence. Spillets danske distributør, EA, har givet os tre komplette eksemplarer af spillet, som vi udlodder.

Da Katamari er noget specielt, har vi også lavet en noget speciel konkurrence. Vi har sammensat vores eget officielle Katamari-spil, hvor det også gælder om at rulle den største kugle ud af tingeltangel, men på en mere tankekrævende, puzzler-måde end det originale spil.

Spillet tager godt fem minutter at gennemføre per gang, og efter afslutning af de fem baner, kommer man automatisk på highscorelisten. De spillere, der ved konkurrencens afslutning er placeret øverst på highscorelisten, er vinderne.

Spil Play:Rights officielle Katamari-spil

Se de nuværende highscores

Regler med småt:

1) Konkurrencen løber til 5. marts klokken 23:59.
2) Man skal være registreret og logget ind på Play:Right før ens score registreres.
3) Man kan spille så mange gange man vil.
4) Én person kan kun vinde én præmie.
5) I tilfælde af pointlighed mellem flere personer, trækkes der lod om præmierne.
6) Enhver form for snyd, herunder udveksling af informationer om hvordan man eksakt har opnået sine point eller udnyttelse af eventuelle bugs, er forbudt.
7) Følgende personer bag konkurrencen og spillet kan ikke vinde: Chrono, Per S, RJK.

Spil spillet...
53 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig